Regulacja luzu zaworowego Półwysep/Trójmiasto |
Autor |
Wiadomość |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 25-10-2019, 15:48 Regulacja luzu zaworowego Półwysep/Trójmiasto
|
|
|
Cześć Panowie, szukam warsztatu gdzie wyregulują mi luzy zaworowe i nie zedrą skóry. Pacjent to OII 2.4 Mivec 170KM wiec regulacja szklankami, może być szlifowane na magnesówce. Najlepiej okolice pólwyspu, małe trójmiasto, Gdynia. Gdańsk - w ostateczności. |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 27-10-2019, 11:37
|
|
|
W Gdyni przy dworcu jest firma, która montuje instalacje gazowe i reguluje luzy zaworowe, znajdziesz bez problemu.
Przy okazji mogą sprawdzić stan techniczny auta pod instalację LPG. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 28-10-2019, 09:52
|
|
|
Sluchaj jesli mowisz o instal-gaz tam za pocztą to blagam nie polecaj tego zakladu juz nikomu. Tyle kasy, czasu i nerwow co tam stracilem to sie w glowie nie mieści. Zakladalem tam gaz w poprzednim aucie i juz na lpg forum opisalem to co mnie spotkalo. Nie byli w stanie nawet przepustnicy wyregulować (śrubka) i wysylali mnie do aso na elektroniczne ustawienie, w zyciu bym nie dal im zaworow zrobic. No chyba ze mowisz o innym zakladzie. |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 29-10-2019, 15:09
|
|
|
Może się już nauczyli szkoda tylko że twoim kosztem.
Regulację luzów robił tam kolega w swoim miśku i dlatego wspomniałem o tym zakładzie.
Prawda jest taka że nigdy nie będziesz miał pewności czy dany zakład zrobił to dobrze, dlatego zawsze będę zdania że lepiej zrobić to samemu.
Już tobie proponowałem byś podjechał kiedyś do 3-miasta to zrobimy regulację. Czasowo trochę schodzi ale myślę że warto zwłaszcza że wtedy masz pewność że jest dobrze zrobione. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 02-11-2019, 16:33
|
|
|
Ale Ty wiesz kolego że ja mam regulacje szklankami? |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 03-11-2019, 06:59
|
|
|
Co to znaczy, że regulacja jest za pomocą szklanek ? Czy to oznacza, że przy regulacji polewa się do szklanek zamiast do kieliszków
Czy uważasz, że ciągną bym ciebie taki kawał, gdybyś miał możliwość wyregulowania tego śrubkami u siebie na podwórku
Pamiętaj, by kupić uszczelkę pod pokrywę zaworów, twoja może być sparciała, a wtedy silnik może nierówno pracować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-11-2019, 15:28
|
|
|
szlifnie się szklanke na papaierze i bedzie dopbrze..
Jak się uda mozna pozamieniać .....:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 04-11-2019, 18:44
|
|
|
Papierem szlifowałem jak byłem młody, teraz regulację robię kwasem i nikt nie powie że jest lepsza metoda |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-11-2019, 01:28
|
|
|
Serio kwasem ?
Myślałem ze szklanki idą na magnesówkę. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 05-11-2019, 12:06
|
|
|
Kurcze myślałem że żartujemy, chyba tracę wyczucie... zapomnij o kwasie.
Szklankę umieszczasz w specjalnie dorobionym uchwycie i szlifujesz od wewnątrz tzw wypustkę.
Cały proces jest prosty i nie wymaga specjalistycznych narzędzi chyba że ktoś za takowy uważa mikrometr lub głębokościomierz mikrometryczny.
Moją receptą na spokój ducha jest stopniowe szlifowanie aż do uzyskania idealnych wymiarów.
Zrobiłem tak 6 miśków i wszystkie ładnie jeżdżą, a dwa z nich które były na LPG tak jak by odżyły. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Raiz3n89
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 157 Skąd: Polwysep
|
Wysłany: 06-11-2019, 09:25
|
|
|
Dzisiaj bede sprawdzal luzy bo mozliwe ze to jednak wina łańcucha, mam pytanie, czy te luzy mam sprawdzac jak krzywki beda skierowane do góry czy jak ustawie rozrząd na znaki? Nie moge tego znalezc w SM |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10684 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 06-11-2019, 10:23
|
|
|
LukasiusPomorze napisał/a: | Kurcze myślałem że żartujemy, chyba tracę wyczucie... zapomnij o kwasie |
Wiem ze były żarty. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|