Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Ustawianie GMP
Autor Wiadomość
czarter 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 84
Skąd: Katowice
Wysłany: 26-08-2019, 16:33   [Cari 1.8 GDI] Ustawianie GMP

Jak ustawić GMP pierwszego tłoka na wale korbowym? Tam są takie 4 otwory - jak powinny być ustawione?

 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 26-08-2019, 17:20   

może się nie znam, ale czy nie będzie najłatwiej wykręcić świecę i wtedy wkładając jakiś drut który będzie wystawał patrzeć w którym miejscu będzie najwyżej tłok?
a po za tym chyba muszą się pokrywać znaki na wałkach rozrządu, po tym też można poznać gmp
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-08-2019, 17:23   

Tu masz schemat rozrządu http://www.akbi.pl/mp/pdf...gdi_rozrzad.pdf
Zdejmij górną osłonę paska rozrządu i będziesz miał pewność.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-08-2019, 07:28   

Te 4 okrągłe dołki na kole pozostały po jego wyważaniu i nie mają nic wspólnego z ustawieniem rozrządu czy GMP. Na zdjęciu bardzo ładnie widać nacięcie od wewnętrznej strony koła (na dole po prawej stronie) i jak chcesz mieć pierwszy tłok w GMP to to nacięcie musi się pokrywać z oznaczeniem T na wypustce osłony rozrządu.

[ Dodano: 28-08-2019, 07:29 ]
Te 4 okrągłe dołki na kole pozostały po jego wyważaniu i nie mają nic wspólnego z ustawieniem rozrządu czy GMP. Na zdjęciu bardzo ładnie widać nacięcie od wewnętrznej strony koła (na dole po prawej stronie) i jak chcesz mieć pierwszy tłok w GMP to to nacięcie musi się pokrywać z oznaczeniem T na wypustce osłony rozrządu, którą też doskonale widać na zdjęciu u góry po prawej stronie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.