Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy
Autor Wiadomość
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 25-05-2014, 18:14   [Cari 1.9DI-D] zerwany pasek wieloklinowy

czy może ktoś z mitsumaniaków podać mi schemat jak ma iść ten pasek bo dziś właśnie mi pękł,czy teraz robią za przeproszeniem taki szajs że ledwo co rok wytrzymał,może ktoś reklamował juz paski firmy Gates bo nie wiem czy jest sens???
 
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 25-05-2014, 18:42   

http://forum.mitsumaniaki...f3de3faac02d36d
w ktoryms z kolei poscie jest schemat
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-05-2014, 19:41   

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 25-05-2014, 20:51   Re: zerwany pasek wieloklinowy

adaśko napisał/a:
...pasek [...] ledwo co rok wytrzymał
Ile wytrzymał na silniku - to jedno... drugie - to ile lat przeleżał w hurtowni lub wisiał na gwoździu w warsztacie przed założeniem.
Niezależnie od powyższego - warto sprawdzić, jak "chodzą" rolki i koła napędzane przez pasek.
- Pozdrawiam :wink:
 
 
lesmen 
Mitsumaniak


Auto: Carisma1,9TD & PajeroI&
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 117
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 25-05-2014, 21:54   

Ja też omijam już paski Gates-a. Lepiej kup Dayco lub Conti. Ciesz się, że Ci się nie wkręcił w rozrząd bo mi w zeszłym roku nawinął się na rolkę rozrządu i samochód zgasł w czasie jazdy. Dobrze że nie próbowałem za dużo go kręcić i obyło się bez awarii całego silnika.
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-05-2014, 22:02   

A czy w tym aucie jest sprzęgło w kole pasowym alternatora? Jeśli jest, to może jest zablokowane i to ono spowodowało uszkodzenie paska.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 25-05-2014, 22:12   

też chyba ominę gates-a i kupie continentala,pasek wytrzymał tylko niecałe 20.000km to porażka jak na taka firmę,na szczęście parkowałem już i pękł praktycznie na wolnych obrotach i to mnie uratowało pewnie przed wkręceniem go w rozrząd,zerkałem koła od klimy,pompy wspomagania i nie było oporów żadnych,jutro zdejmę osłonę silnika i zerknę jak się miewa reszta.
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 26-05-2014, 14:46   

to raczej nie wina paska ale raczej samego jego umieszczenia i pomysłu napędzania alternatora sprężarki klimy i wspomagania jednym tylko paskiem
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 28-05-2014, 17:13   

wina tkwiła w napinaczu paska bo dostał przekosu i krzywo napinał pasek,przy okazji odrazu zostało wymienione sprzęgiełko na alternatorze.
 
 
 
MManiak 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 350
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-05-2018, 13:12   

Słuchajcie a jest jakaś rada, jak ułatwić sobie dojście do paska? Bo przeszkadzają przewody od klimy i wspomagania oraz obudowa kompa :(
_________________
Mój poprzedni Misiek
 
 
JackD 
Nowy Forumowicz
nowo narodzony

Auto: DiD 1,9 115 kM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: okolica Krakowa
Wysłany: 30-05-2018, 12:00   

komputer trzeba odciągnąć do góry i sprężarke trzeba też poluzować, tak , aby przewodów klimy nie zniszczyć.
 
 
MManiak 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 350
Skąd: Łódź
Wysłany: 30-05-2018, 13:04   

Już pasek wymieniony. Obyło się bez luzowania sprężarki. Wystarczyło przewód klimy odkręcić od uchwytów
_________________
Mój poprzedni Misiek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.