Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi outlander 2.4 CVT
Autor Wiadomość
Jacek390 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 58
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 22-06-2019, 22:15   Mitsubishi outlander 2.4 CVT

Witam. Zauważyłem dzisiaj jak przełączam na postoju z D na P to słuchać stuknięcie. Miał ktoś podobną sytuację? W środku tego nie słychać tylko jak są szyby odsunięte. Może tak zawsze było bo przed zatrzymaniem mam już szyby zamknięte i nie słyszałem.
_________________
Jacek. K.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 24-06-2019, 16:48   

Ja nie miałem i raczej nie jest to normalne zeby cos stukało, dzieje się to za każdym razem ? Sprawdz poziomy oleju na początek na zimnym i ciepłym
 
 
Jacek390 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 58
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 24-06-2019, 19:00   

Nie za każdym razem. Byłem dzisiaj na diagnostyce sprawdzić bo już chwilę temu coś mi pukalo troszkę a dzisiaj już bardzo mocno i tak jak myślalem łącznik stabilizatora przód także chyba to jest powód. Żona samochodom jedzi także jak to kobiety ważne żeby jechało. I przy przełączaniu na P jest zawsze delikatne szarpniecie i zależy jak się ułoży łącznik i wtedy słychać puk. Jak wymienię łącznik będę wiedział na 100%.A proszę mi napisać ile ma wskazywać na bagnecie jak jest zimny a jak ciepły. Dlatego trochę mnie to dziwi bo skrzynia pracuję bez zarzutów.
_________________
Jacek. K.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 25-06-2019, 16:59   

Na bagnecie masz napisane zdaje się C-Cold i H-Hot wiec analogicznie C jak zimny, H jak ciepły tzn skrzynia ciepła nie silnik, wiec trzeba troche pojezdzić. Olej tez powinien być raczej jasny niż ciemny oraz bez jakis drobinek metalu itp. nie mogą być wyczuwalne w palcach. Wtedy bedzie okey
 
 
Jacek390 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2017
Posty: 58
Skąd: Krynica Zdrój
Wysłany: 25-06-2019, 22:13   

Ok. Olej był wymieniany 2 lata temu zaraz jak kupiłem oczywiście metada dynamiczna.

[ Dodano: 28-06-2019, 20:10 ]
Wymieniłem łącznik i dalej to samo. Na necie piszą że to może być poduszka pod skrzynią lub silnikiem . Czy ktoś może wymieniał? Jakie były objawy?
_________________
Jacek. K.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.