Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
BF Goodrich All Terrain T/A KO2 w zimie w l200
Autor Wiadomość
GREMLIN 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 26-10-2018, 14:49   BF Goodrich All Terrain T/A KO2 w zimie w l200

Witam Wszystkich serdecznie i jako początkujący proszę o wyrozumiałość :D
Zapewne temat już był poruszany ale niestety nie przebrnąłem przez bezkresy forumowych wątków a temat trochę pilny. Stąd też pytanie : Czy bez liftu da się w L200 rocznik 2010 ( może ktoś założył ) zamontować opony BF Goodrich All Terrain T/A KO2 265/70R17 - wymiar wymiarem a w rzeczywistości ze średnicą i szerokością bywa różnie i jak ta opona spisuje się w zimie w warunkach drogowych ( na stronie producenta wyczytałem , że da radę a w sklepach , że letnia ( ko2 ) i absolutnie nie. Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 26-10-2018, 22:21   

Wejdzie bez problemu , a jazda zimą to napiszę tak da się ale nie polecam.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
ZYZY91 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 36
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2018, 00:09   

Mam taki model opon i rozmiar w Pajero Sport, czyli bliźniaku L200 i wchodzą bez problemu.

Zeszłą zimę przejeździłem bez żadnych problemów i stresujących sytuacji, więc polecam, ale może L200 ze względu na lżejszy tył inaczej się zachowuje.
 
 
GREMLIN 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 2
Skąd: Polska
Wysłany: 27-10-2018, 10:07   

Wielkie dzięki za pomoc. :D
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 31-10-2018, 20:40   

Jak chcesz mieć naprawdę dobrą gumę na cały rok to tylko i wyłącznie Goodyear Duratrac, moim zdaniem najlepsza uniwersalna opona do terenówki.
 
 
DonVito 
Forumowicz

Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 70
Skąd: Ze WSI
Wysłany: 26-11-2018, 17:42   

grzesix81 napisał/a:
Jak chcesz mieć naprawdę dobrą gumę na cały rok to tylko i wyłącznie Goodyear Duratrac, moim zdaniem najlepsza uniwersalna opona do terenówki.


Mam na Wranglerze Duratracki. Jeżdżę nim w tej chwili na codzień bo zwłoki Pajero sprzedałem za grosze i NIC mi nie zostało na drugi samochód. Nnooo dobra ... seicento za tysiaka kupiłem jako auto zastępcze :twisted:

Więc. W terenie robią jak MTeki.
Na suchym czarnym idzie wytrzymać. Uwzględniając że terenówką się jeździ.
Na mokrym ... do ... Na tym Forum wulgaryzmów się nie używa, więc ... na mokrym tragiczne.
W śniegu dobrze.
Na błocie pośniegowym ... zapomniałem ... lada dzień sobie przypomnę ... Mam jednak wrażenia że jak na mokrym, czyli źle.
Na lodzie żadna opona nie robi, więc i ta też źle :twisted:

Tak więc na zimę polecam jednak zimówki. Nawet używane będą lepsze od Duratracków czy innych opon MT/AT.
Nie wiem jak Nokia Rotivia się sprawuję. Sprawdź opinie.
 
 
Jack 
Mitsumaniak


Auto: L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 74
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 27-02-2019, 11:36   

Może trochę późno, ale dodam od siebie.
Wymiar 265/70 R17 w at-kach to idealny rozmiar bez robienia liftu czy przeróbek. Nic nie ociera, wchodzą idealnie.
Przejechałem na Generalach Grabberach AT2 jakieś 140 kkm (jeden komplet - zmieniłem w listopadzie, gdy bieznik "zszedł" do jakichś 7-8 mm i zaliczyłem jakąś grubaśną śrubę w środek bieżnika) - i dla mnie nie ma lepszej opony. W terenie nie MT-k, ale robi bardzo dobrze, na czarnym jako całosezonowa rewelacja. Głośna oczywiście w porównaniu z szosówkami, ale i na mokrym, i na białym, i na suchym trzyma super. U mnie używana ok 90% czarne, 10% off.
Chciałem kontynuować moją przygodę z tymi oponami, ale niestety General na Europę chyba już jej nie wysyła - przynajmniej w tym rozmiarze. Więc od listopada mam wspomniane przez Ciebie BFG AT K02. Oczywiście w rozmiarze 265/70 R17. Przed wyborem mocno buszowałem na forach amerykańskich - tu każda sroczka swój ogonek chwali, ale konkluzja była taka, że nie powinienem się zawieść. Jedno na pewno na korzyść BFG AT K02 w stosunku do pierwszej BFG AT K01 to prowadzenie na mokrym. K01 podobno była bardzo słaba w tym zakresie.
Po zimie mogę stwierdzić - chyba większą pewność odczuwałem na GG AT2,ale nie mogę narzekać na BFG AT, Są bardzo porównywalne. Przejechałem na nich niecałe 10 kkm, ale moje warunki dobrze oceniają opony (pogórze na południe od Rzeszowa, zimą długo leży śnieg, i to w dużych ilościach. Choćby w ostatni weekend znów posypało :D ).
Jeżeli szukasz opony "do wszystkiego" (tak jak L200 jest do wszystkiego - i to faktycznie) to jest to dobry wybór.
_________________
żadna sprawa nie jest przegrana dopóki chociaż jeden głupiec o nią walczy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.