[EA2A/W 2.0] Sprężyny Tył Kupno używek co dalej? |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-04-2018, 08:08
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Mam dwie przednie sprężyny | ja z tego zrezygnowałem - trochę przez przypadek, bardziej z rozsądku
przypadek bo pękły mi przednie sprężyny i te z tyłu założyłem na przód - wtedy na tył dałem oryginalne, tylne sprężyny
a z rozsądku bo już mi cięło opony (pół roku później kupiłem nowe, więc szkoda by było), koła pochylone w pozytywie, tył potwornie twardy i komicznie wyglądający... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-04-2018, 08:21
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Mam dwie przednie sprężyny,więc może nie będę musiał kupować. |
Na przednich z tyłu jest wysoko i buja wg mnie. Ja mam przednie ale obcięte 1/2 zwoja.
Osłony z nivo spasują ale maja za dyzą średnice i będą na dole haczyć o sprężynę.
Ja chyba idę w nowe KYB fo kombi 150zł w Intercars moze jakieś zniżki jeszcze. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-04-2018, 16:39
|
|
|
Za wysoko też nie jest dobrze. Trzeba się będzie chyba zrujnować,i kupić odpowiednie,i już.
Marcino napisał/a: | Ja chyba idę w nowe KYB fo kombi 150zł w Intercars moze jakieś zniżki jeszcze. |
Są jakieś sprawdzone ? Nie chciał bym za rok kupować następnych |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-04-2018, 08:42
|
|
|
Sprawdzone. MKV kupował i ma na nich białasa. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-04-2018, 22:50
|
|
|
Trzeba zajrzeć do jego tematu,i sprawdzić który model kupił. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-04-2018, 08:14
|
|
|
Kup na tył sprężyny KYB od sedana/kombi takiego po 2000 r - nie wiem czy będą oznaczone, bo generalnie wszystkie te sprężyny poza nivo pasują zamiennie, a mi chodzi o to by mieć pewność, że są mocniejsze i progresywne. Mi się udało kupić od Hugo używki (miesiąc używane) za 100zł/szt. i jestem bardzo zadowolony. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-04-2018, 09:24
|
|
|
https://sklep.intercars.com.pl/produkty/366581-sprezyna-zawieszenia-kayaba-rc5864 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-04-2018, 08:25
|
|
|
W IC jeszcze zniżki ale faktycznie dobra cena. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
franek 30
Forumowicz
Auto: galant 97 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 40 Skąd: tbg
|
Wysłany: 31-03-2019, 19:08
|
|
|
mam takie pytanie. czy zakładał ktoś do sedana na tył sprężyny z kombi? i jak to wyglądało? |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 01-04-2019, 07:03
|
|
|
Słabo szukałeś bo jest kilkadziesiąt stron na ten temat. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 01-04-2019, 07:23
|
|
|
franek 30, tak ja zakładałem na próbę tylne sprężyny od kombi po 2000 r. do sedana. Tył stał na nich na tej samej wysokości co nie obniżony przód, czyli prawie 40 cm mierzone od środka koła do rantu błotnika. Niestety tył był za sztywny, słychać było jakieś stuki, dudnienie. Ciężko się jechało po nierównej drodze. Nie polecam. Mam gdzieś na komputerze fotkę jak to wyglądało, wieczorem wrzucę.
[ Dodano: 01-04-2019, 22:48 ]
Tak wygląda sedan na tylnych sprężynach od kombi po II lifcie, a przednich standardowych z sedana:
 |
|
|
|
 |
franek 30
Forumowicz
Auto: galant 97 EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 40 Skąd: tbg
|
Wysłany: 04-04-2019, 22:22
|
|
|
hugo dzięki za odpowiedz, faktycznie słabo to wygląda. zostane przy aktualnym zestawie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-04-2019, 09:59
|
|
|
Hugo napisał/a: | [ Dodano: 01-04-2019, 22:48 ]
Tak wygląda sedan na tylnych sprężynach od kombi po II lifcie, a przednich standardowych z sedana:
|
Standardowa wysokość - przód równo z tyłem. W tym samochodzie koła sa za małe albo nadokola za duże. Patrząc na inne wpółczesne modele jest to bardziej dopracowane. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-04-2019, 16:25
|
|
|
Bo w Galancie nawet 18" felgi są za małe. Mnie już kuszą 19-tki |
|
|
|
 |
|