Podświetlenie kompasu pajero sport 2000r |
Autor |
Wiadomość |
gimli2
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero Sport V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 30 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-09-2019, 10:00 Podświetlenie kompasu pajero sport 2000r
|
|
|
Prawdopodobne przepaliła się żarówka podświetlenia. Chciałbym jją wymienić. Nie widze żadnych śrubek do odkręcenia więc pewnie są zatrzaski. Pytanie tylko gdzie co przycisnać, pociągnąć żeby nie połamać?
[ Dodano: 22-09-2019, 18:49 ]
Ogarnięte |
|
|
|
 |
bandegras
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 1993 Auto SWB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2018 Posty: 51 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 23-09-2019, 22:28
|
|
|
Wiatam,
napisz proszę jak to zrobiłeś, jakie żarówki tam są i czy trzeba coś lutować bo u mnie w P2 też nie świeci a może jest podobnie zrobione jak u Ciebie.
Dzięki
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
gimli2
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero Sport V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Maj 2019 Posty: 30 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24-09-2019, 14:07
|
|
|
Nożem obiadowym podważyłem tylną obudowę zegarów. Są tam 3 zatrzaski. Śmiało można podnosić ponieważ ich budowa i umiejscowienie praktycznie uniemożliwia połamanie. Następnie do odkręcenia są dwie śrubki i zegary wychodzą do góry. Odpiałem kabelki i rozkrecilem zegary żeby się dostać do żarowek. Żarówki ktore są dostępne bez rozkrecania słuzą do podświetlenia skrajnych wskaźników i to są żarowki bezcokołowe 5W. Po rozkreceniu kompasu i wypięcia kolejnej wtyczki mamy 2 zarowki w obudowach wykrecane płaskim śrubokrętem. Stare po wykreceniu wyciągnąłem kombinerkami i zastapiłem żarówkami całoszklanymi z wąsem.
Jedyna trudność to nieporwanie niebieskich osłonek na zarowki.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-09-2019, 16:26
|
|
|
Kolorowe kapturki widziałem ostatnio na allegro . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
bandegras
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 1993 Auto SWB
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2018 Posty: 51 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-09-2019, 08:37
|
|
|
gimli2 napisał/a: | Nożem obiadowym podważyłem tylną obudowę zegarów. Są tam 3 zatrzaski. Śmiało można podnosić ponieważ ich budowa i umiejscowienie praktycznie uniemożliwia połamanie. Następnie do odkręcenia są dwie śrubki i zegary wychodzą do góry. Odpiałem kabelki i rozkrecilem zegary żeby się dostać do żarowek. Żarówki ktore są dostępne bez rozkrecania słuzą do podświetlenia skrajnych wskaźników i to są żarowki bezcokołowe 5W. Po rozkreceniu kompasu i wypięcia kolejnej wtyczki mamy 2 zarowki w obudowach wykrecane płaskim śrubokrętem. Stare po wykreceniu wyciągnąłem kombinerkami i zastapiłem żarówkami całoszklanymi z wąsem.
Jedyna trudność to nieporwanie niebieskich osłonek na zarowki.
Pozdrawiam |
Dzięki, na pewno się przyda. |
|
|
|
 |
|