Falujące obroty carisma 1.8 GDI 1998 |
Autor |
Wiadomość |
tschopek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 07-08-2018, 19:58 Falujące obroty carisma 1.8 GDI 1998
|
|
|
Witam. Kupiłem auto i przy kupnie wiedziałem o jego wadzie a mianowicie o falujących obrotach. Stwierdziłem że przepływka albo pompa paliwa. Niestety po wymianie pompy i przepływki problem nadal pozostał ten sam. Dodatkowo wymieniłem MAP sensor i niestety nie pomogło. Świece sprawdzone iskre dają ale już po 10 minutach pracy silnika są strasznie okopcone - wymiana świec nic nie dała. Auto było u 2 mechaników i 1 elektromechanika generalnie każdy trzymał auto ok 3 tygodni i sprawdzali część za częścią. Sprawdzali już chyba wszystko i nikt nie wie co może być przyczyną. Carisma była podłączana pod 4 różne kompy z czego 1 serwisowy i niestety żaden jej nie wykrył. Auto chodzi ładnie przez pierwsze minuty ale jak załapie na silniku 90 stopni strasznie szarpie, dławi się obroty falują aż w końcu gaśnie i nie da się przejechać 15 metrów.
[ Dodano: 15-08-2018, 23:14 ]
@up |
_________________ tschopsky |
|
|
|
 |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
|
|
|
 |
tschopek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 16-08-2018, 15:47
|
|
|
Dzisiaj robiłem "naukę obrotów" nic nie dało, później próbowałem sprawdzić błędy bez kompa i niestety dalej nic, nie pokazuje nic tak jak bym nie podlaczal nic. |
_________________ tschopsky |
|
|
|
 |
xxmichuxx
Mitsumaniak

Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 174 Skąd: Poznań/Oborniki
|
Wysłany: 16-08-2018, 15:53
|
|
|
Kontrolka CE w ogóle świeci, może żarowka jest walnieta, dla tego nic nie pokazuje.
A co z przepustnicą? Czyściłeś? |
_________________ Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI* |
|
|
|
 |
adris
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2018 Posty: 3 Skąd: Szczawno Zdrój
|
Wysłany: 18-08-2018, 23:00
|
|
|
Odłacz przepływomierz, auto wpadnie ci w tryb awaryjny, ale zobaczysz czy to wina dolotowego |
|
|
|
 |
tschopek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 5 Skąd: Węgorzewo
|
Wysłany: 19-08-2018, 04:14
|
|
|
Kontrolka świeci, przepustnice czyscilem a przeplywke też odlaczalem i dalej nic. Może uda mi się kompa pożyczyć od znajomego podlacze i zobaczę czy pod nim coś pokaże |
_________________ tschopsky |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
tadek55
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 272 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 19-08-2018, 18:46
|
|
|
Ale to GDI. |
_________________ Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 19-08-2018, 19:09
|
|
|
No to co z tego ? GDI w ten sposób też się diagnozuje..
W temacie, do którego Bizi78 zalinkował wyraźnie na poczatku przecież pisze :
Cytat: | Poniższy opis przedstawia sposób diagnozowania błędów w samochodach Mitsubishi Carisma z silnikami 1.6 (90km) i 1.8 (115 km) oraz GDi (modele z lat 95-00) |
|
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
|