[3.5 V6] Pompka paliwa i filtr |
Autor |
Wiadomość |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 17-01-2019, 05:51 [3.5 V6] Pompka paliwa i filtr
|
|
|
Witam.
Gdzie w Montero (Pajero) 1997r. 3.5 V6 znajduje się pompka paliwa i filtr paliwa? Na gazie jeździ normalnie, a na paliwie nie ma wolnych obrotów i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu na gaz jedzie normalnie, także stawiam, że coś z zasilaniem paliwa. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-01-2019, 06:46
|
|
|
Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara. |
|
|
|
 |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 17-01-2019, 09:28
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara. |
Dziękuję bardzo. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-01-2019, 10:03
|
|
|
Myśliwy napisał/a: | i filtr paliwa? |
Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego .
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 17-01-2019, 10:09
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Myśliwy napisał/a: | i filtr paliwa? |
Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego .
Obrazek |
Podziękował. Po pracy będę szukał.
[ Dodano: 18-01-2019, 08:25 ]
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tej pompy paliwowej. Czy po przekręceniu stacyjki powinna podawać paliwo, czy dopiero podczas odpalania? Wczoraj odkręciłem wężyk doprowadzający paliwo i zaczęło cieknąć, czyli paliwo było, ale jak przekręcałem stacyjkę, to paliwo nie leciało co oznacza, że pompa nie podawała w tym czasie paliwa. Nie sprawdziłem, czy przy odpalaniu paliwo leci, ale na pewno, bo samochód odpala na paliwie, tylko ma strasznie niskie obroty i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu się na gaz dalej chodzi jakby nie na wszystkie gary i dopiero po ok 10 sekundach zaczyna normalnie chodzić. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-01-2019, 09:46
|
|
|
W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało. |
|
|
|
 |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 23-01-2019, 14:43
|
|
|
plecho1 napisał/a: | W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało. |
Mam właśnie problem z połączeniem się do kompa. Objeździłem już kilka warsztatów i nikt nie może się połączyć. A jakie powinno być ciśnienie na pompie podczas kręcenia? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-01-2019, 15:02
|
|
|
Starsze Miśki są trochę problematyczne jeśli chodzi o uniwersalne komputery diagnostyczne. Jeśli chcesz sprawdzić błędy to powinno dać się to zrobić tak jak jest opisane w tym temacie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
A parametry silnika powinno dać się podejrzeć interfejsem i programem opisanym w tym temacie
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Jak chcesz zrobić pełną diagnostykę to najpewniejszy będzie sprzęt w serwisie Mitsubishi.
Ciśnienie na listwie powinno być około 3 - 3,5 bara a sama pompa powinna dawać więcej nawet do 8 barów. |
|
|
|
 |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 04-02-2019, 14:38
|
|
|
Pompa paliwa i filtr wymieniony i nie pomogło, także zostały tylko wtryski. Pompa nie daje 8 barów, tak jak Kolega plecho1 napisał, tylko 3-3,8 bara. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-02-2019, 15:40
|
|
|
A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe. |
|
|
|
 |
Myśliwy
Nowy Forumowicz
Auto: Montero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2019 Posty: 15 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 05-02-2019, 09:00
|
|
|
plecho1 napisał/a: | A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe. | Nie wiem, czy w tym silniku jest regulator ciśnienia paliwa. Jak kupowałem pompę, to sprzedawca mówił, że pompa powinna dawać ciśnienie od 3-3,8 bara. |
|
|
|
 |
|