Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja BRC Sequent 24 - problem z rozruchem
Autor Wiadomość
porbas 
Nowy Forumowicz

Auto: Miś SpaceStar 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 3
Skąd: Białystok
  Wysłany: 22-05-2007, 00:01   Instalacja BRC Sequent 24 - problem z rozruchem

Witajcie!

To mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość, jeśli pytania i problemy okażą się lamerskie.

Prawie trzy lata temu, podczas rozglądania się za większym autkiem wzrok mój zatrzymał się na Spejsie i ... tak już zostało. Zakupiłem dwulatka z instalacją LPG na pokładzie. Nie znam się na tym dokładnie, ale była to CHYBA II generacja. W każdym bądź razie - miałem z nią kłopoty. Od "strzałów" zaczynając, poprzez gaśnięcie na zakrętach i problemach z rozruchem kończąc. W serwisie mówili, że to nie jest instalacja do tego samochodu. Na benzynie zawsze jeździł dobrze. W końcu zdecydowałem się i od 3 dni mam BRC Sequent24. Większość objawów ustąpiła ale niestety, zostało denerwujące kręcenie (ok 15-20 sekund) rozrusznikiem przy zimnym silniku. Jedne co mi się nasuwa, to to, że gdy jeżdżę na LPG benzyna jest "gdzieś daleko" i trzeba ją dopompować... Czy tak musi być? Czy to normalne?
Dzisiaj wieczorem zgasiłem silnik jadąc na benzynie. Jutro sprawdzę, czy odpali lepiej.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie.
_________________
porbas
 
 
Artoos
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2007, 10:17   

Sprawdź najpierw ilość płynu w chłodnicy (kiedyś tak miałem i objawy jw) potem stan instalacji elektrycznej, czyli kable, świece, kopułka. Potem zostanie chyba tylko sprawdzić elektrozawór i stan pompy paliwa. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.
 
 
porbas 
Nowy Forumowicz

Auto: Miś SpaceStar 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-05-2007, 19:46   

Artoos napisał/a:
Sprawdź najpierw ilość płynu w chłodnicy (kiedyś tak miałem i objawy jw)


Sprawdziłem - płynu w zbiorniku wyrównawczym właściwie nie ma :-( Umówiłem się na wtorek na wymianę. Jeśli to będzie to - masz u mnie piwo.

[ Dodano: 30-09-2007, 18:29 ]
Odpowiem sobie sam.

Problemem był "popuszczający" wstryskiwacz, przez co silnik był zalewany. W końcu (po kilku wizytach i w sumie niepotrzebnej wymianie reduktora) zmusiłem gazowników do dokładnego sprawdzenia całej instalacji. Ale w końcu mam!!!!

pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków
_________________
porbas
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.