Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer Gti 1.8 4g93
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 22-07-2019, 23:28   

Boncky, napisz do Krzyżak - on kiedyś zrobił bardzo pomocną rozpiskę jak regulować wolne.
Ogólnie musisz zmasować wtyczkę za przepustnicą, ustawić TPS-a i ustawić obroty śrubą regulacyjną.
Nie znajdę na szybko, gdzie to było (ani na której stronie manuala się znajduje), więc Krzyżak będzie najszybszy :wink:

Osobiście nie robiłem tego jeszcze nigdy w żadnym z moich Coltów - jakoś się same "uczyły" obrotów :wink:
 
 
Boncky 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 94`GTI 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2019
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-07-2019, 08:32   

mkm napisał/a:
Boncky, napisz do Krzyżak - on kiedyś zrobił bardzo pomocną rozpiskę jak regulować wolne.
Ogólnie musisz zmasować wtyczkę za przepustnicą, ustawić TPS-a i ustawić obroty śrubą regulacyjną.
Nie znajdę na szybko, gdzie to było (ani na której stronie manuala się znajduje), więc Krzyżak będzie najszybszy :wink:

Osobiście nie robiłem tego jeszcze nigdy w żadnym z moich Coltów - jakoś się same "uczyły" obrotów :wink:


okej,dzięki bardzo, ogólnie obroty sa ok po za tą chwilą jak jest rano zaraz po odpaleniu na ssaniu, są zdecydowanie za wysokie, jak złapie temp i zejdzie z ssania to jest ok
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2019, 12:42   

obrotów ssanie nie wyregulujesz
skoro są tak wysokie jak pisałeś mi na PW to może ciągnie lewe powietrze
możesz wyregulować wolne obroty i wtedy krokowiec ustawiając się na zimnym silniku da niższe obroty ssanie - prawidłowe to ok. 1500 rpm (zimą ciut więcej)
 
 
Boncky 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 94`GTI 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2019
Posty: 18
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23-07-2019, 19:22   

Krzyzak napisał/a:
obrotów ssanie nie wyregulujesz
skoro są tak wysokie jak pisałeś mi na PW to może ciągnie lewe powietrze
możesz wyregulować wolne obroty i wtedy krokowiec ustawiając się na zimnym silniku da niższe obroty ssanie - prawidłowe to ok. 1500 rpm (zimą ciut więcej)


https://images91.fotosik.pl/222/c02287808d2fa466med.jpg Górna śruba?

[ Komentarz dodany przez: Bizi78: 23-07-2019, 20:30 ]
Poprawiłem linka bo nie banglał 8) .
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 23-07-2019, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-07-2019, 08:31   

tak śrubka w tej dziurze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.