Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty carisma 1.8 GDI 1998
Autor Wiadomość
tschopek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 07-08-2018, 19:58   Falujące obroty carisma 1.8 GDI 1998

Witam. Kupiłem auto i przy kupnie wiedziałem o jego wadzie a mianowicie o falujących obrotach. Stwierdziłem że przepływka albo pompa paliwa. Niestety po wymianie pompy i przepływki problem nadal pozostał ten sam. Dodatkowo wymieniłem MAP sensor i niestety nie pomogło. Świece sprawdzone iskre dają ale już po 10 minutach pracy silnika są strasznie okopcone - wymiana świec nic nie dała. Auto było u 2 mechaników i 1 elektromechanika generalnie każdy trzymał auto ok 3 tygodni i sprawdzali część za częścią. Sprawdzali już chyba wszystko i nikt nie wie co może być przyczyną. Carisma była podłączana pod 4 różne kompy z czego 1 serwisowy i niestety żaden jej nie wykrył. Auto chodzi ładnie przez pierwsze minuty ale jak załapie na silniku 90 stopni strasznie szarpie, dławi się obroty falują aż w końcu gaśnie i nie da się przejechać 15 metrów.

[ Dodano: 15-08-2018, 23:14 ]
@up
_________________
tschopsky
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 16-08-2018, 10:59   

Wyczyść przepustnicę (najlepiej cały dolot), o ile nie była ruszana.
Może być jeszcze problem z regulatorem ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213 tu masz jak zmierzyć ciśnienie w pompie WC

Błędy silnika możesz sobie sprawdzić bez komputera
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
tschopek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 16-08-2018, 15:47   

Dzisiaj robiłem "naukę obrotów" nic nie dało, później próbowałem sprawdzić błędy bez kompa i niestety dalej nic, nie pokazuje nic tak jak bym nie podlaczal nic.
_________________
tschopsky
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
Wysłany: 16-08-2018, 15:53   

Kontrolka CE w ogóle świeci, może żarowka jest walnieta, dla tego nic nie pokazuje.
A co z przepustnicą? Czyściłeś?
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
adris 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Szczawno Zdrój
Wysłany: 18-08-2018, 23:00   

Odłacz przepływomierz, auto wpadnie ci w tryb awaryjny, ale zobaczysz czy to wina dolotowego
 
 
tschopek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 19-08-2018, 04:14   

Kontrolka świeci, przepustnice czyscilem a przeplywke też odlaczalem i dalej nic. Może uda mi się kompa pożyczyć od znajomego podlacze i zobaczę czy pod nim coś pokaże
_________________
tschopsky
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 19-08-2018, 09:53   

tschopek, w roczniku 98 to do błędów tylko zworka a do parametrów kabel vag kkl i evoscan.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19-08-2018, 18:46   

Ale to GDI.
_________________
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010 ;)
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011 ;)
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 :)
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-08-2018, 19:09   

No to co z tego ? GDI w ten sposób też się diagnozuje..
W temacie, do którego Bizi78 zalinkował wyraźnie na poczatku przecież pisze :
Cytat:
Poniższy opis przedstawia sposób diagnozowania błędów w samochodach Mitsubishi Carisma z silnikami 1.6 (90km) i 1.8 (115 km) oraz GDi (modele z lat 95-00)
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-08-2018, 23:01   

A tu masz temat o interfejsie i o programie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Oraz jeszcze jeden bardzo ciekawy temat dotyczący tego kapryśnego silnika https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.