Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Zwarcie w elektryce - nie można uruchomić silni
Autor Wiadomość
gosebus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 02-06-2019, 15:51   [II 2.0 DID] Zwarcie w elektryce - nie można uruchomić silni

Przechodząc od razu do konkretów, co się stało:
Osoba X chciała na krótko uruchomić pompę paliwa, nie chciało mu to działać to ponoć zrobił zworkę na wszystkich możliwych kombinacjach nóżek przekaźnika pompy.

Teraz silnika się nie da uruchomić (nie pozwala na rozrusznik), na zapłonie wentylator silnika chodzi na max, na wyświetlaczu wywala serwis wszystkich urządzeń, nie mogę przez OBD połączyć się z ECU.

Sprawdziłem bezpieczniki, dwa w komorze silnika były spalone (nr8 15A od silnika oraz nr6 20A od spryskiwaczy). Po ich wymianie dalej to samo.

Co robić?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 03-06-2019, 08:32   

Ecu padło, wymień i bedzie git
 
 
gosebus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-06-2019, 09:47   

Sama wymiana ECU pomoże i wszystko będzie działać? Nie trzeba innych dodatkowych modułów? Czyli immobilizer itd będzie działało?
Czy da sie te sterowniki naprawić?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 03-06-2019, 14:39   

zacznij od tego, potem zobaczysz co się sypało jeszcze, a po drugie gratuluje inwencji twórczej , od testów są kompy. Masz francuza więc trzeba było mu lexie zapodać i byś to wszystko machnął a tak to popaliłeś ecu...
 
 
gosebus 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsu Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2019, 22:30   

potentator napisał/a:
zacznij od tego, potem zobaczysz co się sypało jeszcze, a po drugie gratuluje inwencji twórczej , od testów są kompy. Masz francuza więc trzeba było mu lexie zapodać i byś to wszystko machnął a tak to popaliłeś ecu...


Nie rozumiem o co chodzi z "francuzem"?

ECU okazał się cały i zdrowy. Padł moduł keyless. Mitsu już śmiga jak dawniej :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 07-06-2019, 09:26   

noi git, lexia to program do francuzów...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.