Galant VII - Pierwsze Mitsubishi - Dziś Kupione |
Autor |
Wiadomość |
pjekacz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-11-2018, 12:35 Galant VII - Pierwsze Mitsubishi - Dziś Kupione
|
|
|
Witam.
Jakieś dwie godziny temu stałem się posiadaczem Mitsubishi Galanta VII z silnikiem 2.0 24V V6. Czy szczęśliwym, czy nie to się dopiero okaże. Przechadzałem się dziś po giełdzie samochodowej i go zauważyłem. Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką, ale jak zobaczyłem jego mordę to od razu podszedłem i zacząłem oglądać. Spodobał mi się, zwłaszcza jak właściciel odpalił silnik. Bardzo ładnie brzmi. Przejechałem się tym, nie słyszałem żadnych stuków i puków. Silnik pracuje równo, nie kopci. Wnętrze zadbane. Dodatkowo jest bogato wyposażony. Posiada m.in. climatronic, 4x elektryczne szyby, wspomaganie, kontrole trakcji itp. Rdzy nie ma. Jedynie co, to klapa tylna jest psiknięta sprayem w innym kolorze, niby podobnym ale się wyróżnia. To w pierwszej kolejności zrobię bo mnie to drażni.
Tyle na razie o nim wiem. Na pewno będę ten temat chciał aktualizować.
Zapłaciłem za niego 1950 PLN. Wrzucam Wam parę fotek żebyście zobaczyli jak to wygląda.
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 11-11-2018, 15:20
|
|
|
Witam i gratulacje. Jesteś mistrzem, że zaraz po zakupie założyłeś temat! Być może wóz Cię oczarował, ale będę trzymać kciuki. Niestety większość tych egzemplarzy wymaga worka pieniędzy i wytrwałości. Ogólnie niezawodne, ale przecież to pełnoletnie wozidła |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11104 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-11-2018, 16:31
|
|
|
Bardzo fajne auto.Jak widzę ten pysk,to mi się przypomina mój pierwszy galant Dobrze obejrzyj kielichy,i tylne podłużnice. Lubi tam mieszkać rdza. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pjekacz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-11-2018, 16:37
|
|
|
areksz121 napisał/a: | Witam i gratulacje. Jesteś mistrzem, że zaraz po zakupie założyłeś temat! Być może wóz Cię oczarował, ale będę trzymać kciuki. Niestety większość tych egzemplarzy wymaga worka pieniędzy i wytrwałości. Ogólnie niezawodne, ale przecież to pełnoletnie wozidła |
Założyłem temat, bo chcę być pod stałą opieką fachowców Już dziś zrobiłem nim 170 kilometrów, na razie bez zająknięcia. Po tych dniach wolnych jadę do mechanika na mały przegląd, żeby zobaczył co należy zrobić itp.
jacek11 napisał/a: | Bardzo fajne auto.Jak widzę ten pysk,to mi się przypomina mój pierwszy galant Dobrze obejrzyj kielichy,i tylne podłużnice. Lubi tam mieszkać rdza. |
Przejrzałem tamte miejsca i nie ma tragedii. Na dniach będę ją konserwował. |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 12-11-2018, 18:31
|
|
|
Oby bezawaryjnie służył. Nie ignoruj jednak wszelkich ognisk rdzy. Nie bez powodu tak mało ich zostało |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
pjekacz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-11-2018, 07:33
|
|
|
Kaucz napisał/a: | Oby bezawaryjnie służył. Nie ignoruj jednak wszelkich ognisk rdzy. Nie bez powodu tak mało ich zostało |
Dziękuję za poradę. Jedynie gdzie się dopatrzyłem delikatnej korozji to podłoga. W czwartek jadę na konserwację. Muszę jeszcze ogarnąć tą tylną klapę, bo ktoś to fachowo spierniczył. Klapa nie jest duża w tym samochodzie, więc może majątku nie zapłacę za doprowadzenie go przez lakiernika do porządku. |
|
|
|
 |
pjekacz
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-11-2018, 12:10
|
|
|
UPDATE 17.11.2018
Dziś rano niestety niemiła niespodzianka. Nie da się wrzucić żadnego biegu. Wczoraj samochód normalnie jeździł, biegi wchodziły płynnie, może nieznacznie zauważyłem, że sprzęgło chodzi delikatniej i łapie niżej. Udało mi się na szczęście przed chwilą dojechać do mechanika na pierwszym biegu, jakoś na chama wszedł Ciekawe czy to jakaś pierdoła czy coś poważniejszego. Dowiem się dopiero koło poniedziałku lub wtorku. Na pewno dam znać co wyszło i ile kosztowało Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Przy okazji zleciłem wymianę rozrządu, wszystkich pasków osprzętu, płynów, olejów i filtrów. Trzymajcie kciuki. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11104 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-11-2018, 16:21
|
|
|
Zadbaj żeby mechanik założył porządne części. Najlepiej sam kup i mu zawieź. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-11-2018, 18:22
|
|
|
pjekacz napisał/a: | Nie da się wrzucić żadnego biegu. | pjekacz napisał/a: | Wczoraj samochód normalnie jeździł, biegi wchodziły płynnie, może nieznacznie zauważyłem, że sprzęgło chodzi delikatniej i łapie niżej. | Zapowietrzony układ. Pompka lub wysprzęglik. |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 18-11-2018, 18:25
|
|
|
Najlepiej zrobić to i to od razu. U mnie w EA dopiero to pomogło. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 18-11-2018, 20:20
|
|
|
Pewnie pompka. Wyrobione wnętrzności. Największa wada to aluminiowy tłoczek który wyciera korpus. Nowa nie najtańsza u mnie dwóch lat nie wytrzymała. Zrobiłem adapter i wsadziłem pompkę używaną akurat z Carismy z tłoczkiem z tworzywa. Tylko przed montażem rozebrałem, wyczyściłem i lata już z 4 rok. |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|