[Cari 1.8 GDI] Ustawianie GMP |
Autor |
Wiadomość |
czarter
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2019 Posty: 84 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 26-08-2019, 16:33 [Cari 1.8 GDI] Ustawianie GMP
|
|
|
Jak ustawić GMP pierwszego tłoka na wale korbowym? Tam są takie 4 otwory - jak powinny być ustawione?
 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 26-08-2019, 17:20
|
|
|
może się nie znam, ale czy nie będzie najłatwiej wykręcić świecę i wtedy wkładając jakiś drut który będzie wystawał patrzeć w którym miejscu będzie najwyżej tłok?
a po za tym chyba muszą się pokrywać znaki na wałkach rozrządu, po tym też można poznać gmp |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 28-08-2019, 07:28
|
|
|
Te 4 okrągłe dołki na kole pozostały po jego wyważaniu i nie mają nic wspólnego z ustawieniem rozrządu czy GMP. Na zdjęciu bardzo ładnie widać nacięcie od wewnętrznej strony koła (na dole po prawej stronie) i jak chcesz mieć pierwszy tłok w GMP to to nacięcie musi się pokrywać z oznaczeniem T na wypustce osłony rozrządu.
[ Dodano: 28-08-2019, 07:29 ]
Te 4 okrągłe dołki na kole pozostały po jego wyważaniu i nie mają nic wspólnego z ustawieniem rozrządu czy GMP. Na zdjęciu bardzo ładnie widać nacięcie od wewnętrznej strony koła (na dole po prawej stronie) i jak chcesz mieć pierwszy tłok w GMP to to nacięcie musi się pokrywać z oznaczeniem T na wypustce osłony rozrządu, którą też doskonale widać na zdjęciu u góry po prawej stronie. |
|
|
|
 |
|