Corolle dwie. |
Autor |
Wiadomość |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3453 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 13-10-2018, 08:42
|
|
|
Zmorą corolek (innych marek/modeli też) w podobnym lub młodszym wieku jest korozja. W mojej całkiem już zgniła osłona termiczna pomiędzy wydechem a zbiornikiem paliwa.
Element ten jest nie do zdobycia na szrocie/alledrogo/itp, jako że w każdej używanej E12-ce lub avensisie T25 (tam jest ta sama osłona) zaczyna gnić chyba jeszcze przed wyjazdem auta z fabryki.
Podróbki nie istnieją, a ASO chce chore 175 euro za kawałek powyginanej blachy!
Na szczęście wychodzi na to że cena jest najwyraźniej sztucznie napompowana, bo ten sam, wyprodukowany w UK element, po przetransportowaniu do Japonii i z powrotem kosztuje TYLKO 1/3 ceny!
Taką do mnie wczoraj "paczuszkę" listonosz przywiózł:
Z taką zawartością:
Na etykiecie wyraźnie widać kraj produkcji.
Podsumowując - ASO w Europie kasuje 175 euro. Japończycy (którzy przecież na tym zarobili odsprzedając mi to) skasowali 59 euro, wliczając wysyłkę. Też niemało, ale już do przełknięcia. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21015 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-10-2018, 08:50
|
|
|
Na przykładzie mojego MSS, pierścienie tłokowe standard w ASO w Polsce około 1200zł a w Rosji 300zł .
Oczywiście produkty oryginalne Mitsubishi, to się nazywa mieć przebitkę w EU . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11191 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 13-10-2018, 08:59
|
|
|
Pudło takie wielkie,jak by tam silnik ze skrzynią był |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-10-2018, 19:10
|
|
|
Myślałem, że toyoty nie gniją tak jak hondy mazdy i mitsu... ale widać też nie jest najlepiej, bo kolega teraz miał sprzedać swoją yariskę i okazało się, że sanki są tak przegnite, że można palce wbijać... jest dużo gorzej niż w starszych Galantach. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-10-2018, 20:15
|
|
|
Z czego to wynika jakieś oszczędności czy nie potrafią ogarnąć technologii. A może podróż statkiem źle służy? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-10-2018, 20:43
|
|
|
joujoujou napisał/a: | Z taką zawartością: | Przecież to goła blacha... Ma już naloty korozji? Daj ją do piaskowania i lakierowania proszkowego i spokój na zawsze. |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3453 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 14-10-2018, 08:19
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Myślałem, że toyoty nie gniją tak jak hondy mazdy i mitsu. | Japońskie podobno nie. Ale moja jest wyprodukowana w UK, a ponoć i tak z francuskimi lub tureckimi jest jeszcze gorzej. sampler napisał/a: | Z czego to wynika | Ogólnie rzecz biorąc od lat jest trend by produkty (jakiekolwiek, nie tylko w branży moto) wytrzymywały jak najkrócej, najlepiej tylko okres gwarancyjny. Planowe postarzanie produktu lub (dużo więcej) po angielsku: planned obsolescence. Hugo napisał/a: | Przecież to goła blacha. | Ocynkowana. Ale przed tłoczeniem i to tak cienko że efekt jest wiadomy. Piaskować/malować raczej nie będę, już prędzej dam do ponownego cynkowania, a najlepiej by było pokadmować galwanicznie z pasywacją. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-10-2018, 08:28
|
|
|
joujoujou napisał/a: | Ocynkowana. Ale przed tłoczeniem i to tak cienko że efekt jest wiadomy. | Masz 100% pewnosci ze przed tłoczeniem cynkowane? |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3453 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 14-10-2018, 10:18
|
|
|
Mam. Po 12 latach w branży wiem jak co wygląda i jak się co robi. Jest duuuuuuuuuuuuuuuuużo taniej kupić ocynkowaną blachę, z niej kroić i wytłaczać elementy niż robić to samo z czarnej blachy i cynkować/kadmować po obróbce mechanicznej.
Nawet przemysł okrętowy akceptuje elementy wykonane w ten sposób. Kupowaliśmy blachę ocynkowaną z Austrii (bo jako jedyna doskonale trzymała parametry mechaniczne i cynk na niej nie pękał przy gięciu/tłoczeniu) i produkowaliśmy m. in. rozdzielnice i pulpity na statki. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3453 Skąd: Skąd: Skąd:
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 04-11-2018, 20:39
|
|
|
Kurde klasyczny przykład jaką robotę robi felga z ramionami do samego rantu. Ten setup letni wygląda przy zimowym jak 13" |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 04-11-2018, 21:09
|
|
|
joujoujou, skąd wiesz, że to OZetki? |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3453 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 05-11-2018, 16:13
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Ten setup letni wygląda przy zimowym jak 13" | Czy to źle? Mnie się podobają. mkm napisał/a: | skąd wiesz, że to OZetki? | Same mi powiedziały.
Swoją drogą przy ich szerokości offset trochę szalony - przód leciutko wystaje z błotników.
A napisy na wewn. stronie (nie mam foto, sorry) powiedziały mi że się wyprodukowały we Włoszech, w 1991 roku. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-11-2018, 19:22
|
|
|
joujoujou napisał/a: | Same mi powiedziały. |
O dzięki
Moje już nie potrafią mówić, bo ktoś się przyłożył przy szlifowaniu |
|
|
|
 |
larelijux
Mitsumaniak

Auto: -
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 810 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-11-2018, 20:14
|
|
|
Według mnie zimowy setup lepiej wygląda Te felgi z letniego nie pasują mi do tego auta |
|
|
|
 |
|