Naprawa instalacji LPG w Lublinie |
Autor |
Wiadomość |
rej
Forumowicz
Auto: Spacer Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2014 Posty: 154 Skąd: Krk/Wwa
|
Wysłany: 12-06-2018, 08:47 Naprawa instalacji LPG w Lublinie
|
|
|
Problem dotyczy przełączania się na benzynę w czasie jazdy. Nie wiem z czego to wynika. Instalacja to STAG. Podejrzewam, że może filtry są do wymiany, bo od 15 tys km nie było to robione. Szukam jakiegoś ogarniętego serwisu z Lublina. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-06-2018, 08:53
|
|
|
Jaki masz reduktor (bo to może być jego wina) i ile lat ma instalacja, ile kilometrów na niej przejechałeś?
Warsztatownia na Wojciechowskiej lub gazownika użytkownika soul z LPG-Forum (663027133) mają dość dobre opinie. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24259 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-06-2018, 09:23
|
|
|
Miałem to w tym tygodniu, 2 lata od montażu instalacji - podłączyłem kompa i się okazało, że ciśnienie na reduktorze spada na wolnych obrotach do 0.8b a było ustawione na 1. PArametry przełączania na Pb były ustawione, że jeśli ciśnienie spadnie do 0.7b przez 0.3s to wtedy się benzyna włączy.
Szybko podniosłem ciśnienie na parowniku do 1b i będę badał temat. To tylko 2 obroty śrubką do zrobienia. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-06-2018, 09:41
|
|
|
U Ciebie instalacja jest względnie nowa a u Autora tematu może być inaczej więc przyczyna może być zupełnie inna. Jeśli by odpowiedział na zadane pytania to można by było precyzyjniej podpowiedzieć.
Najlepiej jednak podpiąć się pod LPG to by było wiadomo odrazu co się dzieje. |
|
|
|
 |
igorek
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2013 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12-06-2018, 13:21
|
|
|
edit |
Ostatnio zmieniony przez mkm 13-12-2019, 00:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2019, 13:09
|
|
|
Przyłączam się do pytania, Adam Rogowski i warsztatownia odpada(brak czasu) instalacja stag qbox i reszta także |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5354 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-06-2019, 19:15
|
|
|
ohara, dasz radę sam zmienić filtry lpg? Ten fazy lotnej i ciekłej. Bo często może to pomóc jak zatankujemy jakieś syfy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2019, 19:23
|
|
|
Filtry wymienię,ale resztę ktoś musi obeznany przejrzeć. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-06-2019, 21:31
|
|
|
A co dokładnie Ci się dzieje i jakie masz dokładnie wtryskiwacze i reduktor? Pytam bo AC ma kilka modeli. Jak sam działasz przy autku to i LPG możesz naprawić, w razie czego mogę coś tam podpowiedzieć. |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2019, 11:30
|
|
|
Wtryski ac w03 (chyba, sprawdzę) reduktor prawdopodobnie ten do 150km,za szybko przełącza się na gaz i czasami szarpie podczas przyspieszania,jutro wymienię filtry bo zamówiłem. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-06-2019, 22:05
|
|
|
Nigdy nie jest za szybko Ważne tylko aby instalka była dobrze ustawiona by dawka na zimnym silniku była właściwa. Dodatkowo warto stosować dobry filtr fazy lotnej albo odstojnikowy z wkładem poliestrowym albo zwykły z wkładem z włókna szklanego bo z zimnego gazu wytrąca się więcej zanieczyszczeń które odkładają się najpierw w reduktorze i jak filtr jest marny, to także we wtryskach.
Jak jednak wolał byś by przełączał się później, to mogę Ci przestawić temperaturę przełączania na wyższą lub mogę ustawić dłuższą zwłokę czasową. |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2019, 16:08
|
|
|
To zależy jaka temp przełączania jest,jak pod kompa by się podpięło to będzie widać tylko trzeba kogoś znaleźć żeby sprawdził i ewentualnie skorygował parametry. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-06-2019, 18:09
|
|
|
Standardowa temperatura, ustawiana przez producentów sterowników, to przeważnie 30 - 35 stopni. Już w drugim aucie i innych autach w rodzinie ustawione mam 25 stopni i instalacje działają jak najbardziej OK. Tylko przy temperaturze po niżej 30 stopni najczęściej trzeba ustawiać dodatkowe korekty od temperatury gazu i temperatury reduktora. |
|
|
|
 |
ohara [Usunięty]
|
Wysłany: 19-06-2019, 20:34
|
|
|
Masz kabel do staga,znasz się trochę i chciałbyś zerknąć? |
|
|
|
 |
|