Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Chrobotanie w okolicy skrzyni
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-12-2018, 21:44   

scb napisał/a:
To jakie bedzie do F5M422 F6NC ?

http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=120
https://app.kiev.ua/catalog/podshipniki/501349_57428_koyo_md710663/
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 19-12-2018, 23:32   

Timken 30207:
Inner diameter 35 (mm)
Outside diameter 72 (mm)
Height 18.25 (mm)

Koyo 501349/57428 (MD710663):
Inner diameter 41.275 (mm)
Outside diameter 72 (mm)
Height 19 (mm)

czyli skoro do mnie idzie MD710663, to nie pasuje prawda?
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-12-2018, 07:30   

scb napisał/a:
Ile kosztował Cie zestaw?

Cytat:
NR 4 i 5 powinny te dwa powinny być zamknięte czy dodatkowo 2rs.

w zasadzie masz rację, bo tak jest oryginalnie.. ale na chłopski rozum lożyska i tak pływaja w oleju, wiec jaką by to robiło różnice czy zamkniete czy otwarte? Jest ku temu jakiś powod?

Z uszczelniaczami (3szt) coś koło 630zł.

Zamkniete łożyska powoduja ze olej jest zatrzymywany w kieszeni i wpływa do wałków aby smarować złożenia łożysk igiełkowych pod kołami.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-12-2018, 15:26   

scb napisał/a:
czyli skoro do mnie idzie MD710663, to nie pasuje prawda?

Na to wychodzi najlepiej jak skrzynia rozebrna widac co jest nie wiadomo czy ktos juz wczesniej nic nie dłubał zdarza sie tak
Marcino napisał/a:
Zamkniete łożyska powoduja ze olej jest zatrzymywany w kieszeni i wpływa do wałków aby smarować złożenia łożysk igiełkowych pod kołami.

Tylko otwór drązony wlotowy do smarownia łozysk igiełkowych jest na samym końcu wałka widac po cos to wymyslili w tej skrzyni nie ma juz rynienki przez która jest dostarczany olej w poprzedniej była
Skrzynie w EA są głosniejsze pod wzgledem terkotania itp niz silnik diesla którym jezdze , jak miałem 1.8 td skrzynia cicha była i zero terkotania
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 20-12-2018, 19:54   

Cytat:
Z uszczelniaczami (3szt) coś koło 630zł.

czy ktos wie jakie maja numery/symbole te uszczelniacze?

Dobra, znalazlem, gdyby ktos potrzebowal:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=80675

[ Dodano: 25-01-2019, 19:53 ]
Skrzynia naprawiona, kompletna cisza, az czuje sie jakbym wsiadał do innego auta. okazalo sie ze zbyt długo zwlekałem z regeneracja wiec walek na ktorym toczyło sie najbardziej hałasujące łożysko, wyrobilo wałek tak bardzo ze musialo isc do toczenia. Przy okazji wymienione sprzęgło. Całość zamknęła się w kwocie około 3500 zl razem z robota i częściami.
A tak z innej beczki: obroty dziwnie sie zachowuja od jakiegos czasu. Podczas zmiany biegu, obroty leca lekko do gory o ok. 1000 obr aby dopiero po 1-2 sekundach opasc. Natomiast podczas postoju i wrzuceniu na luz, po przejechaniu jakiegoś odcinka utrzymuja sie powyzej 900: jakies 1100 - 1300 by dopiero po okolo 2-3 minut opasc do 900 obr. Co jest grane? Poniewaz nie znalazlem takiego watku na tym forum szukalem na innych i wyczytalem na forum dotyczaccym bodajrze jakiegos audi, ze to wina czujnika wcisniecia sprzegla, ale nie dotyczy to galanta, bo takiego raczej nie ma?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-01-2019, 20:40   

poczekaj aż się ustabilizują - akumulator był odłączany, skasowały się
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 25-01-2019, 22:42   

Cytat:
poczekaj aż się ustabilizują - akumulator był odłączany, skasowały się


Ten problem jest juz od dluzszego czasu. Byl sporo przed naprawa skrzyni, wiec podejrzewam ze to raczej samo sie nie ustabilizuje..
_________________

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11188
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-01-2019, 22:54   

Czy tam jest linka gazu ? Jeśli tak, to sprawdziłbym czy się nie blokuje.
_________________

 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 04-02-2019, 03:04   

jacek11 napisał/a:
Czy tam jest linka gazu ? Jeśli tak, to sprawdziłbym czy się nie blokuje.

Dzieki Jacek, sprawdze

NIESTETY, mam inny problem: dzisiaj podczas wrzucenia 2ki wyskoczyl mi bieg i stracilem wszystkie biegi. Ewidentnie mechanik cos spartolil podczas regeneracji. Auto stoi pod warsztatem, wiec potrzebuje Waszej pomocy zeby sie jutro nie wykrecil ze to nie jego wina, co moze byc przyczyna? cos halasuje w skrzyni, jakby cos sie obracalo, podczas wcisniecia sprzegla, halas ustaje. POMOCY!
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-02-2019, 08:41   

Ciężko gdybać.... mógł zerwać się pin na widełce, mogło coś innego ze sterowaniem,....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-02-2019, 21:20   

scb napisał/a:
podczas postoju i wrzuceniu na luz, po przejechaniu jakiegoś odcinka utrzymuja sie powyzej 900: jakies 1100 - 1300 by dopiero po okolo 2-3 minut opasc do 900 obr.

Sprawdz oporność czujnika temperatury na zimnym i na gorącym silniku
scb napisał/a:
dzisiaj podczas wrzucenia 2ki wyskoczyl mi bieg i stracilem wszystkie biegi

Mocowanie linek przy skrzyni zobacz czy nie pękniete
Przegub cały ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 04-02-2019, 22:10   

Cytat:
Sprawdz oporność czujnika temperatury na zimnym i na gorącym silniku


a jaki sposob to sprawdzic? i gdzie go znalezc?

Cytat:
Przegub cały ?

Bingo! Przegub zewnętrzny uwalony. Troche mnie to zaskoczyo, bo nie wykazywal absolutnie zadnych objawow zuzycia, plus przy naprawie skrzyni zostaly sprawdzone przeguby pod wzgledem zuzycia i wymienione oslony. Ale mowili ze mieli problem odkrecic srube na przegubie i sam widzialem jak napieprzali mlotami. To nie dziwne ze padl, skoro walili w niego mlotami. W sumie nie wiem czy mam prawo sie sprzeczac skoro nie szlo tego odkrecic? Oni dobrze wiedza dlaczego padl ale przeciez sie nie przyznadza do zbrodni.

Dzieki Milo i Marcino!
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-02-2019, 22:40   

scb napisał/a:
a jaki sposob to sprawdzic? i gdzie go znalezc?

Sprawdzisz miernikiem ustawiasz na kiloom ale wazna jest temperatura czym wyzsza tym mniejsza opornośc czujnika , czujnik znajduje sie od przodu silnika po prawej stronie miedzy 3 a 4 wtryskiwaczem czujnik 2-pinowy
scb napisał/a:
Ale mowili ze mieli problem odkrecic srube na przegubie i sam widzialem jak napieprzali mlotami.

To mechanicy ? do tego służą klucze pożądne klucze
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
scb 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 TD
Kraj/Country: UK
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 95
Skąd: uk
Wysłany: 05-02-2019, 01:36   

Cytat:
To mechanicy ? do tego służą klucze pożądne klucze

sam mechanik jest calkiem dobry (mechanik z wyksztalcenia i pasji), ale w tym czasie mial duzo pracy, wiec zatrudnil sobie "pomocnika", ktory z zawodu jest pewnie rzeznikiem, no i taki efekt.
Chcesz cos miec dobrze zrobione, zrob to sam, inaczej trzeba by siedziec i patrzec komus na rece.
Mechanik robil skrzynie, rzeznik cala reszte. Skrzynia (odpukac) zrobiona na medal, wlany Motul Gear 300, biegi wchodza jak noz w maslo.
Milo dzieki za pomoc raz jeszcze, jestes skarbnica wiedzy :) Tak przy okazji przypomne sie z tymi fotkami co miales mi wyslac na maila: co i jak wyglada w sprawie odmy na zewnatrz ;)

[ Dodano: 13-02-2019, 17:51 ]
Cytat:
Sprawdzisz miernikiem ustawiasz na kiloom ale wazna jest temperatura czym wyzsza tym mniejsza opornośc czujnika , czujnik znajduje sie od przodu silnika po prawej stronie miedzy 3 a 4 wtryskiwaczem czujnik 2-pinowy


0,25 na zgaszonym silniku, 0,30 na wlaczonym, temp ok 90st. czujnik raczej dziala, bo podczas odpiecia przewodu wlaczaja sie wiatraki. Co w ogole ma wspolnego ten czujnik z obrotami?
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2019, 08:57   

scb napisał/a:
Co w ogole ma wspolnego ten czujnik z obrotami?

Dawka paliwa i wiele innych czujników sygnały do ecu na prawidłową prace silnika

[ Dodano: 17-02-2019, 08:58 ]
scb napisał/a:
podczas odpiecia przewodu wlaczaja sie wiatraki

Teraz musisz skasować błąd
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.