 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
BF Goodrich All Terrain T/A KO2 w zimie w l200 |
Autor |
Wiadomość |
GREMLIN
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2018 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-10-2018, 14:49 BF Goodrich All Terrain T/A KO2 w zimie w l200
|
|
|
Witam Wszystkich serdecznie i jako początkujący proszę o wyrozumiałość
Zapewne temat już był poruszany ale niestety nie przebrnąłem przez bezkresy forumowych wątków a temat trochę pilny. Stąd też pytanie : Czy bez liftu da się w L200 rocznik 2010 ( może ktoś założył ) zamontować opony BF Goodrich All Terrain T/A KO2 265/70R17 - wymiar wymiarem a w rzeczywistości ze średnicą i szerokością bywa różnie i jak ta opona spisuje się w zimie w warunkach drogowych ( na stronie producenta wyczytałem , że da radę a w sklepach , że letnia ( ko2 ) i absolutnie nie. Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
Zuzia
Forumowicz
Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 279 Skąd: Piła
|
Wysłany: 26-10-2018, 22:21
|
|
|
Wejdzie bez problemu , a jazda zimą to napiszę tak da się ale nie polecam. |
_________________ pozdrawiam Paweł |
|
|
|
 |
ZYZY91
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015 Posty: 36 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-10-2018, 00:09
|
|
|
Mam taki model opon i rozmiar w Pajero Sport, czyli bliźniaku L200 i wchodzą bez problemu.
Zeszłą zimę przejeździłem bez żadnych problemów i stresujących sytuacji, więc polecam, ale może L200 ze względu na lżejszy tył inaczej się zachowuje. |
|
|
|
 |
GREMLIN
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2018 Posty: 2 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27-10-2018, 10:07
|
|
|
Wielkie dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
grzesix81
Forumowicz

Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 52 Skąd: Ząbki-Siedlce
|
Wysłany: 31-10-2018, 20:40
|
|
|
Jak chcesz mieć naprawdę dobrą gumę na cały rok to tylko i wyłącznie Goodyear Duratrac, moim zdaniem najlepsza uniwersalna opona do terenówki. |
|
|
|
 |
DonVito
Forumowicz
Auto: Pajero III long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Kwi 2017 Posty: 70 Skąd: Ze WSI
|
Wysłany: 26-11-2018, 17:42
|
|
|
grzesix81 napisał/a: | Jak chcesz mieć naprawdę dobrą gumę na cały rok to tylko i wyłącznie Goodyear Duratrac, moim zdaniem najlepsza uniwersalna opona do terenówki. |
Mam na Wranglerze Duratracki. Jeżdżę nim w tej chwili na codzień bo zwłoki Pajero sprzedałem za grosze i NIC mi nie zostało na drugi samochód. Nnooo dobra ... seicento za tysiaka kupiłem jako auto zastępcze
Więc. W terenie robią jak MTeki.
Na suchym czarnym idzie wytrzymać. Uwzględniając że terenówką się jeździ.
Na mokrym ... do ... Na tym Forum wulgaryzmów się nie używa, więc ... na mokrym tragiczne.
W śniegu dobrze.
Na błocie pośniegowym ... zapomniałem ... lada dzień sobie przypomnę ... Mam jednak wrażenia że jak na mokrym, czyli źle.
Na lodzie żadna opona nie robi, więc i ta też źle
Tak więc na zimę polecam jednak zimówki. Nawet używane będą lepsze od Duratracków czy innych opon MT/AT.
Nie wiem jak Nokia Rotivia się sprawuję. Sprawdź opinie. |
|
|
|
 |
Jack
Mitsumaniak

Auto: L200 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 74 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 27-02-2019, 11:36
|
|
|
Może trochę późno, ale dodam od siebie.
Wymiar 265/70 R17 w at-kach to idealny rozmiar bez robienia liftu czy przeróbek. Nic nie ociera, wchodzą idealnie.
Przejechałem na Generalach Grabberach AT2 jakieś 140 kkm (jeden komplet - zmieniłem w listopadzie, gdy bieznik "zszedł" do jakichś 7-8 mm i zaliczyłem jakąś grubaśną śrubę w środek bieżnika) - i dla mnie nie ma lepszej opony. W terenie nie MT-k, ale robi bardzo dobrze, na czarnym jako całosezonowa rewelacja. Głośna oczywiście w porównaniu z szosówkami, ale i na mokrym, i na białym, i na suchym trzyma super. U mnie używana ok 90% czarne, 10% off.
Chciałem kontynuować moją przygodę z tymi oponami, ale niestety General na Europę chyba już jej nie wysyła - przynajmniej w tym rozmiarze. Więc od listopada mam wspomniane przez Ciebie BFG AT K02. Oczywiście w rozmiarze 265/70 R17. Przed wyborem mocno buszowałem na forach amerykańskich - tu każda sroczka swój ogonek chwali, ale konkluzja była taka, że nie powinienem się zawieść. Jedno na pewno na korzyść BFG AT K02 w stosunku do pierwszej BFG AT K01 to prowadzenie na mokrym. K01 podobno była bardzo słaba w tym zakresie.
Po zimie mogę stwierdzić - chyba większą pewność odczuwałem na GG AT2,ale nie mogę narzekać na BFG AT, Są bardzo porównywalne. Przejechałem na nich niecałe 10 kkm, ale moje warunki dobrze oceniają opony (pogórze na południe od Rzeszowa, zimą długo leży śnieg, i to w dużych ilościach. Choćby w ostatni weekend znów posypało ).
Jeżeli szukasz opony "do wszystkiego" (tak jak L200 jest do wszystkiego - i to faktycznie) to jest to dobry wybór. |
_________________ żadna sprawa nie jest przegrana dopóki chociaż jeden głupiec o nią walczy |
|
|
|
 |
|
|