 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.0 GDI] Przepustnica |
Autor |
Wiadomość |
AntonioPL
Nowy Forumowicz
Auto: Pininfarina
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Cze 2018 Posty: 13 Skąd: k/ Środy Wlkp
|
Wysłany: 29-11-2018, 16:44
|
|
|
Sprawdziłem - rozebrałem, otworzyłem. Magnesy są sklejone sztywno, najprawdopodobniej żywicą epoksydową. Przepustnica odbija, w obie strony.
Podczas pracy silnika gdy zaczęły falować obroty, przesunąłem lekko TPS i ustawało, ale tylko na chwilę.
Dodam, że na LPG faluje bardziej i wydaje mi się, że na wolnych obrotach kultura pracy spada przez wypadające zapłony, ale nie jest to tak odczuwalne jak po odłączeniu cewki - jakby mieszanka zapalała się, ale słabiej lub iskra jest nie taka.
Spróbuję podmienić cewki na inne, bo jakiś czas temu rozleciały mi się fajki (ze starości, popękały w rękach podczas wymiany świec) i zmieniłem wszystkie 4 cewki na inne, używane. Z moich starych da się jeszcze skleić dwie sprawne cewki z fajkami i chyba wykorzystam ten fakt do diagnozy.
Ale jeszcze pytanie, czy trzymając wciśnięty pedał gazu, sztywno, ale nie do oporu - obroty mogą delikatnie falować, tak rzędu +/- 50-100obr/min? Bo nawet jak dodam gazu na 1500-2000 obr/min to takie lekkie pływanie występuje, na obu paliwach. |
|
|
|
 |
|
|