Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyrost oleju silnikowego
Autor Wiadomość
grunek 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 9
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 24-09-2018, 22:05   Przyrost oleju silnikowego

Witam, zauważyłem że w moim l200 2,5 131kw zaczęło przedostawać się paliwo do oleju. Piszę że paliwo ponieważ płyn jest cały czas w normie. Autem robię codziennie 300km z tego 100km to jest trasa. Byłem ostatnio u mechanika zeby sprawdzic DPF po podłączeniu do komputera mechanik poinformowal mnie że nie ma żadnych błędów w czujnik przepływu na dfp działa normalnie, pokazuje wartości w normie. Czy miał ktoś taki przypadek ? Wymiana oleju robiona była co 15000km i ostatnie dwie wymiany oleju oddały po ok 10 litrów oleju gdzie do miski wchodzi 5,5 litra.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 25-09-2018, 10:16   

Krótkie przebiegi podczas których dpf nie dopala do końca. Skutkuje to spływem paliwa do miski olejowej.
Skróć interwał wymiany oleju.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 25-09-2018, 10:39   

Jaki (rzeczywisty) całkowity przebieg auta?
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
magda621 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 27 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 26-09-2018, 08:23   

U mnie właśnie ciągle się zapycha DPF, ale jeżdżę głownie po mieście i pewnie dlatego tak się dzieje. Ostatnio mechanik mnie nastraszył,że regeneracja mi się szykuje. Ale jakbym autko przegoniła gdzieś na trasie to może by pomogło...tylko podpowiedzcie mi jakie mam mieć obroty żeby się prawidłowo odbyło to wypalanie?
 
 
grunek 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2018
Posty: 9
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 26-09-2018, 21:53   

Przebieg mojego l200 to 160 tys obecnie
 
 
oku 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 12
Skąd: Konin
Wysłany: 15-10-2018, 21:54   

Cześć,
L200 w tym roczniku nie posiada DPF tylko katalizator.
Dziwi mnie to że nie znalazłem przed katalizatorem czy za sondy lambda.
Ja u siebie również ostatnio zauważyłem przyrost oleju.
Nastąpiło to po dodaniu do paliwa dodatku do płukania układu wtryskowego.
Niby winne być wtryski jednak brak kopcenia i spadku mostu czy problemów na niskich obrotach.
Obstawiam rozszczelnienie układu przelewu.
Spalanie wzrosło o jakiś 1l i wynosi około 12l/100km przy jeździe mojej żony.
W weekend muszę zrzucić górę i wymienię podkładki pod wytryskami i na przelewach.
Zobaczymy co będzie
Pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.