Mitsubishi Galant Wagon - Trumna w budyniu |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-11-2017, 09:26
|
|
|
Super robota. Postaram się przenieść to na mojego Turbiaka. Mam nadzieję że wyjdzie mi chociaż podobnie do. Twojego, a efekty audio też mi się poprawią. Oczywiście mam nadzieję że dasz parę wskazówek na PW. Nie lubię galantów w kombi ale tutaj zaglądam z chęcią bo projekt mega. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-11-2017, 10:07
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Nie zapomnij sprawdzić drożności tych dziurek odpływowych na dole drzwi. I daj tam trochę wosku... |
Jakie rurki znowu? Tam są takie sloty podłużne chyba... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-11-2017, 10:33
|
|
|
Owczar - dzięki!
Hugo - nie widziałem tych mat wcześniej, czym one się różnią? Te moje wziąłem bo widziałem na nich najwięcej realizacji i pozytywnych opinii.
Krzyżak - Drzwi przed wygłuszeniem i zalaniem 3100 były bardzo dokładnie wyczyszczone z całego syfu, który zalegał na dnie i przy tych podłużnych otworach o których napisał Marcino. Wosku już nie dawałem bo Noxudol 3100 niby też ma właściwości antykorozyjne.
Bzyk_R1 napisał/a: | Nie lubię galantów w kombi | Haha, jak nic cenię szczerość u ludzi tym bardziej dzięki za miłe słowo! Nastepny update będzie z wygłuszenia reszty auta, na koniec postaram zebrać jakieś swoje przemyślenia, może komuś jeszcze się przyda
Jak już jesteśmy przy audio, ma ktoś jakieś dobre rady? Chciałbym przy okazji zmienić głośniki, z tego co się orientują w fabryczne otwory na dystansach z MDF'u można wsadzić coś większego? Jest sens bawić się we wzmacniacz? Przy okazji zmiany głośników od razu kable i na koniec jakieś radio 2 din. |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
|
|
|
 |
mah00ni
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 Avance 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2014 Posty: 178 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 17-11-2017, 11:00
|
|
|
Gratulacje roboty...
Nacz napisał/a: | na koniec postaram zebrać jakieś swoje przemyślenia, może komuś jeszcze się przyda | - przymierzam się do wygłuszenia u siebie, czekam na Twoje spostrzeżenia i rady |
_________________ Mitsubishi Galant Avance 2.5 v6 2002r. - http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100175 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-11-2017, 11:13
|
|
|
Cytat: | Jakie rurki znowu? | Marcino - jakie rurki??? pisz na trzeźwo |
|
|
|
 |
vrangsinn
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 522 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 17-11-2017, 17:02
|
|
|
jestem przed zakupem u siebie mat, mozesz mi na pw podac ile m2/szt mat zuzyles na drzwi?? zarówno stp jak i gmb:) btw super robota... |
_________________ Jazda samochodem to dla mnie frajda...
Galant to nie tylko samochód to pewien styl bycia... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10649 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-11-2017, 17:43
|
|
|
Ja kupiłem 6m2 butylu 2mm AB2 i piankę 8m2 6mm.
Mam cała podłoge dzrzwi klapę bagażnik i słupki w bagażniku.
Muzyka faktycznie gra pięknie jak na fabryczne głośniki. Porady brałem właśnie od Marcina jak mu tyłek zawracalem co i jak robił. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Nacz
Forumowicz Nacz

Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 146 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-03-2018, 17:26 Wygłuszenie wnętrza
|
|
|
Witam po przerwie. Kolejny etap czyli wygłuszenie reszty auta. Na pierwszy rzut poszły maty alu butylowe.
^ Wymyśliłem sobie, żeby zaczynać wyklejanie od najniższych, zagłębionych elementów za pomocą jak największego arkusza, robiąc jakby wannę, a potem doklejać na zakładkę, do góry (jak układanie dachówki). Jak mi kiedyś zaleje auto, woda powinna zostać w tej wannie z wygłuszenia i nie pójdzie pod nie, skąd ciężko będzie ją usunąć. Kable obkleiłem izolacyjną taśmą materiałową, żeby nie przyszło im wpadać w wibracje podczas jazdy.
^ Bagażnik na gotowo, nic tylko zasypać lodem i nawrzucać browarów.. albo śledzi.. miasto zamieszkania zobowiązuje.
^ Kabina na gotowo, otwory serwisowe do pompy paliwa i pływaka poziomu zostawiłem bez wygłuszenia, żeby mieć tam łatwy dostęp w razie awarii.
^ Drugi i zdecydowanie przyjemniejszy etap, czyli wyklejenie pianką butylo-kauczukową GMS. Tu też zaczynałem naklejać od dołu i na zakładkę do góry.
^ Spoko patentem jest wycięcie sobie szablonów z kartonu, zaoszczędziło mi to naprawdę sporo nerwów przy naklejaniu dużych płatów szczególnie pod przednimi fotelami (czasu niekoniecznie). Na ostatniej focie podkleiłem sobie paski wygłuszenia pod spinki wtyczek od elektryki foteli - w ramach walki z trzeszczkami. Ogólnie potraktowałem w ten sposób większość wiązki w kabinie.
^ Reszta fotek. Jakichś specjalnych rad na koniec chyba nie mam, to co mi przyszło ciekawego do głowy wrzuciłem w opisy pod foty. Jeżeli komuś zależy na wyciszeniu szumu od kół warto przyłożyć się przy wygłuszaniu nadkoli. Kolejny etap pranie i poskładanie wnętrza.
P.S. nie wiem czy pisałem o tym wcześniej, ale Galant z wyjętym środkiem nieźle [edit] naprawdę czuć różnicę! Elektryczne fotele ważą sporo, to samo oparcie tylnej kanapy. Całe zapakowane do środka wygłuszenie to około 45 kg, więc niestety auto trochę przytyło.
^ Jest straszna koza, ale po wsadzeniu reszty środka sporo usiądzie. |
_________________ Trumna w budyniu - Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon
Mitsu3Miasto
"Getting your hands dirty in the garage is always better than drinking the problems away (more expensive for sure, but still better…:) )" - Lasek |
Ostatnio zmieniony przez Nacz 17-12-2019, 20:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11094 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 05-03-2018, 17:38
|
|
|
Fajnie to wygląda |
_________________
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 05-03-2018, 17:56
|
|
|
Z wyjętym środkiem czasowo idzie tak samo (dziesiąte sekundy różnicy), za to odczucia... WRC |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-03-2018, 18:29
|
|
|
Piękna robota. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-03-2018, 18:49
|
|
|
Ale to chyba zdjęcia z lata?
Profi wygłuszone |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 644 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24258 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-03-2018, 20:04
|
|
|
Dach jeszcze, ściana grodziowa i to co najważniejsze - nadkola. Tam jest sporo do roboty. |
|
|
|
 |
majchrzok [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2018, 22:37
|
|
|
45kg wygluszenia? To faktycznie sporo. Spora zapewne jest też różnica przed i po?:) |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5353 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
|