Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali olej
Autor Wiadomość
ukrafal
[Usunięty]

  Wysłany: 17-05-2007, 18:11   Pali olej

Witam.
1.Mam pytania czy to normalne w cari ze bierze olej?
Zauwazylem od nie dawna ze mam okopcona rure wydechowa i sliski pylek osiadajacy na tylnym zderzaku jak popada deszcz.Oleju jak narazie nie dolewalem a wymiane robilem dwa miesiace temu stan sie utrzymuje.

2.A jeszcze jedno ostatnio wykrecilem swiece by je sprawdzic jak wygladaja po dwoch miesiacach jazdy byly okopcone i jakby byl na nich olej czy cos jest nie tak z moja cari???
A moze to normalne w tych silnikach.Na jakie szczeliny powinno sie ustawiac swiece i czy mozna regulowac zawory w silnikach z zaworami hydraulicznymi.

3.Czeka mnie wymiana paskow i napinaczy mam juz kupione wszystkie czesci tj pasek wieloklinowy rozrzady pasek alternatora tolki paska rozrzadu i napinacz paska wieloklinowego,przy zakupie pytalem o napinacz paska rozrzdy powiedziano mi ze cari GDI ma automatyczny lub hydraliczny napinacz czy konieczna jest jego wymiana z paskami w hurtowni powiedzieli mi ze nie ze moge jezdzic na starym napinaczu a ten zmienia sie tylko jak sie popsuje a zdarza sie to bardzo rzadko.
Pozdrawiem
ukrafal.
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 17-05-2007, 19:36   

Jeśli utrzymuje się stan oleju, to znaczy, że go nie bierze. Napisz jaki masz olej, jaki przebieg, i czy zaobserwowałeś, że puszcza dymka po odpaleniu na zimnym silniku (taki szaroniebieski), ew na rozgrzanym silniku po gwałtownym wciśnięciu gazu.
Jeśli to nie olej, to niewłaściwy skład mieszanki. Spalanie masz w normie? Może problem tkwi w przepływce, czujniku temp, lub wtrysku.
Ostatnia moim zdaniem ewentualność, to przebadziewne paliwo.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-05-2007, 11:35   

Sadza w rurze przy GDI to normalka - to wynika trybów pracy silnika. Grunt by stan oleju nie spadał gwałtownie i by nie dymiła siwym dymem bo to już nie jest normalne.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
ukrafal
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2007, 01:07   

Olej jest wlany mobil 10W40 , przebieg 150 000.Na zimnym silniku nie puszcza dumka ale jakis czas temu jak przycisnalem przy wyprzedzaniu byl dymek ale na chwile obecna nic nie widac.Spalanie-nie wiem mysle ze jest ok. na calym zbiorniku robie okolo 515km.
Chyba najlepiej bedzie zrobic test komputerem to bedzie wiedomo czy moze jakies czujki nie padly.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.