Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana III na IV
Autor Wiadomość
pawlex 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: olesno
Wysłany: 12-03-2018, 11:22   Wymiana III na IV

Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem :D
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam :D
_________________
pawlex
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 12-03-2018, 17:27   Re: Wymiana III na IV

pawlex napisał/a:
Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem :D
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam :D

IV bez common rail to tylko benzyna.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
pawlex 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: olesno
Wysłany: 12-03-2018, 18:49   

W takim razie w którą wersje common rail zainwestować ?
170km czy 200km
Pozdrawiam
_________________
pawlex
 
 
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 13-03-2018, 07:16   Re: Wymiana III na IV

pawlex napisał/a:
Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem :D
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam :D
Miałem podobną sytuację co Ty. I podobne obawy do P4. Jak narazie bez podstaw. Znam jeszcze 3 osoby co maja ten sam model i nikt nie narzeka na silniki. W sumie to na nic nie narzekamy. Cięgno czujnika poziomowania świateł zrobione za mniej niż 10 zł się nie liczy.
Wydaje mi się, że bardziej się przyłożyli do tej wersji.
Bierz 200km, po co się ograniczać :D
_________________
Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania ;)
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-03-2018, 08:49   

Ja mam 2009 200KM bez DPF, polecam chociaż auto ma parę mankamentów np trochę antyczny automat czy marną regulację fotela i kierownicy 😁
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 13-03-2018, 09:22   

Przesiadłem się z Pathfinder R51 (skóry, automat, składane lusterka, bixenon - full opcja) do PIV i to był strzał w 10kę!
Wewnątrz jak w limuzynie, a napędy swoje robią. Mój jest z 2007r, na liczniku 340tyś i w mrozy palił jak benzyna.
 
 
pawlex 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 4
Skąd: olesno
Wysłany: 13-03-2018, 10:55   

Panowie !!!
Dziękuję bardzo za podjęcie tematu.
W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz.
Pozdrawiam
_________________
pawlex
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 13-03-2018, 11:05   

Główny problem III czyli pompa jak widać po forum odpadł.
Zbiorniki nadal "opiłkują" - część z nas profilaktycznie wymieniła ale brak na forum informacji aby komuś od tego pompa wysokiego ciśnienia padła. Z drugiej strony i tak baki gniją czyli prędzej czy później wymienisz.
Spora grupa z nas jak widać dobija 300 kkm i jeździ.
jest trochę problemów z osprzętem zwłaszcza w starszych rocznikach - dpf i wtryski - ale to nie poziom kłopotów z pompą w III - zwykle jest opcja aby dowlec się do warsztatu.

[ Dodano: 13-03-2018, 11:06 ]
pawlex napisał/a:
W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz.


Tu tez jest lepiej - podaż aut krajowych ze znaną mniej więcej historia jest większa niż III.
 
 
magicos 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 4
Skąd: Pab
Wysłany: 31-03-2018, 11:02   

Miałem kilka lat temu ten sam problem, szukając Pajero IV. Generalnie większość, którą oglądałem miała udokumentowaną historię serwisową i właścicieli dbających o swoje samochody.

Do dziś dnia jeżdżę i jestem bardzo zadowolony. Regularne przeglądy, standardowa wymiana oleju, filtrów, regulacja zaworów. Bez żadnych napraw, niezawodnie.
Aaa, po 9 latach od nowości padly akumulatory :mrgreen: :D :P

Nawiązując do kolegi Ruks, regulacja fotela automatyczna - nie ma się do czego doczepić. Fakt automat trochę jakby z innej epoki, ale działa i nigdy nie odmówił współpracy. Polecam zdecydowanie wersję 200KM.
_________________
Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2009 r.
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-03-2018, 20:11   

Jak dla mnie fotel też jest z innej epoki. Słaba regulacja wysokości, brak regulacji długości siedziska czy kiepskie trzymanie boczne, plus jest taki że z foteli i kanapy robi się łóżko. Regulacja kierownicy też kiepska, brak osiowego przesunięcia :-(
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.