  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		Instalacja BRC Sequent 24 - problem z rozruchem | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 porbas  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Miś SpaceStar 1.6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 3 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 21-05-2007, 23:01   Instalacja BRC Sequent 24 - problem z rozruchem
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witajcie!
 
 
To mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość, jeśli pytania i problemy okażą się lamerskie.
 
 
Prawie trzy lata temu, podczas rozglądania się za większym autkiem wzrok mój zatrzymał się na Spejsie i ... tak już zostało. Zakupiłem dwulatka z instalacją LPG na pokładzie. Nie znam się na tym dokładnie, ale była to CHYBA II generacja. W każdym bądź razie - miałem z nią kłopoty. Od "strzałów" zaczynając, poprzez gaśnięcie na zakrętach i problemach z rozruchem kończąc. W serwisie mówili, że to nie jest instalacja do tego samochodu. Na benzynie zawsze jeździł dobrze. W końcu zdecydowałem się i od 3 dni mam BRC Sequent24. Większość objawów ustąpiła ale niestety, zostało denerwujące kręcenie (ok 15-20 sekund) rozrusznikiem przy zimnym silniku. Jedne co mi się nasuwa, to to, że gdy jeżdżę na LPG benzyna jest "gdzieś daleko" i trzeba ją dopompować... Czy tak musi być? Czy to normalne?
 
Dzisiaj wieczorem zgasiłem silnik jadąc na benzynie. Jutro sprawdzę, czy odpali lepiej.
 
 
Z góry dzięki za wszelkie sugestie. | 
             
						
				_________________ porbas | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Artoos [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-05-2007, 09:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdź najpierw ilość płynu w chłodnicy (kiedyś tak miałem i objawy jw) potem stan instalacji elektrycznej, czyli kable, świece, kopułka. Potem zostanie chyba tylko sprawdzić elektrozawór i stan pompy paliwa. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 porbas  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Miś SpaceStar 1.6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Maj 2007 Posty: 3 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27-05-2007, 18:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Artoos napisał/a: | 	 		  | Sprawdź najpierw ilość płynu w chłodnicy (kiedyś tak miałem i objawy jw)  | 	  
 
 
Sprawdziłem - płynu w zbiorniku wyrównawczym właściwie nie ma    Umówiłem się na wtorek na wymianę. Jeśli to będzie to - masz u mnie piwo. 
 
 
[ Dodano: 30-09-2007, 18:29 ]
 
Odpowiem sobie sam.
 
 
Problemem był "popuszczający" wstryskiwacz, przez co silnik był zalewany. W końcu (po kilku wizytach i w sumie niepotrzebnej wymianie reduktora) zmusiłem gazowników do dokładnego sprawdzenia całej instalacji. Ale w końcu mam!!!!
 
 
pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków | 
             
						
				_________________ porbas | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |