Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?
Autor Wiadomość
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-09-2019, 08:31   Turbina nie daje pełnej mocy. Wilgoć na czujnikach?

Witajcie.

Taki mam temat z Outlanderem 2.0 DID BSY 140km

Robilem turbinę u jednego znachora. Okazało się naprawa turbiny była nieudolna. Warsztat zrobił tą Turbinę po raz drugi u innego specjalisty. W mojej ocenie była jakaś poprawa ale nie mam porówania do innego auta.

Z obserwacji wynika że przy wilgotnych dniach (deszcze mgły) auto jest strasznie zmulone. Jak jest z kolei ciepło to auto regauje na gaz inaczej.
Ktoś przerabiał coś podobnego? Jakiś czujnik zawilgocony? Komputer nic nie pokazuje- żadnych błędów.
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 25-09-2019, 08:35   

to nie czujnik zawilgocony a czujnik cisnie atmosferycznego wariuje, miałem to czasami u siebie, że w jarze potrafił wejść w tryb awaryjny...
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-09-2019, 08:50   

potentator napisał/a:
to nie czujnik zawilgocony a czujnik cisnie atmosferycznego wariuje, miałem to czasami u siebie, że w jarze potrafił wejść w tryb awaryjny...


Dobra to usciśle że turbina nie ładuje w dolnym zakresie obrotów, a powyżej 2000tyś dostaje dopiero kopa..

Mnie też czasem głowa boli jak ciśnienie niskie...
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 25-09-2019, 10:26   

Jak masz idiotycznie odpowiadać, to wciśnij sobie kompresor do kół i będzie git...
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-09-2019, 11:44   

potentator napisał/a:
to nie czujnik zawilgocony a czujnik cisnie atmosferycznego wariuje,



Gdzie ten czujnik jest powiedz proszę?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 25-09-2019, 12:49   

W kolektorze
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 25-09-2019, 19:38   

luk94 napisał/a:
potentator napisał/a:
to nie czujnik zawilgocony a czujnik cisnie atmosferycznego wariuje, miałem to czasami u siebie, że w jarze potrafił wejść w tryb awaryjny...


Dobra to usciśle że turbina nie ładuje w dolnym zakresie obrotów, a powyżej 2000tyś dostaje dopiero kopa..

Mnie też czasem głowa boli jak ciśnienie niskie...

To mogą być problemy ze zmienną geometrią. Warto sprawdzić.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 25-09-2019, 20:14   

Moody napisał/a:
luk94 napisał/a:
potentator napisał/a:
to nie czujnik zawilgocony a czujnik cisnie atmosferycznego wariuje, miałem to czasami u siebie, że w jarze potrafił wejść w tryb awaryjny...


Dobra to usciśle że turbina nie ładuje w dolnym zakresie obrotów, a powyżej 2000tyś dostaje dopiero kopa..

Mnie też czasem głowa boli jak ciśnienie niskie...

To mogą być problemy ze zmienną geometrią. Warto sprawdzić.


albo gruszka nie pracuje
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 25-09-2019, 21:12   

Gruszka nowa i łopatki też. Kupiłem czujnik doładowania wymienię i zobaczymy.

[ Dodano: 30-09-2019, 11:19 ]
Czujnik zmieniony, kupiłem na allegro za 45zł-jest poprawa. Ciężko tylko te wtyczki się rozpina i zapina. Ogólnie jest spora poprawa. Stary był zawalony olejem ale miał dobre rezytancje.

Myślę jeszcze o wymianę przepływomierza. Tak się zastanawiam czy mozna dać jakis inny niż oryginalny? Coś to może poprawić (mam na myśli osiągi)



Podkreslam to że nie było żadnych błędów na kompie.
Turbina na wykresie była przeładowana. Czuć to było pod nogą. Teraz auto żwasze. Będę obserwował.

Dzięki za pomoc!
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-09-2019, 23:30   

Coś musiałeś zdemontować do wymiany czujnika?
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 01-10-2019, 08:46   

Nadkole od strony kierowcy. I tam dwie śruby która trzymają czujnik.
Nie trzeba ściągać całego nadkola wystarczy trochę odchylić po wyciągnięciu tych plastikowych bolców.

Sprawdziłem jak wygląda przepływomierz. Też zawalony sadzą, kupiłem już na ali express za 49zł. Zmieniam go profilaktycznie bo tez nie nie ma żadnych błędów.

Podaje numer czujnika.
F00C2G2055 0281002461 074906461B 0 281 002 461
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-10-2019, 08:56   

Przepływomierz możesz umyć, są do tego środki w sprayu, albo zamoczyć w benzynie ekstrakcyjnej. Ale nie myj go mechanicznie, niech się tylko moczy.
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 01-10-2019, 10:53   

A wiesz może czy ten ma czujnik temp czy nie?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 01-10-2019, 17:35   

czujnik temp wlotu jest razem z czujnikiem cisnienia turbiny
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 04-10-2019, 08:16   

A czy wyczyszczenie czujnika da coś?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.