Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Klimatyzacja nie działa
Autor Wiadomość
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 22-05-2019, 14:55   

nie wymieniałem, wymieniłem tylko czujnik parownika i temp zewnętrznej . zacznę wymieniać od najtańszych rzeczy , teraz poleci przekaźnik a potem chyba panel
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 23-05-2019, 00:18   

Na logikę. Skoro klima działa przez 20 minut, to przekaźnik działa. Przekaźnik nie steruje kompresorem sam w sobie, tylko coś najpierw podaje sygnał do przekaźnika (sterownik), który włącza kompresor.

Sprawdź najpierw tę rurkę od czujnika, bo to nic nie kosztuje, masz na 12 stronie tego tematu zdjęcia. Nawet nie trzeba odkręcać schowka, żeby sprawdzić. Wystarczy wcisnąć tam rękę i wymacać, czy rurka jest na miejscu czy spadła.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 23-05-2019, 17:07   

Rurka jest na swoim miejscu . ściągać całą sprężarkę z sprzęgłem za 100 zł + koszt wymiany czy panelu climatronika szukać ? czy jakiś inny pomysł ?

[ Dodano: 27-05-2019, 14:15 ]
Za użyłem że gdy samochód się zagrzeje w środku i na dworzu jest ciepło to nawiew się włącza na full a wgl zimno nie leci. Co może być przyczyną osuszacz?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-05-2019, 15:42   

Może jednak jest nieszczelność, i część gazu uciekła, jak Ci tutaj już sugerowano.
_________________

 
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 27-05-2019, 16:41   

jacek11 napisał/a:
Może jednak jest nieszczelność, i część gazu uciekła, jak Ci tutaj już sugerowano.

No tak ale gdyby to była nieszczelności to by wgl nic nie chłodziło. A tak czasami chłodzi a czasami nie :/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-05-2019, 16:55   

Dunios napisał/a:
gdyby to była nieszczelności to by wgl nic nie chłodziło
tu akurat się mylisz
 
 
Dunios 
Forumowicz

Auto: Galant 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 61
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 27-05-2019, 22:31   

Krzyzak napisał/a:
Dunios napisał/a:
gdyby to była nieszczelności to by wgl nic nie chłodziło
tu akurat się mylisz


Sory że się tak dopytuje ale jestem młody i się po prostu nie znam. Przez nieszczelność może być za małe ciśnienie?
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 28-05-2019, 10:33   

jak masz dziurę w oponie to jakie masz ciśnienie .......
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-05-2019, 15:00   

Dunios napisał/a:
Przez nieszczelność może być za małe ciśnienie?
piszę to z własnego doświadczenia
zmieniałem osuszacz i za ciosem zmieniłem wszystkie oringi w tym te sprężarki
jak się zrobiło gorąco to klima padła nagle i było tylko gorące powietrze
rano wszystko wróciło do normy i cały dzień kllima chłodziła aż wieczorem wracając z pracy znów to samo
pojechałem - okazało się, że uciekło ponad 300gr, czyli blisko połowy czynnika, oring na sprężarce puszczał, bo nieoryginalny pasował średnio
kupiłem oryginały, po 8-10zł/szt i spokój był 4 lata, auto sprzedałem
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 17-06-2019, 18:41   

Potrzebuję pomocy mam nieszczelność na tych dwóch rurkach na grodzi, wymieniłem oringi i nadal tam syczy. Czy t może byc uszkodzona rurka ? Problem polega na tym, że na allegro nigdzie jej nie widzę.
Kod rurki z katalogu to MR216203. to ta cieńsza bo to chyba na niej jest nieszczelność nie ma ktoś do sprzedania?
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 17-06-2019, 19:21   

Zdemontować i zalutować rurkę chyba, że w jakim dziwnym miejscu i się nie da w co wątpię.
Sprowadzana z przesyłką 110euro, w ASO będzie podobnie.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-06-2019, 22:50   

dexsiu, pewnie rurka utleniła się pod tym mocowaniem przy grodzi. Jak odkręcisz rurkę i wysuniesz to da się obracać mocowanie czy jest zapieczone?
 
 
dexsiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5W- V6-24-1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2019
Posty: 11
Skąd: Warsaw
Wysłany: 18-06-2019, 12:16   

[quote="Hugo"] Elegancko się obraca nie widać żeby tam było utlenione. Jak pryskali pianką to bąble szły od strony styku z grodzią.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 18-06-2019, 14:31   

Pewnie oringi do pupy. Już ktoś tu zakładał podróby, i też gaz uciekł. Dopiero po założeniu ori uszczelniaczy jest szczelnie.
_________________

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-06-2019, 16:04   

To mogło się utlenić miejsce styku rurki z parownikiem i oring nie uszczelnia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.