Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Po wymianie świec problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 20-01-2019, 15:17   [Cari 1.6] Po wymianie świec problem z odpalaniem

Witam mam taki problem kupiłem świece Denso K20TT i dwie nowe fajkocewki wymieniłem i cari nie chce odpalić jakiś pomysł co może być nie tak ???
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2019, 15:32   

A sprawdzałeś na starych fajkocewkach :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 20-01-2019, 15:39   

to samo ale widzę że świece trochę z oleju hmmm
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2019, 15:49   

sebek76 napisał/a:
ale widzę że świece trochę z oleju hmmm

Ale elektroda w oleju czy góra świecy :?: .
Jeśli elektroda to pewnie od kręcenia zalałeś świece.
Jeśli u góry to pewnie uszczelki gniazd świec do wymiany + uszczelka pokrywy zaworowej.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 20-01-2019, 15:51   

Bizi78 napisał/a:
sebek76 napisał/a:
ale widzę że świece trochę z oleju hmmm

Ale elektroda w oleju czy góra świecy :?: .
Jeśli elektroda to pewnie od kręcenia zalałeś świece.
Jeśli u góry to pewnie uszczelki gniazd świec do wymiany + uszczelka pokrywy zaworowej.


elektroda góra sucha może kable się uszkodziły ? już sam nie wiem co teraz :doubt:
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-01-2019, 16:05   

sebek76 napisał/a:
elektroda góra sucha może kable się uszkodziłu już sam nie wiem co teraz ?

Jeśli na starych tak samo to chyba nie.
Wykręć świece wytrzyj i osusz je.
Sprawdź czy jest iskra, bo może te świece są jakieś trefne.
Dodatkowo możesz sprawdzić jak masz szczelinomierz przerwę elektrody bo przy LPG chyba robi się mniejszą.

Takie głupi pytanie czy dobrze podłączyłeś fajki :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 20-01-2019, 16:13   

Bizi78 napisał/a:
sebek76 napisał/a:
elektroda góra sucha może kable się uszkodziłu już sam nie wiem co teraz ?

Jeśli na starych tak samo to chyba nie.
Wykręć świece wytrzyj i osusz je.
Sprawdź czy jest iskra, bo może te świece są jakieś trefne.
Dodatkowo możesz sprawdzić jak masz szczelinomierz przerwę elektrody bo przy LPG chyba robi się mniejszą.

Takie głupi pytanie czy dobrze podłączyłeś fajki :?:


już wyciągałem i suszyłem jak sprawdzić iskrę ? mam LPG szczelina jest ok czy dobrze połączyłem fajki raczej tak auto tak jak by chciało zapalić ale nie umie ja by nie chodził na wszystkie gary

[ Dodano: 20-01-2019, 17:24 ]
możecie polecić jakieś 100% pewne fajko cewki ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 20-01-2019, 17:29   

Źle podłączyłeś cewki. Wrzuć aktualne zdjęcie jak to poskładałeś.
 
 
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 20-01-2019, 17:59   

Hugo napisał/a:
Źle podłączyłeś cewki. Wrzuć aktualne zdjęcie jak to poskładałeś.


Hugo źle to znaczy co zrobiłem nie tak ?? zdięcie nie moje ale podłączne mam identycznie jeśli o to ci chodziło Hugo [img][/img]

[ Dodano: 21-01-2019, 09:58 ]
Hugo napisał/a:
Źle podłączyłeś cewki. Wrzuć aktualne zdjęcie jak to poskładałeś.


Hugo jednak były źle podłączone cewki :P auto teraz normalnie odpala ale co jakiś czas spadają obroty prawie do zera wcześniej tego nie było :| może to przez odłączony akumulator ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-01-2019, 10:51   

Auto z jakiego rocznika? Jak starsze niż 2001r. to trzeba przeprowadzić naukę obrotów https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31379
lub pojeździć ze 20 km to obroty biegu jałowego same powinny się ustawić.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-01-2019, 11:09   

sebek76 napisał/a:
jednak były źle podłączone cewki :P

A wcześniej zadawałem to głupie pytanie o podłączenie fajek :wink: .
Czyli jesteś chyba drugą osobą na forum, która tak zrobiła :P .
A co do obrotów to tak jak napisał plecho1, przeprowadź naukę i powinno być ok.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
sebek76 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma + LPG stag
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 157
Skąd: zabrze
Wysłany: 21-01-2019, 14:55   

Obroty się ustabilizowały autko śmiga aż miło dzięki wszystkim za pomoc :lol: mam jeszcze jedno pytanie do wymiany uszczelki pokrywy zaworów wystarczy odkręcić 6 śrub ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-01-2019, 15:39   

Trzeba też zdjąć cewki, górną pokrywę rozrządu przykręconą na cztery śruby i odpiąć od pokrywy dwa przewody podciśnieniowe. Warto kupić uszczelkę wraz z uszczelnieniami gniazd świec. Należy też uważać z dokręcaniem bo pokrywa jest bardzo delikatna i najlepiej zrobić to kluczem dynamometrycznym. Sam kiedyś pogiąłem pokrywę. Łatwo ją jednak wyprostować i jeszcze pod śruby warto założyć większe płaskie podkładki dzięki którym siła się bardziej rozkłada i nie gnie się tak pokrywa.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-01-2019, 20:50   

Bosz... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.