 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Za dużo oleju w skrzyni na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Patant
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2018 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2019, 20:22 Za dużo oleju w skrzyni na zimnym silniku
|
|
|
Witam auto po wymianie oleju w skrzyni na zimnym silniku nie był uruchamiany cała dobę na bagnecie jest stan powyżej max ok 1-1,5 cm czy nie jest go zbyt dużo?? Co więcej mam problem z nierówna praca silnika między 2 a 2,5 tys obrotów zachowuje się jak kangur w czasie jazdy nie wiem czy to skrzynia czy silnik problem pojawia się i znika żadnego błędu po podłączeniu do kompa szukanie igły |
|
|
|
 |
mawmarecki
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Kwi 2017 Posty: 46 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-04-2019, 11:25
|
|
|
Poziom oleju w skrzyni określa się na pracującym silniku i dźwigni w pozycji N - wcześniej trzeba przełączyć skrzynię w każdej pozycji PRND na kilka sekund. Zakres na bagnecie HOT/COLD określa poziom dla odp. temperatury oleju w skrzyni. Po postoju poziom jest wyższy, bo olej ścieka ze wszystkich zakamarków skrzyni.
Pozdr.
M. |
|
|
|
 |
kkkamil
Forumowicz
Auto: Pajero IV 3 drzwiowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2019 Posty: 36 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 07-05-2019, 14:37
|
|
|
Patant, udało się ustalić przyczynę tego "kqngurowania" między 2 a 2,5 tys obrotów? Pytam bo mam tak samo... |
|
|
|
 |
|
|