Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 GDI wymiana zaworów
Autor Wiadomość
egortar 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 2
Skąd: Kielce
  Wysłany: 03-09-2019, 16:18   2.4 GDI wymiana zaworów

Witam wszystkich, czy wymieniał ktoś samodzielnie zawory ssące w 2.4 GDI? Jakiego narzedzia do zdejmowania używaliście? Dużo ich sprzedają ale nie wiem który pasuje.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-09-2019, 17:13   

Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować.
_________________

 
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 03-09-2019, 21:55   

Dobre dotarcie - ręczne - to przy 16 zaworach jakieś 4-5 dni :]
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
egortar 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2018
Posty: 2
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-09-2019, 11:27   

jacek11 napisał/a:
Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować.


Ja na razie potrzebuję tylko wymontować to wszystko :)
Płanowanie glowicy, frezerowanie i td to już sprawa specjalisty który tym się zajmie po wymontowaniu
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-09-2019, 15:32   

Specjalista rozbierze to wszystko, i złoży po naprawie, bo i tak musi sprawdzić szczelność.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-09-2019, 16:05   

A głowica w GDI jest podwójna :)
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 04-09-2019, 16:11   

Jak specjalista rozbierze, to niech też sam rozepnie zawory. Ma sprzęt do tego, a Ty się nie będziesz męczył. Dlaczego chcesz robić tylko ssące? Jak robić to już po całości, zwłaszcza, że to wydechowe mają dużo gorsze warunki pracy, i to na nich są najczęściej wżery.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.