Evoscan |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 10-04-2019, 12:17
|
|
|
OKi dzięki za info. Zabazuje narazie zatem na korektach...
Ale co ciekawe odczytałem bład "knockout sensor" który próbiwalem usunąc...
 |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-04-2019, 16:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | knockout sensor | Powazna sprawa ten knockout, trzeba zmieniac silnik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2019, 12:46
|
|
|
To fakt, wielu już zakończyło karierę przez K.O. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 11-04-2019, 15:27
|
|
|
Się pomylić nie można.... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 12-04-2019, 08:00
|
|
|
Komuś udało się zrobić pomiar przyspieszenia /mocy evoscanem? Rok fury 99. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 30-05-2019, 17:11
|
|
|
djc1985 napisał/a: | Próbowałem się połączyć z ABS, połączył się ale włączył odrazu pompę i napompował mi pedał hamulca na kamień, więcej się nie połączył. Czyli tak jakby chce ale nie wie jak. Mam wersję 2.7. czy w nowszych coś się zmienia? |
sorry, djc1985, że dopiero dzisiaj, ale sam zauważyłem że jak zainstalowałem EvoScan wersję 2.7 to miałem problemy z połączeniem.
Zrobiłem downgrade do 2.6 i wszystko działa.
Pewnie już Ci się to nie przyda, ale dla potomnych będzie. |
|
|
|
 |
szwagierr
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 97 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 24-10-2019, 08:43
|
|
|
Czy można ten program kupić u jakiegoś polskiego dystrybutora? |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 25-10-2019, 19:50
|
|
|
szwagierr napisał/a: | Czy można ten program kupić u jakiegoś polskiego dystrybutora? |
tak, na przykład od dystrybutora "chomikuj.pl" |
|
|
|
 |
piotr28
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 21-01-2020, 20:45
|
|
|
Witajcie.
Wracam do tematu podłączania evoscana.2 Lata temu wymieniłem silnik.Na starym,evoscan działał jak należy,natomiast po wymianie już nie..Kabel oczywiście na chipie FTDI,próbowałem na Win 10 i 8 i jest to samo.Evoscan,łączy się z ECU,jako numer ecu podaje 0000 .Wydaje mi się że na poprzednim silniku jednak wyświetlał sie jakiś numer.
Po połączeniu Evoscan pokazuje wartości odczytu na "0" za wyjątkiem temperatury płynu chłodniczego (189 stopni) i kilku innych głupot..Parametry próbują się odświeżać co chwilę ale nic się nie zmienia.
Sterownik do kabla ze strony FTDICHIP,najnowszy,taki niestety z automatu instaluje win 10.Evoscan 2.6 ale na innych wersjach jest to samo.
Zastanawiam się czy po tej przekładce silnika może coś jest nieprawidłowo podpięte i takie głupoty wychodzą.Od tamtej zmiany motoru,pamiętam że kilka razy próbowałem sie połączyć i historia się powtarzała.Bywało jeszcze tak że po połączeniu z Ecu,były parametry odczytane i "zamrożone",potem nic się nie zmieniało.
Na samym podłączonym interfejsie,oczywiście z zmostkowanymi pinami,błędy odczytują się prawidłowo. |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 07-02-2020, 08:54
|
|
|
piotr28 napisał/a: | Witajcie.
Wracam do tematu podłączania evoscana.2 Lata temu wymieniłem silnik.Na starym,evoscan działał jak należy,natomiast po wymianie już nie..Kabel oczywiście na chipie FTDI,próbowałem na Win 10 i 8 i jest to samo.Evoscan,łączy się z ECU,jako numer ecu podaje 0000 .Wydaje mi się że na poprzednim silniku jednak wyświetlał sie jakiś numer.
Po połączeniu Evoscan pokazuje wartości odczytu na "0" za wyjątkiem temperatury płynu chłodniczego (189 stopni) i kilku innych głupot..Parametry próbują się odświeżać co chwilę ale nic się nie zmienia.
Sterownik do kabla ze strony FTDICHIP,najnowszy,taki niestety z automatu instaluje win 10.Evoscan 2.6 ale na innych wersjach jest to samo.
Zastanawiam się czy po tej przekładce silnika może coś jest nieprawidłowo podpięte i takie głupoty wychodzą.Od tamtej zmiany motoru,pamiętam że kilka razy próbowałem sie połączyć i historia się powtarzała.Bywało jeszcze tak że po połączeniu z Ecu,były parametry odczytane i "zamrożone",potem nic się nie zmieniało.
Na samym podłączonym interfejsie,oczywiście z zmostkowanymi pinami,błędy odczytują się prawidłowo. |
a komputer? działasz tym samym laptopem(tak podejrzewam), co przed wymianą motoru?
czy tutaj nic się nie zmieniło? Jakiś reinstal systemu, update? |
|
|
|
 |
piotr28
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2014 Posty: 24 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 07-02-2020, 09:03
|
|
|
Tak,na tym samym laptopie z Win 8.Na drugim laptopie z Win 10 dokładnie to samo,więc myslę że albo problem z interface-em,albo coś nie trybi w złączu w aucie.Pamietam ,że kiedys też miałem problemy aby pierwszy raz się połączyć,za którymś razem dopiero sie udało i od tamtej pory chodził dobrze evoscan do momentu wymiany silnika.Rozwiązaniem było(zresztą,ktoś tu opisywał podobnie)-gmeranie wtyczką interfejsu na boki,albo pod lekkim kątem.Podejrzewam ze w kablu są dosyć cienkie piny i nie zawsze wszystkie zwierają dobrze z wtyczką w aucie.Spróbuję dziś jeszcze raz i dam znać. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-04-2020, 13:07
|
|
|
Panowie i Panie jeśli to czytaja,
Wczoraj podłąnczam się evoscanem a ten pyta mnie o rejestrację...
coś mi się wysypało w systemie ?
Ponowna instalacja, do rejetstru info dodane i uruchomił się tylko raz.... i znowu to samo. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|