Wymiana III na IV |
Autor |
Wiadomość |
pawlex
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 4 Skąd: olesno
|
Wysłany: 12-03-2018, 11:22 Wymiana III na IV
|
|
|
Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam |
_________________ pawlex |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 12-03-2018, 17:27 Re: Wymiana III na IV
|
|
|
pawlex napisał/a: | Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam |
IV bez common rail to tylko benzyna. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pawlex
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 4 Skąd: olesno
|
Wysłany: 12-03-2018, 18:49
|
|
|
W takim razie w którą wersje common rail zainwestować ?
170km czy 200km
Pozdrawiam |
_________________ pawlex |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 13-03-2018, 07:16 Re: Wymiana III na IV
|
|
|
pawlex napisał/a: | Witam
Przymierzam się do zmiany Pajero III na IV interesuje się bardziej wersją bez common rail choć może jestem w błędzie że bezpieczniej będzie zostać przy starym silniku np.2008 rok
Zwracam się się z prośbą o jakieś podpowiedzi w tej sprawie.
Ps. Pajero III generacji dało mi trochę popalić finansowo (dwumasa,pompa hamulcowa, 2xpompa paliwowa,) chyba tak zwany komplet usterek wykorzystałem
Reasumując i tak chciał bym zostać z tym produktem ale mam dylemat o którym wspomniałem na początku postu.
Pozdrawiam | Miałem podobną sytuację co Ty. I podobne obawy do P4. Jak narazie bez podstaw. Znam jeszcze 3 osoby co maja ten sam model i nikt nie narzeka na silniki. W sumie to na nic nie narzekamy. Cięgno czujnika poziomowania świateł zrobione za mniej niż 10 zł się nie liczy.
Wydaje mi się, że bardziej się przyłożyli do tej wersji.
Bierz 200km, po co się ograniczać |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2018, 08:49
|
|
|
Ja mam 2009 200KM bez DPF, polecam chociaż auto ma parę mankamentów np trochę antyczny automat czy marną regulację fotela i kierownicy 😁 |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 13-03-2018, 09:22
|
|
|
Przesiadłem się z Pathfinder R51 (skóry, automat, składane lusterka, bixenon - full opcja) do PIV i to był strzał w 10kę!
Wewnątrz jak w limuzynie, a napędy swoje robią. Mój jest z 2007r, na liczniku 340tyś i w mrozy palił jak benzyna. |
|
|
|
 |
pawlex
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 4 Skąd: olesno
|
Wysłany: 13-03-2018, 10:55
|
|
|
Panowie !!!
Dziękuję bardzo za podjęcie tematu.
W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz.
Pozdrawiam |
_________________ pawlex |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 13-03-2018, 11:05
|
|
|
Główny problem III czyli pompa jak widać po forum odpadł.
Zbiorniki nadal "opiłkują" - część z nas profilaktycznie wymieniła ale brak na forum informacji aby komuś od tego pompa wysokiego ciśnienia padła. Z drugiej strony i tak baki gniją czyli prędzej czy później wymienisz.
Spora grupa z nas jak widać dobija 300 kkm i jeździ.
jest trochę problemów z osprzętem zwłaszcza w starszych rocznikach - dpf i wtryski - ale to nie poziom kłopotów z pompą w III - zwykle jest opcja aby dowlec się do warsztatu.
[ Dodano: 13-03-2018, 11:06 ]
pawlex napisał/a: | W tym wszystkim też trzeba trochę szczęścia, żeby trafić na dobry egzemplarz. |
Tu tez jest lepiej - podaż aut krajowych ze znaną mniej więcej historia jest większa niż III. |
|
|
|
 |
magicos
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2018 Posty: 4 Skąd: Pab
|
Wysłany: 31-03-2018, 11:02
|
|
|
Miałem kilka lat temu ten sam problem, szukając Pajero IV. Generalnie większość, którą oglądałem miała udokumentowaną historię serwisową i właścicieli dbających o swoje samochody.
Do dziś dnia jeżdżę i jestem bardzo zadowolony. Regularne przeglądy, standardowa wymiana oleju, filtrów, regulacja zaworów. Bez żadnych napraw, niezawodnie.
Aaa, po 9 latach od nowości padly akumulatory
Nawiązując do kolegi Ruks, regulacja fotela automatyczna - nie ma się do czego doczepić. Fakt automat trochę jakby z innej epoki, ale działa i nigdy nie odmówił współpracy. Polecam zdecydowanie wersję 200KM. |
_________________ Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2009 r. |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-03-2018, 20:11
|
|
|
Jak dla mnie fotel też jest z innej epoki. Słaba regulacja wysokości, brak regulacji długości siedziska czy kiepskie trzymanie boczne, plus jest taki że z foteli i kanapy robi się łóżko. Regulacja kierownicy też kiepska, brak osiowego przesunięcia |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
|