Zamknięty przez: mkm 06-10-2018, 17:27		 | 
	
			FTO LHD LPG | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-04-2018, 22:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nadeszła pora na wiosenne porządki...
 
 
Po ponad 7 latach leczenia kryzysu wieku średniego     organizm domaga się zmian   
 
A dokładnie zmiany na coś wygodniejszego, aby zwłaszcza przy wysiadaniu nie było słychać przeskakujących kręgów w kręgosłupie   
 
 
Podsumowując, Ftulec kończy u nas służbę     | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mkm  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Colty 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-04-2018, 01:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gymnastykować siem, a nie furstwa zmieniać...    
 
Jakieś sweetfocie na zakończenie?
 
 
No i czekam na nowy temat    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-04-2018, 22:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nowy temat już wkrótce   
 
Na razie mamy tylko dylemat co zrobić z tytułowym bohaterem (dawcą) z tego tematu...
 
Oj, napisałem dawcą? Ups      
 
 
W ogóle wycena i sprzedaż jakiegokolwiek fto jest jakąś loterią, a co dopiero jeśli chodzi o budę bez silnika     
 
Pomimo widocznego zmęczenia materiału ma jednak kilka wyjątkowych cech jak LHD, czyste i legalne papiery wraz z wpisem o odstępstwie    oraz hybrydowy napęd na zieloną energię      
 
 
W skrócie FTO LHD LPG   
 
 
No ale to opcja oczywiście tylko dla pasjonatów mechaników-blacharzy-lakierników ze zdolnościami manualnymi do ogarnięcia deski itp.
 
 
Sprzedaż na części to raczej kiepski interes, bo o ile ktoś chciałby fotele do rekina i ewentualnie automat to reszta raczej pasuje tylko na złom. A zamiast złomowania, to już wolałbym z niego jakiś bajerancki kwietnik zrobić i niech gnije pod domem ku chwale MMC    | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-04-2018, 22:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ...zwłaszcza, że nawet pomimo oszpecenia go przy ostatniej próbie obalenia go przez cofającą ciężarówkę     nadal ludziom wykręcają się głowy przy tym przekarmionym hotwheels-ie, a kasjerzy na orlenie kłócili się ostatnio czy to jest jakieś porshe czy toyota supra    Wygrała supra, czyli wyczuli jednak japońską nutkę     | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 W@sio  		  
		 
         Mitsumaniak Well, hello there!
  
  
                  Auto: Doładowane ;-) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2018, 07:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sławku, daj znać na PW co z autem... Może coś mi się uda wymyślić    ale tylko jako całość    | 
             
						
				_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
 
 
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
 
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
 
 
Wasiowy cabio spod znaku pieruna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ziemba.  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 443 Skąd: Okolice Grójca 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-04-2018, 11:24   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | _Slawek_, jakieś zdjęcia, da radę? | 
             
						
				_________________ 03318/KMM
 
Cari 10.2013 - nadal
 
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
 
Ruda 03.2016 - 04.2017
 
Baśka 02.2017 - 03.2017
 
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj   
 
http://www.pajacyk.pl/ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25-04-2018, 23:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Pewnie, że da radę... ale sięgnięcie przy okazji do archiwum spowodowało, że pozwoliłem sobie na mały powrót do przeszłości, aż się łezka w oku się zakręciła     
 
 
Świeżo po wyprodukowaniu w Lublinie, jeszcze nie zarejestrowany:
 
 
  
 
  
 
 
Zaraz po rejestracji ftulec odparł pierwszy atak co skończyło się zmianą barw:
 
 
  
 
  
 
 
Później nadeszła pora na poprawki kosmetyczne srebrnych elementów co skończyło się tak:
 
 
  
 
  
 
 
I to były chyba największe jego chwile chwały... W niespełna rok z pod białego zaczęła wychodzić ruda... Jednak 1,5 roku temu trafiła się okazja zakupić praktycznie całą blacharkę w kolorze czerwonym oraz komplet prawie nieużywanych foteli i kupę innych części w cenie złomu i FTO skończyło tak (zdjęcia uwzględniają już skutek gapiostwa cofającego kierowcy ciężarówki):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ale że mamy sentyment do tego zderzaka, to teraz wygląda tak (do letnich opon nie było sentymentu i właśnie zostały sprzeadane):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-05-2018, 21:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zmiana planów. Będziemy się jednak rozstawać z FTO w całości. 
 
Po wnikliwej analizie dokumentacji, wykresów z hamowni i danych technicznych okazało się, że zwykłe 6a12 ma do zaoferowania coś więcej ponad 4G93 GDI dopiero od około 4,5k obrotów... Także przy codziennej jeździe różnica byłaby odczuwalna głównie w spalaniu     
 
Będziemy zatem celować w coś większego, co będzie odczuwalnie mocniej odpychać nowy nabytek    | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ziemba.  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 443 Skąd: Okolice Grójca 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-05-2018, 22:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W jakim stopniu ruda się panoszy?
 
Podłużnice i podłoga?
 
Co do poprawienia? | 
             
						
				_________________ 03318/KMM
 
Cari 10.2013 - nadal
 
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
 
Ruda 03.2016 - 04.2017
 
Baśka 02.2017 - 03.2017
 
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj   
 
http://www.pajacyk.pl/ | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 _Slawek_  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: E-DE3A, 5FNRL 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Lis 2006 Posty: 1870 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-05-2018, 10:03   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Panie Ziemba. - PW    Rozważamy jeszcze wrzucenie z powrotem białego przedniego zderzaka, który po spotkaniu z zającem i tak wygląda teraz lepiej niż czerwony po pieszczotach z cofającą ciężarówką    Tylko już chyba za duża szachownica się zrobi...
 
 
Wrócił też chwilowo dylemat co lepsze zamiast GDI do mikrovana, 6a12 czy 6a13... i czy tego ftulcowego jednak nie zostawić. Ale przecież na którymś z ostatnich zlotów były już testy porównawcze na żywo i E5-ka z 6a12 mivec 200KM dostawała baty ze zwykłymi EA 6a13 160KM. Czyli moment górą      Także 6a12 bez miveca, mające raptem około 10 niutków więcej od GDI byłoby pewnie wielkim 170-konnym rozczarowaniem     | 
             
						
				_________________
    Drużynowy Zwycięzca Mitsupiady Wawrzkowizna 2011 
 
 
___________FTOstory________________Odyseja Seichan____
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomchuck  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: FTO, RVR, Elise 111R 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 104 Skąd: Śrem 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-05-2018, 21:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przy takich porównaniach trzeba uwzględnić inne zmienne czynniki, jak np skrzynia biegów która musi być dopasowana do auta jak i silnika.
 
Robiliśmy sprinty mojego gpx w ori manualu z Cj 6a12 mivec lecz na długiej skrzyni z fd 3,7 no i colt pomimo sporo mniejszej masy dostawał baty. 
 
Ale z kolei do silników z dużym momentem często lepsza jest długa skrzynia. 
 
Co do różnic w samym fto to jak w GR miałem stosunkowo długą skrzynię, gdzie przełożenia pierwszych 3 biegów układały się jak w automacie, to po zmianie na ów automat byłem bardzo załamany aż tak dużą stratą osiągów przy jednoczesnym sporym wzroście spalania. 
 
 
A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piwor  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: 730d 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3445 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-05-2018, 20:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               _Slawek_, dlatego wciąż trzymam nową skrzynie manualną do FTO.    | 
             
						
				_________________ 01270/KMM
 
 
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 
730d 2018 - | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Seichan  		  
		 
         Mitsumaniak mod KMM i MMA
  
  
                  Auto: Honda Odyssey & new projec 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomogła: 37 razy Dołączyła: 11 Wrz 2010 Posty: 14174 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 06-10-2018, 16:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Temat do zamknięcia. 
 
Ftulec zaczyna nową przygodę z nowym właścicielem 😉 | 
             
						
				_________________ MitsuManiaki Assistance
 
 
Nie mam marzeń, tylko cele - Harvey Reginald Specter
 
Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać. Hemingway. 
 
 
    Rekin Seichan 
 
    FTO story    
 
    Odyseja Seichan 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |