2.4 GDI wymiana zaworów |
Autor |
Wiadomość |
egortar
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 03-09-2019, 16:18 2.4 GDI wymiana zaworów
|
|
|
Witam wszystkich, czy wymieniał ktoś samodzielnie zawory ssące w 2.4 GDI? Jakiego narzedzia do zdejmowania używaliście? Dużo ich sprzedają ale nie wiem który pasuje.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 03-09-2019, 17:13
|
|
|
Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 03-09-2019, 21:55
|
|
|
Dobre dotarcie - ręczne - to przy 16 zaworach jakieś 4-5 dni :] |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
egortar
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 (1996)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2018 Posty: 2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-09-2019, 11:27
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Pod nowe zawory trzeba frezować gniazda w głowicy. Od razu prowadnice zaworów też trzeba wymienić. Sam nie zrobisz tego poprawnie. Ewentualnie spróbuj dotrzeć te co są, jeśli jeszcze jest co ratować. |
Ja na razie potrzebuję tylko wymontować to wszystko
Płanowanie glowicy, frezerowanie i td to już sprawa specjalisty który tym się zajmie po wymontowaniu |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 04-09-2019, 15:32
|
|
|
Specjalista rozbierze to wszystko, i złoży po naprawie, bo i tak musi sprawdzić szczelność. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-09-2019, 16:05
|
|
|
A głowica w GDI jest podwójna |
|
|
|
 |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 384 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: 04-09-2019, 16:11
|
|
|
Jak specjalista rozbierze, to niech też sam rozepnie zawory. Ma sprzęt do tego, a Ty się nie będziesz męczył. Dlaczego chcesz robić tylko ssące? Jak robić to już po całości, zwłaszcza, że to wydechowe mają dużo gorsze warunki pracy, i to na nich są najczęściej wżery. |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
|