Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Nie ursza
Autor Wiadomość
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-10-2018, 00:28   [II 2.4 MIVEC] Nie ursza

Witam, na autostradzie przy prędkości 160-180 pojawił się świst a potem spadek mocy. Przy spokojnym dodawaniu gazu do 2k jechał do około 100 km/h, przy mocniejszym świszczał. Potem pojawiły się problemy przy rozpędzaniu - szarpanie. Przy zatrzymaniu na światłach szarpnął i zgasł. Potem start na małych obrotach ruszył i powoli dał się rozpędzić. Teraz przód i tył na minimalnym gazie ledwo jedzie i szarpie strasznie.

Dodam przebieg 140k km, skrzynia oczywiście CVT.

Pomocy. Jestem 400 km od domu.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 20-10-2018, 08:03   

Kiedyś przeżyłem identyczną historię, więc współczuję bardzo.
W służbowym aucie, u nas winne było sprzęgło a konkretnie jego docisk,
na takim ślizagającym się, również przejechaliśmy ponad 400km,
grunt to jak najmniej się zatrzymywać i jechać bardzo łagodnie.
Ale u Ciebie już chyba po? Trzymam kciuki by to nie była skrzynia i za szybki powrót.
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-10-2018, 08:23   

No tylko że to jest automat cvt czy tu jest coś takiego jak docisk?
Ech.
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-10-2018, 09:41   

u Ciebie zapewne poszło sprzęgło hydrokinetyczne lub jak kto woli konwenter momentu obrotowego. jak sprawy nie chcesz pogoryszć np. o zatarcie pompy i inne uszkodzenia to proponuje powrót na lawecie. nic innego nie wymyślisz sam.
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-10-2018, 13:53   

Wróciłem,

komputer nie wywala żadnego błędu skrzyni itp.
Podobno coś blokuje mechanicznie. Nawet przepchać nie bardzo się go da na N
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 23-10-2018, 17:18   

Daj znać jak sie sprawa zakończy.Pzdr
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-10-2018, 19:10   

dojo napisał/a:
Wróciłem,

komputer nie wywala żadnego błędu skrzyni itp.
Podobno coś blokuje mechanicznie. Nawet przepchać nie bardzo się go da na N


odkrec wal (4 sruby) i zobacz czy da rade przepchnac jego
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 24-10-2018, 07:59   

A jak powrót wyglądał?
 
 
dojo 
Nowy Forumowicz

Auto: OII 2.4MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2014
Posty: 16
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-10-2018, 15:51   

Powrót na lawecie.

Diagnoza: łańcuch w skrzyni się rozwarstwił i zblokował.
Także grubo :-(
Trzeba wolniej jeżdzić.
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 24-10-2018, 18:32   

Dokładnie. Raz jak go kupiłem, chciałem sprawdzić ile pójdzie na autostradzie W D. Przy 190 km/h wszedł w tryb awaryjny i obniżyć prędkość do 100 musiałem. Wróciłem do domu ,zleciłem wymianę oleju w skrzyni . Już nigdy tyle nie jechałem. Wg tego co czytałem ale przedewszystkim z własnego czteroletniego doświadczenia wiem, auto nie lubi ani prędkości ani przyspieszen gwałtownych . Koledze współczuję bo wydatek ogromny się szykuje. :(
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 24-10-2018, 19:04   

a automat ma chlodnice oleju?

jesli nie lub ma to mozna by zrobic wieksza chlodnice z przodu auta- byc moze by to pomoglo
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 24-10-2018, 21:36   

Ma chłodnice, przynajmniej mój model.
 
 
kruhy84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2017
Posty: 168
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-10-2018, 20:33   

cvt mają chłodnice. nie mają 3,0 v6 ale tam jest skrzynia zwykła hydrauliczna.
co do awarii kolegi to zapewne pójdzie też pompa oleju, dwa filtry no i ja bym jeszcze sprawdził sprzęgło hydrokinetyczne jak już wszystko wyjęte. oczywiście wszystko będzie sporo kosztować no i mam nadzieje że robi warsztat który ma o tym pojęcie.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 26-10-2018, 09:16   

Mój GT, z silnikiem 3.0 V6 jak najbardziej ma chłodnice, skrzynia tak jak piszesz hydrauliczna.
 
 
alegator 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander 2,4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 103
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-10-2018, 18:14   

gorąco odsyłam do mojego wpisu dotyczacego przegrzania skrzyni CVT. To niestety moze sie zdarzyć. Te skrzynki - jak słusznie zuwazył mój przedówca - nie lubia dużej predkosci. Ja równiez miałem taki sam przypadek i identyczne okoliczności, tez chciałem sie popisać mozliwościami mojego autka (OII, 2,4 CVT) i rozgoniłem go do prawie 200 km/h , niestety długo nie pojeżdziłem . skrzynia nagrzała sie i pojazd wszedł w tryb awaryjny i studzenia skrzynki. przez 10 min prędkość nie przekraczała 100 km/h. Po tym czasie wszystko wróciło do normy. Zalecono, zeby wymienić olej i tak zrobiłem. Pojechałem do Kisielnickiego w Szczecinie, gdzie zrobiłem diagnostyke skrzyni, wymieniłem olej i filtry (olej oryginalny) . Okazało sie, że nic szczególnego sie nie stało. U Ciebie trudno powiedzieć co moze być, nie koniecznie skrzynia. Ona po epizodzie przegrzania powinna wrócic do normalnego stanu i takie zdarzenie nie powinno mieć wpływu na stan techniczny zespołu. Po to jest ten układ , który zapobiega przegrzaniu.
_________________
Jak się nie ma co sie lubi, to się kocha własną żonę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.