Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Auto szarpie i nie ma stałych obrotów
Autor Wiadomość
tschopek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 23-03-2018, 23:30   [Cari 1.8 GDI] Auto szarpie i nie ma stałych obrotów

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem Carismy 1.8 GDI 1998
Niestety gdy dzisiaj rano chciałem pojechać w trase auto zaczeło strasznie szarpać i gasnąć, nie można było przejechać nawet 3 metrów. Nie trzyma na obrotach, same skaczą od 0.5-2. Więc zabrałem się za rozwiązanie problemu. Niestety wymiana przepływki i wymiana pompki paliwa na nic się nie zdała. Postanowiłem sprawdzić świece, okazało się że mają iskrę ale są strasznie okopcone czarną sadzą. Świece wymieniłem na nowe niestety nic to nie dało po 20 minutach jeszcze raz wyciągnełem Nowe świece i okazuje się że też są strasznie okopcone. Generalnie Auto się dławi jak by nie dostawało wystarczająco paliwa lub dostawało jego nadmiar lub nadmiar powietrza. Co jeszcze może być przyczyną i z kąd te okopcone świece. Dodam jeszcze że autko mam dopiero od 2 dni, a dzień przed tym jak zaczeło szarpać naprawiałem pływak w filtrze paliwa ale nie wydaje mi się żebym coś źle podłączył bo przecież są tam tylko 3 przewody a tak jak pisałem auto sprawdzałem na 2 pompkach i nie ma żadnej różnicy w tym jak chodzi. Jakieś pomysły co to może być? Z góry dzięki za pomoc
_________________
tschopsky
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-03-2018, 00:12   

Może warto zacząć od wymrugania błędów :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
douen 
Forumowicz
kierowca


Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 72
Skąd: K-J
Wysłany: 25-03-2018, 18:54   

Warto też ściągnąć serwisówkę.
Masz tam wylistowane wszystkie parametry najważniejszych podzespołów.
Do sprawdzania parametrów kabelek. Do kontroli parametrów przydaje się też miernik.

Co do problemu.

Ja stawiam na któryś filtr w układzie paliwowym (tanie rzeczy), na pewno trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa (jakie ciśnienie, gdzie sprawdzić, znajdziesz w serwisówce). Obowiązkowo czyszczenie przepustnicy (tanio, bo samemu można to zrobić). ew. skończyła się któraś fajkocewka (oryginały drogie :/ )
Świece są okopcone, bo komputer nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego składu mieszanki.

Polecam zrobić parę rzeczy na raz tj. czyszczenie kolektora dolotowego, a przy okazji regulatora ciśnienia, wtrysków, przepustnicy, egr itd. Chodzi o to, żeby zrobić to kompleksowo, za jednym zamachem. Tak by później drugi raz nie zrzucać kolektora.

Moim skromnym zdaniem nie warto wywalać kasy na jakiekolwiek części bez znajomości błędów, informacji co te błędy oznaczają oraz sprawdzenia parametrów za pomocą komputera.

Robi się ciepło, będzie można siedzieć przy aucie :)
Życzę szybkiego ogarnięcia fury. Sprawne GDI to złoto 8)

PS. w pierwszej kolejności przepustnica do kontroli.
_________________
Gaz do dechy!!!
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 25-03-2018, 19:37   

Zrób reset klemą i naucz komputer wolnych obrotów następnie daj po wyższych obrotach tak aby poszła czarna chmura z wydechu.
_________________
Ross
 
 
tschopek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 06-08-2018, 15:41   

Witam. Auto było już u 2 mechaników i 1 elektromechanika. Sprawdzali już chyba wszystko, wymieniony czujnik Map, przeplywka i pompa paliwa i dalej nic. Coś pomodzili i auto ładnie chodzi dopóki nie nagrzeje się do 90 stopni. Powyżej 90 stopni strasznie szarpie i nie da się przejechać 15m. Żaden komputer nie może się z nim połączyć. Próbowali pod 3 swoje kompy i jeden serwisowy i żaden nie widzi mojego auta. Jakieś porady bo nie wiem czy jest sens wymieniać sterowniki. Niestety na mechanice się nie znam wiem tyle ile mi mówią
_________________
tschopsky
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.