Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Outlander 2 BŁĄD P0234
Autor Wiadomość
Kamil123321 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 03 Paź 2017
Posty: 2
Skąd: Malopolska
Wysłany: 31-05-2018, 00:20   Mitsubishi Outlander 2 BŁĄD P0234

Witam podpiąłem komputer i pojawił się błąd P0234 w kodach zapisanych czasami brakuje mu mocy. Ostatnio świeciła się kontrolka silnika ale za kilka dni zgasła i żadnego błędu od niej nie ma. Jakieś rady ? zawór podciśnienia który steruje łopatkami czy problemu szukać gdzie indziej.
 
 
alek04 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 Di-D 170KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2018
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-06-2018, 10:04   

Częsty problem w tym silniku. Masz zasyfione kierownicę w turbinie i po dodaniu gazu nie wracają do powszedniej pozycji i wtedy przeładowuje. Wystarczy czyszczenie kierownic turbiny. Warto też łyknąć czy nie trzeba regenerować turbo jak już na stół trafi. Zakładam że masz silnik 2.0 diesel
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 24-06-2018, 19:39   

moze staraj sie teraz troche deptac mocniej nagaz zeby rozruszac caly mechanizm sterujacy lopatkami
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
wiciumw 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Maków Podh
Wysłany: 25-06-2018, 15:22   

Witam!
Podepnę się pod post kolegi, bo wydaje mi się że to może być ten sam kierunek :) Szukałem ale w tym zestawieniu nie znalazłem tematów.
Outlander 2 2.0, start i wolne obroty OK, maksymalne obroty przy maksymalnym gazie =3000 stoi równo nic więcej, podczas jazdy totalny brak turbiny - jak stary diesel. Nie szarpie, nie kopci. Po zczytaniu błędów p0236 p0238 p0234.
Czy to zatarcie sterowania turbiną, czy coś w wężach podciśnienia ?
Proszę o poradę w kierunku poszukiwań...
pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.