| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Pali olej |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ukrafal [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 17-05-2007, 17:11   Pali olej |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 1.Mam pytania czy to normalne w cari ze bierze olej?
 Zauwazylem od nie dawna ze mam okopcona rure wydechowa i sliski pylek osiadajacy na tylnym zderzaku jak popada deszcz.Oleju jak narazie nie dolewalem a wymiane robilem dwa miesiace temu stan sie utrzymuje.
 
 2.A jeszcze jedno ostatnio wykrecilem swiece by je sprawdzic jak wygladaja po dwoch miesiacach jazdy byly okopcone i jakby byl na nich olej czy cos jest nie tak z moja cari???
 A moze to normalne w tych silnikach.Na jakie szczeliny powinno sie ustawiac swiece i czy mozna regulowac zawory w silnikach z zaworami hydraulicznymi.
 
 3.Czeka mnie wymiana paskow i napinaczy mam juz kupione wszystkie czesci tj pasek wieloklinowy rozrzady pasek alternatora tolki paska rozrzadu i napinacz paska wieloklinowego,przy zakupie pytalem o napinacz paska rozrzdy powiedziano mi ze cari GDI ma automatyczny lub hydraliczny napinacz czy konieczna jest jego wymiana z paskami w hurtowni powiedzieli mi ze nie ze moge jezdzic na starym napinaczu a ten zmienia sie tylko jak sie popsuje a zdarza sie to bardzo rzadko.
 Pozdrawiem
 ukrafal.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zwolin   Forumowicz
 baaardzo zły miś ;-)
 
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 6 razy
 Dołączył: 19 Lut 2007
 Posty: 481
 Skąd: Wawa Ursus
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-05-2007, 18:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli utrzymuje się stan oleju, to znaczy, że go nie bierze. Napisz jaki masz olej, jaki przebieg, i czy zaobserwowałeś, że puszcza dymka po odpaleniu na zimnym silniku (taki szaroniebieski), ew na rozgrzanym silniku po gwałtownym wciśnięciu gazu. Jeśli to nie olej, to niewłaściwy skład mieszanki. Spalanie masz w normie? Może problem tkwi w przepływce, czujniku temp, lub wtrysku.
 Ostatnia moim zdaniem ewentualność, to przebadziewne paliwo.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-05-2007, 10:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sadza w rurze przy GDI to normalka - to wynika trybów pracy silnika. Grunt by stan oleju nie spadał gwałtownie i by nie dymiła siwym dymem bo to już nie jest normalne. |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ukrafal [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-05-2007, 00:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Olej jest wlany mobil 10W40 , przebieg 150 000.Na zimnym silniku nie puszcza dumka ale jakis czas temu jak przycisnalem przy wyprzedzaniu byl dymek ale na chwile obecna nic nie widac.Spalanie-nie wiem mysle ze jest ok. na calym zbiorniku robie okolo 515km. Chyba najlepiej bedzie zrobic test komputerem to bedzie wiedomo czy moze jakies czujki nie padly.
 Pozdrawiam.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |