Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
instrukcja do napraw ASX
Autor Wiadomość
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-10-2019, 18:09   instrukcja do napraw ASX

Koledzy czy ma ktoś chociażby po angielsku instrukcję napraw ASX. Manual jaki znalazłem jest niezbyt obszerny. Zamierzam wymienić pompę wody, koło pasowe wału, sprzęgiełko alternatora. Przydałaby się więc instrukcja, tym bardziej że sam dużo naprawiam.
Na tą chwilę potrzebuję przynajmniej momentu z jakim dokręcić śruby pompy wody w 1.8 DID 150kM z 2011 r.
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1929
Skąd: Staniszów
Wysłany: 27-10-2019, 18:28   

http://mmc-manuals.ru/man...13/index_M1.htm
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-10-2019, 20:00   

Jeśli silnik to 4N1 takie powinno być oznaczenie na tabliczce to tutaj masz moment i kolejność dokręcania.

_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-10-2019, 17:08   

dzięki ale widzę że można korpus zostawić w bloku i wymienić tylko cześć przednią z wirnikiem i kołem pasowym
 
 
Mitsubishi RVR 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi RVR
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2019
Posty: 12
Skąd: Brzeziny
Wysłany: 03-12-2019, 21:31   

Witam ja przy swoim odkręciłem ten korpus ,tam jest taka metalowa profilowana uszczelka którą pewnie też będziesz musiał wymienić na szczęście nie jest droga 37 Zeta . Ja odkręciłem na czuja tak żeby uszczelka się ułożyła . Podstawę wekencałem z pompą , nic strasznego wychodzi gurą .Jak trochę mechanikujesz to se poradzisz ,powodzenia
_________________
Robo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.