Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Silnik nie trzyma obrotów
Autor Wiadomość
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-04-2019, 19:19   [2.5 TD] Silnik nie trzyma obrotów

Cześć,
Mam problem ze swoim miśkiem. Przy jeździe w terenie silnik nie trzyma obrotów i gaśnie, ciężko też wkręcić go na obroty przy jakimś podjeździe :shock: . Na asfalcie problem w zasadzie nie występuje. Kolejna rzecz to pomimo skręconego na minimum pokrętła od temperatury nawiewu, do środka dostaje się ciepłe powietrze :shock: Jakiś miesiąc temu auto przeszło regenerację pompy i wymianę wtrysków. Wiecie może czym spowodowany jest ten problem :?: Czy to coś związanego z układem chłodzenia czy coś poważniejszego? Z góry dziękuję z pomoc
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 28-04-2019, 20:53   

Co do ogrzewania to wina musi być po stronie regulacji czyli pokrętła od cieplo-zimno lub sam zawór który zamyka dopływ ciepła do nagrzewnicy lub linki łączące owy zawór z pokrętłem.
Po remoncie pompy silnik nie trzyma obrotów a wcześniej było OK? Tu masz odpowiedź moim zdaniem. Gdzie robiłeś pompę i dlaczego?
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-04-2019, 21:11   

Przed remontem też były z tym problemy. Wydaje mi się jednak, że problem się pogłębia, dzisiaj samochód gasł kilka-kilkanaście razy :shock: Serwis w którym była regenerowana pompa specjalizuje się w tych tematach, i ma raczej opinię dość godnego zaufania. Nie chcę mu robić reklamy/antyreklamy jeśli Cię to interesuje to wyślę nazwę na priv :wink:
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 29-04-2019, 21:33   

Czy pompę oni też wyciagali i zamontowywali? Może przesuneli o 1 ząbek/rowek przy zakładaniu i caĺa robota na marne chociaż przy 2.5 to dosyć mało prawdopodobne by tak spaprać robote.
Mam 2.8 i po kilku opiniach od mechanikow z podkarpacia to w Rzeszowie sa dwa zakłady od Boscha, po ktorych pompy były tyle warte przed remontem co po remoncie.
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-04-2019, 22:04   

Czyli sądzisz, że to wina pompy? I od rzazu drugie pytanie. Znasz jakichś godnych polecenia mechaników w regionie?, przyznaję, że kilku już odwiedziłem i ostatecznie z żadnego nie jestem zadowolony :roll:
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 30-04-2019, 12:31   

Czesc. Nie jestem pewny bo i mechanik ze mnie sredni ale obroty w dieslu to raczej na pompę wskazują.
Ja popme robiłem w e-pajero.pl wysyłkowo
Wyszło kilka słówek drożej od Rzeszowa ale misiu chodzi jak zyleta.
Co do warsztatow na podkarpaciu do Pajero to nie znam ale kolega mi polecal podobno bardzo dobrych fachowcow z miejscowości Łękawica 93 B koło Tarnowa. Najlepiej zapytaj kogoś kto ma terenowke juz dluzej bo tacy maja sporo wiedzy kto jest dobry itd.
Pozdrawiam.
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-04-2019, 20:59   

Zrobiłem tak jak doradzałeś. Kumpel jeżdżący dłużej polecił mi jeden zakład, mam nadzieję, że tam już ogarną temat. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
 
 
szofer33 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 3D SuperSelect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 118
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 30-04-2019, 21:25   

Daj koniecznie znać jak ogarniesz temat co było nie tak. Takie informacje sa warte czesto sporo zaoszczędzonej kasy, nerwów i czasu.
Powodzenia.
 
 
ROOK93 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2019
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 09-05-2019, 22:07   

Na chwilę obecną sytuacja wygląda tak, że serwis w którym była regenerowana pompa zobowiązał się doprowadzić miśka do stanu używalności. Zobaczymy co z tego wyjdzie, i co było przyczyną problemów.

[ Dodano: 21-06-2019, 19:12 ]
Witam po dłuższej przerwie. W końcu odebrałem miśka od mechanika i odbyłem kilka jazd próbnych :D
Teraz samochód jeździ tak jak powinien, nie ma problemów z mocą, oraz nie gaśnie i trzyma obroty.
Okazało się, że przyczyną problemów był zardzewiały bak. Zamówiłem nowy od faceta, który dorabia zbiorniki do terenówek i po założeniu wszystko wydaje się być w porządku. Gdyby ktoś miał podobny problem, poniżej link do strony facebookowej wytwórcy zbiorników
Link
Jeszcze raz dziękuję kolegom za pomoc :notworthy:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.