[Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy |
Autor |
Wiadomość |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 25-05-2014, 18:14 [Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy
|
|
|
czy może ktoś z mitsumaniaków podać mi schemat jak ma iść ten pasek bo dziś właśnie mi pękł,czy teraz robią za przeproszeniem taki szajs że ledwo co rok wytrzymał,może ktoś reklamował juz paski firmy Gates bo nie wiem czy jest sens??? |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23637 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-05-2014, 19:41
|
|
|
 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 25-05-2014, 20:51 Re: zerwany pasek wieloklinowy
|
|
|
adaśko napisał/a: | ...pasek [...] ledwo co rok wytrzymał | Ile wytrzymał na silniku - to jedno... drugie - to ile lat przeleżał w hurtowni lub wisiał na gwoździu w warsztacie przed założeniem.
Niezależnie od powyższego - warto sprawdzić, jak "chodzą" rolki i koła napędzane przez pasek.
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lesmen
Mitsumaniak

Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Posty: 117 Skąd: Kaszuby
|
Wysłany: 25-05-2014, 21:54
|
|
|
Ja też omijam już paski Gates-a. Lepiej kup Dayco lub Conti. Ciesz się, że Ci się nie wkręcił w rozrząd bo mi w zeszłym roku nawinął się na rolkę rozrządu i samochód zgasł w czasie jazdy. Dobrze że nie próbowałem za dużo go kręcić i obyło się bez awarii całego silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 25-05-2014, 22:02
|
|
|
A czy w tym aucie jest sprzęgło w kole pasowym alternatora? Jeśli jest, to może jest zablokowane i to ono spowodowało uszkodzenie paska. |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 25-05-2014, 22:12
|
|
|
też chyba ominę gates-a i kupie continentala,pasek wytrzymał tylko niecałe 20.000km to porażka jak na taka firmę,na szczęście parkowałem już i pękł praktycznie na wolnych obrotach i to mnie uratowało pewnie przed wkręceniem go w rozrząd,zerkałem koła od klimy,pompy wspomagania i nie było oporów żadnych,jutro zdejmę osłonę silnika i zerknę jak się miewa reszta. |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 26-05-2014, 14:46
|
|
|
to raczej nie wina paska ale raczej samego jego umieszczenia i pomysłu napędzania alternatora sprężarki klimy i wspomagania jednym tylko paskiem |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 28-05-2014, 17:13
|
|
|
wina tkwiła w napinaczu paska bo dostał przekosu i krzywo napinał pasek,przy okazji odrazu zostało wymienione sprzęgiełko na alternatorze. |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-05-2018, 13:12
|
|
|
Słuchajcie a jest jakaś rada, jak ułatwić sobie dojście do paska? Bo przeszkadzają przewody od klimy i wspomagania oraz obudowa kompa |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
JackD
Nowy Forumowicz nowo narodzony
Auto: DiD 1,9 115 kM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: okolica Krakowa
|
Wysłany: 30-05-2018, 12:00
|
|
|
komputer trzeba odciągnąć do góry i sprężarke trzeba też poluzować, tak , aby przewodów klimy nie zniszczyć. |
|
|
|
 |
MManiak
Forumowicz

Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Kwi 2015 Posty: 350 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-05-2018, 13:04
|
|
|
Już pasek wymieniony. Obyło się bez luzowania sprężarki. Wystarczyło przewód klimy odkręcić od uchwytów |
_________________ Mój poprzedni Misiek |
|
|
|
 |
|