Przesunięty przez: Hubeeert 03-06-2007, 23:52 |
[CK1A 1.3] Pomocy gaśnie jak puszczam gaz |
Autor |
Wiadomość |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 12-05-2007, 19:05
|
|
|
Oiramm napisał/a: | Spróbuje ustawić te zawory. |
gdyby to nie pomogło to pozostanie ci wymiana przewodów WN i świec...takie objawy szczególnie ukazują się z rana lub po deszczowych dniach, gdy jest wilgotno... auto jak sie nagrzeje to wyparuje ową wilgoć i wszystko jest ok, ale na zimnym szarpie lub gaśnie...pomyśl także o wymianie filtru paliwa...pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
dominikpb [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2007, 20:41 silnik gaśnie!
|
|
|
Dla 4G13 -wlotowe 0.20mm wylotowe 0.25 -koniecznie na gorąco! Ale jak juz słyszałeś pierwszy raz daj to zrobić mechanikowi (a ty uważnie się przyglądaj) Następną regulację za paredzieśiąt tyś.możesz spróbować sam(ale najlepiej pod okiem fachury).Pozdrowienia |
|
|
|
 |
grabsio [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2007, 20:49
|
|
|
u mnie tez tak bylo wymienilem swiece i jest ok jezeli nie pomorze to pewnie dysza wolnych obrotow albo sonda porada wymien swiece nalej wysoko oktanowe paliwo pawer racing lub dolej dodatek shella |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 14-05-2007, 12:47
|
|
|
Jesli moge dorzucic swoje 3 gr:
Nie lej VPR!!
Moze byc z tego tragedia!
Polecam szczegoly w tym watku: http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
Szczegolnie ostatnie posty w tym watku...
Ja musialem zdac Miska do pelnej regulacji po nalaniu VPR. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Oiramm [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2007, 21:32
|
|
|
Dzisiaj regulowałem luzy zaworów. Łatwa sprawa, stosowałem się do tego co było w manualu. Ciężko było korbowodem kręcić (tragicznie ciężko) ... Jutro z samego rana jak będzie zimny to odpale i zobaczę czy to coś dało. Pozdrawiam
[ Dodano: 15-05-2007, 18:44 ]
Nie gaśnie ! Dzięki za pomoc . Pozdrawiam |
|
|
|
 |
MariuszR1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2007, 09:32
|
|
|
Witam
A jak to dokładnie robiłeś? Jaki narzędzia są potrzebne?
Pozdrawiam
[ Dodano: 03-07-2007, 12:24 ]
Hej,
A długo zeszło Ci rególowanie zaworów? i Jakie narzędzia do tego sąptrzebne.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Oiramm [Usunięty]
|
Wysłany: 04-07-2007, 17:19
|
|
|
Regulacja zajęła około godziny.
Narzędzia to klucze (chyba 10), klucz do świec, śrubokręt i szczelinomierz.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
nicram4
Forumowicz nicram4

Auto: Lancer 96' 1.3 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2013 Posty: 32 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-09-2015, 20:56
|
|
|
Witam serdecznie. Mam podobny problem. Lancer ma wymienione świece przewody wysokiego napięcia i akumulator. Nie ma żadnych problemów z odpaleniem, ale jeżeli nie dodam gazu i go nie przytrzymam to gaśnie od razu. Obroty nie falują. Nawet jak nie zgaśnie to obroty spadają do 500 a po chwili i tak może zgasnąć. Nie ma reguły. Wczoraj cały czas gasnął. Poszedłem wieczorem z żoną odpalić żeby zobaczyć czy przewody mają przebicia i pracował normalnie. Dzisiaj po pracy wsiadam odpalam i znowu to samo. Gaśnie po odpaleniu. Jechać można tylko trzeba cały czas na biegu trzymać. Jak zgaśnie to stop, jedynka, odpalenie i ruszenie - Masakra. wykluczam akumulator, świece, przewody i silniczek korkowy bo obroty nie falują. Nie daje mi spokoju jedno. Cały dzień gaśnie a na drugi dzień odpala normalnie, trzyma obroty, jadę i po 10 minutach znowu chce gasnąć. Wie ktoś o co chodzi? |
_________________ "Only the dead have seen the end of war"
 |
|
|
|
 |
|