Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant VII - Pierwsze Mitsubishi - Dziś Kupione
Autor Wiadomość
pjekacz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
  Wysłany: 11-11-2018, 12:35   Galant VII - Pierwsze Mitsubishi - Dziś Kupione

Witam.

Jakieś dwie godziny temu stałem się posiadaczem Mitsubishi Galanta VII z silnikiem 2.0 24V V6. Czy szczęśliwym, czy nie to się dopiero okaże. Przechadzałem się dziś po giełdzie samochodowej i go zauważyłem. Nigdy nie miałem do czynienia z tą marką, ale jak zobaczyłem jego mordę to od razu podszedłem i zacząłem oglądać. Spodobał mi się, zwłaszcza jak właściciel odpalił silnik. Bardzo ładnie brzmi. Przejechałem się tym, nie słyszałem żadnych stuków i puków. Silnik pracuje równo, nie kopci. Wnętrze zadbane. Dodatkowo jest bogato wyposażony. Posiada m.in. climatronic, 4x elektryczne szyby, wspomaganie, kontrole trakcji itp. Rdzy nie ma. Jedynie co, to klapa tylna jest psiknięta sprayem w innym kolorze, niby podobnym ale się wyróżnia. To w pierwszej kolejności zrobię bo mnie to drażni.

Tyle na razie o nim wiem. Na pewno będę ten temat chciał aktualizować.

Zapłaciłem za niego 1950 PLN. Wrzucam Wam parę fotek żebyście zobaczyli jak to wygląda.





 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 11-11-2018, 15:20   

Witam i gratulacje. Jesteś mistrzem, że zaraz po zakupie założyłeś temat! Być może wóz Cię oczarował, ale będę trzymać kciuki. Niestety większość tych egzemplarzy wymaga worka pieniędzy i wytrwałości. Ogólnie niezawodne, ale przecież to pełnoletnie wozidła :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11104
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-11-2018, 16:31   

Bardzo fajne auto.Jak widzę ten pysk,to mi się przypomina mój pierwszy galant :) Dobrze obejrzyj kielichy,i tylne podłużnice. Lubi tam mieszkać rdza.
_________________

 
 
 
pjekacz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-11-2018, 16:37   

areksz121 napisał/a:
Witam i gratulacje. Jesteś mistrzem, że zaraz po zakupie założyłeś temat! Być może wóz Cię oczarował, ale będę trzymać kciuki. Niestety większość tych egzemplarzy wymaga worka pieniędzy i wytrwałości. Ogólnie niezawodne, ale przecież to pełnoletnie wozidła :wink:


Założyłem temat, bo chcę być pod stałą opieką fachowców :D Już dziś zrobiłem nim 170 kilometrów, na razie bez zająknięcia. Po tych dniach wolnych jadę do mechanika na mały przegląd, żeby zobaczył co należy zrobić itp.

jacek11 napisał/a:
Bardzo fajne auto.Jak widzę ten pysk,to mi się przypomina mój pierwszy galant Dobrze obejrzyj kielichy,i tylne podłużnice. Lubi tam mieszkać rdza.


Przejrzałem tamte miejsca i nie ma tragedii. Na dniach będę ją konserwował.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 12-11-2018, 18:31   

Oby bezawaryjnie służył. Nie ignoruj jednak wszelkich ognisk rdzy. Nie bez powodu tak mało ich zostało ;)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
pjekacz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-11-2018, 07:33   

Kaucz napisał/a:
Oby bezawaryjnie służył. Nie ignoruj jednak wszelkich ognisk rdzy. Nie bez powodu tak mało ich zostało ;)


Dziękuję za poradę. Jedynie gdzie się dopatrzyłem delikatnej korozji to podłoga. W czwartek jadę na konserwację. Muszę jeszcze ogarnąć tą tylną klapę, bo ktoś to fachowo spierniczył. Klapa nie jest duża w tym samochodzie, więc może majątku nie zapłacę za doprowadzenie go przez lakiernika do porządku.
 
 
pjekacz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant VII 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 17-11-2018, 12:10   

UPDATE 17.11.2018

Dziś rano niestety niemiła niespodzianka. Nie da się wrzucić żadnego biegu. Wczoraj samochód normalnie jeździł, biegi wchodziły płynnie, może nieznacznie zauważyłem, że sprzęgło chodzi delikatniej i łapie niżej. Udało mi się na szczęście przed chwilą dojechać do mechanika na pierwszym biegu, jakoś na chama wszedł :? Ciekawe czy to jakaś pierdoła czy coś poważniejszego. Dowiem się dopiero koło poniedziałku lub wtorku. Na pewno dam znać co wyszło i ile kosztowało :| Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Przy okazji zleciłem wymianę rozrządu, wszystkich pasków osprzętu, płynów, olejów i filtrów. Trzymajcie kciuki.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11104
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-11-2018, 16:21   

Zadbaj żeby mechanik założył porządne części. Najlepiej sam kup i mu zawieź.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-11-2018, 18:22   

pjekacz napisał/a:
Nie da się wrzucić żadnego biegu.
pjekacz napisał/a:
Wczoraj samochód normalnie jeździł, biegi wchodziły płynnie, może nieznacznie zauważyłem, że sprzęgło chodzi delikatniej i łapie niżej.
Zapowietrzony układ. Pompka lub wysprzęglik.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 18-11-2018, 18:25   

Najlepiej zrobić to i to od razu. U mnie w EA dopiero to pomogło.
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 18-11-2018, 20:20   

Pewnie pompka. Wyrobione wnętrzności. Największa wada to aluminiowy tłoczek który wyciera korpus. Nowa nie najtańsza u mnie dwóch lat nie wytrzymała. Zrobiłem adapter i wsadziłem pompkę używaną akurat z Carismy z tłoczkiem z tworzywa. Tylko przed montażem rozebrałem, wyczyściłem i lata już z 4 rok.
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.