Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Kilka problemów z Pajero long (silnik, skrzynia SS
Autor Wiadomość
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 27-10-2018, 19:24   

Miauczyński napisał/a:
pit44 napisał/a:
Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032

C... Niestety nie wiedziałem i nie mogłem znaleźć jak zdjąć ten gruby gumowy płaszcz więc go wyciąłem i tak był porwany (chętnie bym go wymienił, ale nigdzie na necie nie mogę go znaleźć)....


Na gumie tej jest numer części, na przykład może to być MB659322.
Bez problemu znajdziesz, u kogoś kto handluje oryginalnymi częściami Mitsubishi.
Guma ta nie powinna mieć zaporowej ceny.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 30-10-2018, 21:25   

pit44 napisał/a:
Miauczyński napisał/a:
pit44 napisał/a:
Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032

Cześć, pardon v5m315sl mam ten sam numer na skrzyni pomyliłem S z 8 więc mamy takie same skrzynie czyli SS

Dziś zabrałem się za wymiany oleju w całym układzie napędowym, Niestety pan Niemiaszek wlał olej z bizona najprawdopodobniej 85w90 bardzo gęsty. Z tylnego mostu poszły opiłki ale bez tragedii. Skrzynia Olej czarny pod mocnym światłem troche zielonkawy. Ogólnie z olejami w napędzie tragedia. ktoś spuścił olej z reduktora i zapomniał go tam wlać więc w reduktorze była pustka ;( ale na szczęście nie jeździłem na reduktorze ciekawe jak u Niemca. (choć wg kartki z następną wymianą oleju auto przez 5lat przejechało ponad 300km)

@pit44
Zrobiłem tak jak mówiłeś z dźwigniami. Niestety nie wiedziałem i nie mogłem znaleźć jak zdjąć ten gruby gumowy płaszcz więc go wyciąłem i tak był porwany (chętnie bym go wymienił, ale nigdzie na necie nie mogę go znaleźć). Tak poza tym to już ktoś tam przede mną był bo grubo biały sylikon był na gałce od reduktora. Gała od wybieraka biegów wygląda ok, tuleja siedzi na kuli. Ale gałka od reduktora w ogóle nie chodzi góra dół na fasolce, sprężyna jest sprasowana a sama podkładka nad sprężyną jest dziwnie wygięta więc może to winowajca chyba że tak ma być ale nie sadzę skoro tam jest fasolka. Jakby ktoś mógł wysłać mi zdjęcie jak wygląda ustawienie wodzików w trybie 2H to ustawie tak manualnie i postaram się włożyć inną gałkę (chętnie kupie). w dodatku mieszki na wybierakach mam pęknięte i leci do nich syf. szczypta lub dwie piachu poszło mi do skrzyni więc proszę mnie za to nie linczować i tak przemieli :wink:
wrzucam kilka zdjęć z operacji:
https://zapodaj.net/ddc08ddd627b0.jpg.html
https://zapodaj.net/50b9cc99346ea.jpg.html
https://zapodaj.net/e23612f483324.jpg.html
https://zapodaj.net/a9e90890fe745.jpg.html
https://zapodaj.net/95502159c7b3e.jpg.html

Okazyjnie znalazłem urwany kabel od czujnika w dyfrze świeżo ułamany. Również kupię takowy czujnik nie za miliony bo w internecie widziałem tylko za 300-400zł
I pytanie czy on wpływa na załączanie tylnego mostu czy tylko wskazanie ze dyfer jest zapięty na wyświetlaczu SS?

poprawiłem też połączenia kontaktem na wtyczkach pod osłoną przy prawej stronie od wyświetlacza biegów. Niesety nic nie pomogło


https://zapodaj.net/465aad82f81b2.jpg.html
https://zapodaj.net/c574e641610a3.jpg.html
https://zapodaj.net/a5af4a3edb98d.jpg.html
https://zapodaj.net/7e6ab0aad69e1.jpg.html

[ Dodano: 27-10-2018, 15:42 ]
Na 1 zdjęciu masz 2h na 2 4h i na czwartym z blaszką prowadzącą drążek reduktora.Pozatym mój drążek wciska się bez problemu nawet kiedy jest zdemontowany


Wielkie dzięki za zdjęcia. Dźwignia reduktora jest w drodze do mnie więc na dniach powinienem to poskładać. Mam jeszcze jedną prośbę: Czy mógłbyś wysłać mi zdjęcie tej swojej dźwigni chociaż porównam sobie mniej więcej czym one się różnią.
Jeśli chodzi o tą zadzerwiałą blaszkę z trytytkami to u mnie jej nie ma :(
Mirek1275 napisał/a:
Wysłany: 27-10-2018, 18:24Temat postu:
Miauczyński napisał/a:
pit44 napisał/a:
Mam podobne nr pod spodem skrzyni v5m315sl , am3032

C... Niestety nie wiedziałem i nie mogłem znaleźć jak zdjąć ten gruby gumowy płaszcz więc go wyciąłem i tak był porwany (chętnie bym go wymienił, ale nigdzie na necie nie mogę go znaleźć)....


Na gumie tej jest numer części, na przykład może to być MB659322.
Bez problemu znajdziesz, u kogoś kto handluje oryginalnymi częściami Mitsubishi.
Guma ta nie powinna mieć zaporowej ceny.


Znalazłem, dzięki ;)
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 18-11-2018, 09:15   

Problem z paliwem to 99 % ten uszczelniacz na wałku pompy. Kiedy podłączysz na krótko, a do tego "tymczasowy zbirnik/bańka" z paliwem jestwyżej, to problem nie wystąpi. Najzwyczajniej w świecie pompie jest dużo łatwiej ciągnąć paliwo bezpośrednio...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 15-12-2018, 13:05   

Witam ponownie,
Po długich walkach problem z paliwem oraz skrzynią został rozwiązany.
Wymieniłem uszczelniacz. pomogło na kilka dni i temat znów ten sam. Wyrzuciłem jeszcze filtr paliwa z pompką i wstawiłem zwykły przelotowy z 3.0d BMW oraz zaworek żeby nie cofało paliwa i narazie jest wporządku.

Skrzynia niestety kupiłem te dźwignie za 5stowek no i wróciły wszystkie pozycje i się odblokowała sama.

Narazie prowadzę nierówna walkę z wysprzęglikiem i pompą sprzęgła.
Płyn był już stary teraz zima i zgęstniał co mnie skłoniło do wymiany na nowy.
I tu jest problem po przetoczeniu nowego płynu przez układ pedał sprzęgła jest w podłodze. Gdy podpompuje go chwile ręką to wraca i biegi normalnie wchodzą ale mija chwila i pedał znów wpada. Na 100% nie ma powietrza w układzie, nawet napełniałem od dołu odpowietrznikiem na wysprzęgliku i też nic nie pomogło zapewne poszły uszczelnienia. Ceny pompy i wyszprzeglika na e-pajero kosmos 450 za pompę i 470 za wyszprzeglik więc szukam jakiegoś zestawu naprawczego ale w internecie co fraza to inny zestaw.
Pozdrawiam
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 15-12-2018, 13:57   

pompa na allegro widzialem za stowke z groszem a wysprzeglik osiem dych. Moze nie orginal ale co zrobic.
 
 
Miauczyński 
Nowy Forumowicz
SUM

Auto: Pajero II 2.8TD glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2018
Posty: 13
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 15-12-2018, 15:19   

brzyydal napisał/a:
pompa na allegro widzialem za stowke z groszem a wysprzeglik osiem dych. Moze nie orginal ale co zrobic.

Dobra znalazłem pompę za 7dyszek nowe jakiś japanparts mógłbyś podrzucić link do wysprzeglika bo nie mogę znaleźć
Edit:
Mógłby mi ktoś powiedzieć co to za sprzęt pomiędzy pompą a wysprzęglikiem? U góry również ma odpowietrznik
Edit 2:
Walczyłem również ze spryskiwaczami lamp i okazało się ze pompka została żywcem zjedzona przez rudego
https://images89.fotosik.pl/91/f55c2178e207cae7med.jpg
Orientuje się ktoś może czy pompka z pajero III pasuje zamiennie z tą co jest w pII?
Na necie niestety nie ma nic sensownego.

[ Dodano: 18-12-2018, 01:23 ]
Miauczyński napisał/a:
brzyydal napisał/a:
pompa na allegro widzialem za stowke z groszem a wysprzeglik osiem dych. Moze nie orginal ale co zrobic.

Dobra znalazłem pompę za 7dyszek nowe jakiś japanparts mógłbyś podrzucić link do wysprzeglika bo nie mogę znaleźć
Edit:
Mógłby mi ktoś powiedzieć co to za sprzęt pomiędzy pompą a wysprzęglikiem? U góry również ma odpowietrznik
Edit 2:
Walczyłem również ze spryskiwaczami lamp i okazało się ze pompka została żywcem zjedzona przez rudego
https://images89.fotosik.pl/91/f55c2178e207cae7med.jpg
Orientuje się ktoś może czy pompka z pajero III pasuje zamiennie z tą co jest w pII?
Na necie niestety nie ma nic sensownego.


Pompka sprzęgła zamontowana, jakość odlewu słaba. Przełożyłem tłok do oryginalnej i sprzęgło wróciło ;)
Dla potomnych co się zastanawiają czy pompka spryskiwaczy świateł pasuje z pajero III to mówię ze pasuje ale trzeba przelutować wtyczkę ze starej pompki.

Aktualnie walczę z nieotwierającym się szyberdachem. Jego zakres pracy to 5cm coś fizycznie trzyma i to nie syf bo nawet w trybie awaryjnym nie można nim ruszyć i mieli się przekładnia. Obawiam się że będę musiał go jutro wyciągnąć z sufitu. Narazie zdjąłem szybę i zalałem wd jak nie puści to będzie walka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.