Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A 2.0] 2000r. Pokrywa zaworów
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-11-2018, 15:56   

Faza napisał/a:
prostujesz stukając jakimiś wybijakami w miejsca na śruby z podłożoną z drugiej strony nasadką
ja to robię w imadle - zamiast walić młotem... nasadka 8-9mm od środka i 13mm od zewnątrz dla podparcia
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 07-11-2018, 16:26   

Krzyzak napisał/a:
Faza napisał/a:
prostujesz stukając jakimiś wybijakami w miejsca na śruby z podłożoną z drugiej strony nasadką
ja to robię w imadle - zamiast walić młotem... nasadka 8-9mm od środka i 13mm od zewnątrz dla podparcia


No to nawet lepiej, tylko imadło trzeba mieć:)
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 08-11-2018, 07:27   

4nm to jest dosłownie lekki opór. Klucz ze 3 stówki trzeba dać. Mam od 1 do 30nm od 25 do 100 i jeden do kół :D
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-11-2018, 07:34   

To jak ja sobie raz sam robiłem elringa to juz wiem, ze za mocno dokrecilem.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-11-2018, 13:59   

Zdaje się manual pokazuje 6Nm i nie spodziewałem się, że to jest tak duża siła - zawsze dokręcałem za słabo - dopóki nie użyłem dynamometru. Mam 3 sztuki: 5-25, 17-105, 20-220.
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-11-2018, 14:10   

Na googlu jak szukam po 4g63 to 4-5Nm (na jednej stronie eclipse'a z 4g63 napisane 4.9Nm)
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-11-2018, 16:13   

Żaden nie trafił :P .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-11-2018, 16:20   

Ale pytanie czy VK ma tak samo jak czwórka
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-11-2018, 16:29   

V6 i 2.0Pb mają ten sam moment :wink: .

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-11-2018, 16:35   

Haha wyczulem sarkazm :lol:
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 08-11-2018, 21:54   

W autodacie 4 do 5nm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-11-2018, 10:52   

A no :) - to już wiem, dokręcałem pokrywę do 4G37 :) - tam są 2 śruby na łeb 12mm...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-11-2018, 14:12   

Tak wygląda silnik w moim aucie. Stara uszczelka,krzywa pokrywa w miejscach gdzie są śruby, przed założeniem posmarowana dirko.Dokręcona bez dynamometru,bo nie mam takiego małego. Już tak z półtora roku jeździ. Ok. 15000 km.

_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-11-2018, 15:26   

Dirko to podstawa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.