Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bizi78
05-06-2019, 23:29
Witam zastanawiam się nad kupnem Lancera :)
Autor Wiadomość
jerozy 
Nowy Forumowicz

Auto: Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: susk
Wysłany: 05-06-2019, 21:50   Witam zastanawiam się nad kupnem Lancera :)

A więc tak dla ułatwienia trochę czytałem o tym aucie znalazłem aukcje :
https://www.otomoto.pl/of...html#29b54cbedd

i mam pytania :
1. Jak będzie przyśpieszało te autko ? (może ktoś podeśle filmiki automat, łopatkami, tryb sportowy ? )
2. Czy będzie dla mnie dobre robię 30 kkm rocznie
3. Jak jest z awaryjnością skrzyni biegów
4. I czy według Was warto kupić te autko, z opisu wynika ze facet naprawił wszelkie wady autka :
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 06-06-2019, 07:35   

"Zostały również wymienione świece żarowe ".
Chyba czegoś nie wiem, zawsze kojarzyłem świece żarowe z ropniakami.

Co to za nalot na klapce wlewu


Fotel kierowcy jak na ten przebieg jakoś do mnie nie przemawia ale może ta skóra w miśkach jest taka nijaka


Coś jakby pofalowane pod znakami PM03, może złudzenie :)

_________________
Go MitsuGo
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-06-2019, 19:38   

jerozy napisał/a:
Jak będzie przyśpieszało te autko ?


140 KM więc nie spodziewaj się fajerwerków. Do tego automat.

jerozy napisał/a:
może ktoś podeśle filmiki automat, łopatkami, tryb sportowy ?


To nie SST, tu nie ma raczej trybu sportowego. W klasycznej skrzyni te łopatki to raczej gadżet bo wolno reaguje. Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT...

MitsuGo napisał/a:
Co to za nalot na klapce wlewu


Ruda :D albo przyklejony syf.

No i oczywiście zdjęcie słabo pokazuje, ale chyba nieoryginalna ramka z przodu na zderzaku.
 
 
jerozy 
Nowy Forumowicz

Auto: Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2019
Posty: 4
Skąd: susk
Wysłany: 06-06-2019, 22:42   

Mazin jesteś tego powien co do ramki z przodu ? czyli był uszkodzony ?
Mazin89 napisał/a:
No i oczywiście zdjęcie słabo pokazuje, ale chyba nieoryginalna ramka z przodu na zderzaku.


Rozmawiałem co do wlewu tak rdza :D
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-06-2019, 22:45   

jerozy napisał/a:
Mazin jesteś tego powien co do ramki z przodu ? czyli był uszkodzony ?


Nie wiem. Ale oryginalna jest dwuczesciowa. Na dole jest prosta listwa i łączenia. A ta jest jednoczesciowa. No chyba, że zdjęcie wyszło bardzo niekorzystnie. Ale prawie na pewno jest to zamiennik.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-06-2019, 08:29   

Mazin89 napisał/a:
Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT...


To na pewno CVT. Łopatki w CVT w obrębie pracy lockup działają bardzo szybko. Ale to nie są biegi tylko symulacja biegów... Głownie się przydają do hamowania z góry silnikiem lub oszczędzania klocków :finga:
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 369
Skąd: z PL
Wysłany: 07-06-2019, 08:31   

jerozy napisał/a:

Rozmawiałem co do wlewu tak rdza :D


Rdza na wlewie w niby zadbanym 10 letnim aucie z małym przebiegiem :shock:
_________________
Go MitsuGo
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 07-06-2019, 08:33   

Cytat:

Wysłany: Dzisiaj 8:29
Mazin89 napisał/a:
Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT...


To na pewno CVT. Łopatki w CVT w obrębie pracy lockup działają bardzo szybko. Ale to nie są biegi tylko symulacja biegów... Głownie się przydają do hamowania z góry silnikiem lub oszczędzania klocków


Hm zawsze mnie to dziwiło. Kupić skrzynie bezstponiową z systemem symulacji biegów...
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
pawel_evo 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2019
Posty: 8
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-06-2019, 08:52   

Miałem w sowim życiu 2 lancery więc według mnie:

tak jak napisał użytkownik "krzychu" łopatki działają bardzo szybko, można zredukować bieg przez co auto ciągnie od spodu.

Mazin89 - nie wypowiadaj się skoro za dużo wiedzy nie posiadach Te ramki owszem 2cześciowe ale w wersjach z 2008 roku i tylko SEDANACH, sportback wychodził od 2009 roku z taka ramką jak w tym czyli jednoczęściową. Aha i 143 KM a nie 140 - to są dwa różne silniki :)

Fotele w miśkach fakt szału nie robią, ale pamiętajmy że to nie Audi, poza tym są wygodne, w miarę dobrze trzymają a skóra się szybko nie wyciera.
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 07-06-2019, 08:56   

pawel_evo napisał/a:
Miałem w sowim życiu 2 lancery więc według mnie:

tak jak napisał użytkownik "krzychu" łopatki działają bardzo szybko, można zredukować bieg przez co auto ciągnie od spodu.

Mazin89 - nie wypowiadaj się skoro za dużo wiedzy nie posiadach Te ramki owszem 2cześciowe ale w wersjach z 2008 roku i tylko SEDANACH, sportback wychodził od 2009 roku z taka ramką jak w tym czyli jednoczęściową. Aha i 143 KM a nie 140 - to są dwa różne silniki :)

Fotele w miśkach fakt szału nie robią, ale pamiętajmy że to nie Audi, poza tym są wygodne, w miarę dobrze trzymają a skóra się szybko nie wyciera.


Bo te 3 konie rzeczywiście robią różnice w dynamice...

A ramka w SB też jest dwuczęściowa. "Nie wypowiadaj się skoro zac dużo wiedzy nie posiadasz"
 
 
pawel_evo 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2019
Posty: 8
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-06-2019, 09:06   

3 konie nie, masz racje ale jest to już inny silnik z inną fazą rozrządu ;)

Jak w sportbacku zobaczysz taka ramkę to albo był po "dzwonie" i jest wymieniona, albo ewentualnie najuboższa wersja jaką można było tylko dostać w salonie, ale to i tak nie na 100%

W takiej wersji jak ten lancer na pewno miał taka ramkę jednoczęściową.
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 07-06-2019, 09:16   

140 to było uproszczenie. Jakby nie było i jakich faz by nie miał, rakiety z tego nie będzie. A skoro pyta o przyspieszenie to oczekuje dynamiki. A lancer do lekkich nie należy. Ale ok. Dynamika to rzecz względna.

Przyjrzyj się uważnie to zobaczysz że oryginalna ramka składa się z dwóch części. Dolny pas.
_________________
Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-06-2019, 09:17   

Ja to bym się najbardziej tego gazu obawiał w tym silniku :wink: .
Macie może vin tego egzemplarza :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
pawel_evo 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2019
Posty: 8
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-06-2019, 09:39   

Oczywiście że dynamiki powalającej nie będzie, ale zależy kto co oczekuje i jakie ma porównanie, jak ktoś jeździł Polo 1.0 to będzie dynamika a jak ktoś jeździł chociażby zwykłym dieslem 2.0 z turbiną to już nie ;)

Gaz w tych silnikach sprawuje się akurat dobrze, tam nie ma elektroniki, bezpośredniego wtrysku a gniazda zaworowe fabrycznie są przystosowane do montażu instalacji, polecam zasięgnąć wiedzy w internecie.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-06-2019, 10:03   

pawel_evo napisał/a:
gniazda zaworowe fabrycznie są przystosowane do montażu instalacji, polecam zasięgnąć wiedzy w internecie.

Co do przystosowania gniazd to jesteś w strasznym błędzie, wzmocnione były tylko w określonym roczniku 8) .
Musisz trochę poczytać na forum o regulacji zaworów w 1.8 i częstej wymianie szklanek przy instalacjach LPG :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.