 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Auto szarpie i nie ma stałych obrotów |
Autor |
Wiadomość |
tschopek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 23-03-2018, 23:30 [Cari 1.8 GDI] Auto szarpie i nie ma stałych obrotów
|
|
|
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Carismy 1.8 GDI 1998
Niestety gdy dzisiaj rano chciałem pojechać w trase auto zaczeło strasznie szarpać i gasnąć, nie można było przejechać nawet 3 metrów. Nie trzyma na obrotach, same skaczą od 0.5-2. Więc zabrałem się za rozwiązanie problemu. Niestety wymiana przepływki i wymiana pompki paliwa na nic się nie zdała. Postanowiłem sprawdzić świece, okazało się że mają iskrę ale są strasznie okopcone czarną sadzą. Świece wymieniłem na nowe niestety nic to nie dało po 20 minutach jeszcze raz wyciągnełem Nowe świece i okazuje się że też są strasznie okopcone. Generalnie Auto się dławi jak by nie dostawało wystarczająco paliwa lub dostawało jego nadmiar lub nadmiar powietrza. Co jeszcze może być przyczyną i z kąd te okopcone świece. Dodam jeszcze że autko mam dopiero od 2 dni, a dzień przed tym jak zaczeło szarpać naprawiałem pływak w filtrze paliwa ale nie wydaje mi się żebym coś źle podłączył bo przecież są tam tylko 3 przewody a tak jak pisałem auto sprawdzałem na 2 pompkach i nie ma żadnej różnicy w tym jak chodzi. Jakieś pomysły co to może być? Z góry dzięki za pomoc |
_________________ tschopsky |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-03-2018, 00:12
|
|
|
Może warto zacząć od wymrugania błędów . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
douen
Forumowicz kierowca

Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Sty 2018 Posty: 72 Skąd: K-J
|
Wysłany: 25-03-2018, 18:54
|
|
|
Warto też ściągnąć serwisówkę.
Masz tam wylistowane wszystkie parametry najważniejszych podzespołów.
Do sprawdzania parametrów kabelek. Do kontroli parametrów przydaje się też miernik.
Co do problemu.
Ja stawiam na któryś filtr w układzie paliwowym (tanie rzeczy), na pewno trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa (jakie ciśnienie, gdzie sprawdzić, znajdziesz w serwisówce). Obowiązkowo czyszczenie przepustnicy (tanio, bo samemu można to zrobić). ew. skończyła się któraś fajkocewka (oryginały drogie :/ )
Świece są okopcone, bo komputer nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego składu mieszanki.
Polecam zrobić parę rzeczy na raz tj. czyszczenie kolektora dolotowego, a przy okazji regulatora ciśnienia, wtrysków, przepustnicy, egr itd. Chodzi o to, żeby zrobić to kompleksowo, za jednym zamachem. Tak by później drugi raz nie zrzucać kolektora.
Moim skromnym zdaniem nie warto wywalać kasy na jakiekolwiek części bez znajomości błędów, informacji co te błędy oznaczają oraz sprawdzenia parametrów za pomocą komputera.
Robi się ciepło, będzie można siedzieć przy aucie
Życzę szybkiego ogarnięcia fury. Sprawne GDI to złoto
PS. w pierwszej kolejności przepustnica do kontroli. |
_________________ Gaz do dechy!!!
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 25-03-2018, 19:37
|
|
|
Zrób reset klemą i naucz komputer wolnych obrotów następnie daj po wyższych obrotach tak aby poszła czarna chmura z wydechu. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
tschopek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 06-08-2018, 15:41
|
|
|
Witam. Auto było już u 2 mechaników i 1 elektromechanika. Sprawdzali już chyba wszystko, wymieniony czujnik Map, przeplywka i pompa paliwa i dalej nic. Coś pomodzili i auto ładnie chodzi dopóki nie nagrzeje się do 90 stopni. Powyżej 90 stopni strasznie szarpie i nie da się przejechać 15m. Żaden komputer nie może się z nim połączyć. Próbowali pod 3 swoje kompy i jeden serwisowy i żaden nie widzi mojego auta. Jakieś porady bo nie wiem czy jest sens wymieniać sterowniki. Niestety na mechanice się nie znam wiem tyle ile mi mówią |
_________________ tschopsky |
|
|
|
 |
|
|