Evoscan |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 15-11-2018, 16:01
|
|
|
Ja bym założył ori sterownik. Dopiero wtedy jechać błąd kasować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-11-2018, 20:00
|
|
|
Nie wiem jak z mruganiem, trochę to dziwne. Raczej kontrolka powinna palić się na stałe. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 15-11-2018, 23:23
|
|
|
Może się uzbrajał poczytam w manualu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
MBanan
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018 Posty: 9 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-11-2018, 18:45
|
|
|
Witam
Się podepnę:) Gdzie w okolicy Katowic szukać kogoś kto mi skasuje/zdiagnozuje SRS?
Wczesniej aż tak mi nie przeszkadzał ale teraz wcześnie ciemno i woli po oczach |
_________________ Pozdrawiam
Banan |
|
|
|
 |
djc1985
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016 Posty: 23 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 14-12-2018, 08:36
|
|
|
Witam. Ja się podepnę z takim pytaniem: kto w okolicy Szczecina posiada evoscana i mógłby się podpiąć do mojego gala? Kupiłem kabelek vag kkl na ft232rl, zmostkowałem pin 1 i 4, odpaliłem mitsulogger 2.0 ale pokazuje tylko kilka parametrów, reszta jest info że jest nieprawidłowy format. Chciałbym sprawdzić swój kabel na evoscana u kogoś zanim za niego zabule.
Jeszcze jedno, dziwnie wymruguje kod błędu silnika, tzn jest tak jakby długi błysk i jeszcze dłuższy. Jeśli to normalne błyski to będzie 11 - lambda, zgadza się? Ale wydaje mi się że te błyski są dłuższe niż normalnie (ea5w 99r tiptronic) |
_________________ 2.5V6 tiptronic |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-12-2018, 09:51
|
|
|
Nagraj jak mruga ta kontrolka i link zamieść tutaj to się wyjaśni co to za błąd. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-12-2018, 10:12
|
|
|
djc1985, spytaj na regionalnym, może poratują namiarem na volve, on chyba powinien mieć evoscana . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
djc1985
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016 Posty: 23 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 14-12-2018, 11:17
|
|
|
Przestał pokazywać błąd ale mitsulogger dalej słabo gada
https://drive.google.com/file/d/1pz-nSERQ9dCsHnbXRcPIbfW-oUxWqA0t/view?%20utusp=drivesdk
[ Dodano: 14-12-2018, 20:24 ]
Evoscana się łączy i fajnie czyta, tylko czasami zrywa. Czy jest opcja czytania kodów dtc? U mnie się nie łączy a jak się połączy to pokazuje dziwne rzeczy. jeszcze pytanie jaki parametr ustawić dla wtrysków? Ea5w 163km |
_________________ 2.5V6 tiptronic |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-12-2018, 20:34
|
|
|
Musisz poczytać w dziale carismy o ustawieniach evoscana.
Ważne są też odpowiednie sterowniki do kabla.
Należy zmienić czas odczytu na ileś tam ms i interfejs na MUT3 jak dobrze pamiętam. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
djc1985
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016 Posty: 23 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 14-12-2018, 21:07
|
|
|
Tak mam- mut3 , mut2-efi, parametry live czyta prawidłowo. Tylko spalanie pokazuje od 0,2 do 0,9l na 100km ale to jest na podstawie wtrysków i tu potrzebny parametr. Nie łączy mi się z ABS. Czy jest to możliwe? |
_________________ 2.5V6 tiptronic |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21013 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-12-2018, 21:11
|
|
|
Co do abs-u i srs-u to się nie połączy. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-12-2018, 22:12
|
|
|
W tym roczniku Evoscan tylko kasuje błędy silnika, w Miśkach benzynowych po 2001 dopiero czyta błędy po zmianie jednego parametru jak zasugerował Bizi78.
Tu masz temat o Evoscanie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
|
|
|
 |
djc1985
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016 Posty: 23 Skąd: Gryfice
|
Wysłany: 15-12-2018, 17:48
|
|
|
Próbowałem się połączyć z ABS, połączył się ale włączył odrazu pompę i napompował mi pedał hamulca na kamień, więcej się nie połączył. Czyli tak jakby chce ale nie wie jak. Mam wersję 2.7. czy w nowszych coś się zmienia? |
_________________ 2.5V6 tiptronic |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-04-2019, 08:37
|
|
|
Panowie,
Czy podgląd AFR jest prawidłowy w evoscan? Mogę na tym bazować ustawiając LPG w OpenLoop...
 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Faza
Mitsumaniak

Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 329 Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
|
Wysłany: 09-04-2019, 15:48
|
|
|
AFR o który pytasz to nie jest AFR jaki masz po analizie spalin przez sondy a to dlatego, że tu są sondy wąskopasmowe, które mówią tylko bogato/ubogo. Do ustawiania gazu po AFR potrzebujesz sobie kupić sondę szerokopasmową wraz z sterownikiem. Ten z evoscana to podaje zdaje się miejsce z mapy silnika w którym aktualnie pracuje czyli to co ma być a nie to co faktycznie jest. Do pokazania tego co faktycznie jest masz "External Wideband AFR" czy jakoś tak. |
|
|
|
 |
|