 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 24-06-2019, 14:50 Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe
|
|
|
Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-06-2019, 23:08
|
|
|
Czy wymienileś tylko tarcze i klocki??
Czy regenerowales zaciski?? |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-07-2019, 14:44
|
|
|
Wymieniłem tarcze i klocki, zacisku nie regenerowałem ale wymienilem śruby zacisku oraz gumki. Śruby przez to bicie tarczy były tak pokrzywione ze tragedia. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-07-2019, 14:35 Re: Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe
|
|
|
mikello napisał/a: | Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął. |
Ja w 4 cały czas jezdze na ATE i nigdy mi sie nie pokrzywiły, wymieniam tylko jak sie zużyja.
Musisz mieć sprawne 4 tłoczki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 23-07-2019, 11:13
|
|
|
Tłoczki sprawdzalismy i byly ok, pracują równo i bez zacieć, byc moze jakies trefne były te tarcze, w kazdym razie po wymianie szpilek i tarcz probem ustał. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-07-2019, 11:17
|
|
|
mikello napisał/a: | Tłoczki sprawdzalismy i byly ok, pracują równo i bez zacieć, byc moze jakies trefne były te tarcze, w kazdym razie po wymianie szpilek i tarcz probem ustał. |
to jest Pajero short? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 31-07-2019, 15:09
|
|
|
To jest Long.
W każdym razie od wymiany tarcz i śrub minęło prawie 30tyskm i wszystko w jak najlepszym porządku, hamuje żyleta i przede wszystkim równo i bez drgań na kierownicy. |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-08-2019, 07:57
|
|
|
mikello napisał/a: | To jest Long.
W każdym razie od wymiany tarcz i śrub minęło prawie 30tyskm i wszystko w jak najlepszym porządku, hamuje żyleta i przede wszystkim równo i bez drgań na kierownicy. |
zapytałem bo wspominałeś o prowadnicach a prowadnice sa tylko w shortach.
Ale tak jak napisałeś, może te pierwsze tarcza słabe były. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bullmastif
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV, 3.2, 2014r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2019 Posty: 4 Skąd: Polańczyk
|
Wysłany: 08-10-2019, 13:03 Re: Bicie na kierwnicy, zwichrowane tarcze hamulcowe
|
|
|
mikello napisał/a: | Może się komuś przyda...
Jak zapewne innych kolegów dotknął mnie rownież ten problem, dwa razy.
Po wymianie tarcz na ATE niestety problem powracał, tarcze zwichrowane, bicie na kierownicy, nie wiem czy przy okazji nie było to powodem potrzeby regeneracji maglownicy.
Ale, jakieś 20 tys temu poszedłem za radą i zmieniłem tarcze na:
przód DBA T2 a tył na EBC.
Drogi niestety biznes ale śmiało mogę powiedzieć że problem zniknął jak ręką odjął. |
Kolego, jakie klocki ? |
|
|
|
 |
mikello
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DID A/T 2008,
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 140 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 09-10-2019, 09:13
|
|
|
No i się zes@ało, za przeproszeniem, klocki były ZIMMERMANN i co się okazało.
Tarcze maja takie jakby prążki, za to klockki plaskie jak stół.
Co może byc powodem, zasugerowano mi że klocki zbyt twarde...
Poza tym problem może być też inny ponieważ w lewym kole wystąpiło szybkie zużycie klocka zewnętrznego vs wewnętrzny. Ewidentnie jarzmo nie pracuje jak powinno.
Klocki wymieniłem na oryginały z Toyoty LC |
_________________ Mikello |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-10-2019, 13:18
|
|
|
mikello napisał/a: | No i się zes@ało, za przeproszeniem, klocki były ZIMMERMANN i co się okazało.
Tarcze maja takie jakby prążki, za to klockki plaskie jak stół.
Co może byc powodem, zasugerowano mi że klocki zbyt twarde...
Poza tym problem może być też inny ponieważ w lewym kole wystąpiło szybkie zużycie klocka zewnętrznego vs wewnętrzny. Ewidentnie jarzmo nie pracuje jak powinno.
Klocki wymieniłem na oryginały z Toyoty LC |
czyli powodem jest zacisk (nie ma jarzma bo jest czterotłoczkowy) stoją tłoczki.
Musisz zregenerować zacisk, inaczej kazde tarcze polecą. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|