Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja luzu zaworowego Półwysep/Trójmiasto
Autor Wiadomość
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 25-10-2019, 15:48   Regulacja luzu zaworowego Półwysep/Trójmiasto

Cześć Panowie, szukam warsztatu gdzie wyregulują mi luzy zaworowe i nie zedrą skóry. Pacjent to OII 2.4 Mivec 170KM wiec regulacja szklankami, może być szlifowane na magnesówce. Najlepiej okolice pólwyspu, małe trójmiasto, Gdynia. Gdańsk - w ostateczności.
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 27-10-2019, 11:37   

W Gdyni przy dworcu jest firma, która montuje instalacje gazowe i reguluje luzy zaworowe, znajdziesz bez problemu.

Przy okazji mogą sprawdzić stan techniczny auta pod instalację LPG.
_________________

 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 28-10-2019, 09:52   

Sluchaj jesli mowisz o instal-gaz tam za pocztą to blagam nie polecaj tego zakladu juz nikomu. Tyle kasy, czasu i nerwow co tam stracilem to sie w glowie nie mieści. Zakladalem tam gaz w poprzednim aucie i juz na lpg forum opisalem to co mnie spotkalo. Nie byli w stanie nawet przepustnicy wyregulować (śrubka) i wysylali mnie do aso na elektroniczne ustawienie, w zyciu bym nie dal im zaworow zrobic. No chyba ze mowisz o innym zakladzie.
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 29-10-2019, 15:09   

Może się już nauczyli :) szkoda tylko że twoim kosztem.

Regulację luzów robił tam kolega w swoim miśku i dlatego wspomniałem o tym zakładzie.

Prawda jest taka że nigdy nie będziesz miał pewności czy dany zakład zrobił to dobrze, dlatego zawsze będę zdania że lepiej zrobić to samemu.

Już tobie proponowałem byś podjechał kiedyś do 3-miasta to zrobimy regulację. Czasowo trochę schodzi ale myślę że warto zwłaszcza że wtedy masz pewność że jest dobrze zrobione.
_________________

 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 02-11-2019, 16:33   

Ale Ty wiesz kolego że ja mam regulacje szklankami? :P
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 03-11-2019, 06:59   

Co to znaczy, że regulacja jest za pomocą szklanek ? Czy to oznacza, że przy regulacji polewa się do szklanek zamiast do kieliszków :)

Czy uważasz, że ciągną bym ciebie taki kawał, gdybyś miał możliwość wyregulowania tego śrubkami u siebie na podwórku :)


Pamiętaj, by kupić uszczelkę pod pokrywę zaworów, twoja może być sparciała, a wtedy silnik może nierówno pracować.
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-11-2019, 15:28   

szlifnie się szklanke na papaierze i bedzie dopbrze..
Jak się uda mozna pozamieniać .....:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 04-11-2019, 18:44   

Papierem szlifowałem jak byłem młody, teraz regulację robię kwasem i nikt nie powie że jest lepsza metoda :-)
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-11-2019, 01:28   

Serio kwasem ?
Myślałem ze szklanki idą na magnesówkę.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 05-11-2019, 12:06   

Kurcze myślałem że żartujemy, chyba tracę wyczucie... zapomnij o kwasie.

Szklankę umieszczasz w specjalnie dorobionym uchwycie i szlifujesz od wewnątrz tzw wypustkę.
Cały proces jest prosty i nie wymaga specjalistycznych narzędzi chyba że ktoś za takowy uważa mikrometr lub głębokościomierz mikrometryczny.
Moją receptą na spokój ducha jest stopniowe szlifowanie aż do uzyskania idealnych wymiarów.
Zrobiłem tak 6 miśków i wszystkie ładnie jeżdżą, a dwa z nich które były na LPG tak jak by odżyły.
_________________

 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 06-11-2019, 09:25   

Dzisiaj bede sprawdzal luzy bo mozliwe ze to jednak wina łańcucha, mam pytanie, czy te luzy mam sprawdzac jak krzywki beda skierowane do góry czy jak ustawie rozrząd na znaki? Nie moge tego znalezc w SM
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 06-11-2019, 09:49   

Tutaj masz instrukcję :

http://mmc-manuals.ru/man...12/index_M1.htm

Engine mechanical / on vehicles service / VALVE CLEARANCE CHECK AND ADJUSTMENT
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10684
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-11-2019, 10:23   

LukasiusPomorze napisał/a:
Kurcze myślałem że żartujemy, chyba tracę wyczucie... zapomnij o kwasie

Wiem ze były żarty.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.