| [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bastek1713   Nowy Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Paź 2014
 Posty: 24
 Skąd: sucha beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2020, 14:20   [Cari 1.8 GDI] Wysokie obroty i brak hamulca |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam,mam taki klopot. Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
 Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
 Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | douen   Forumowicz
 kierowca
 
  
 Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 08 Sty 2018
 Posty: 72
 Skąd: K-J
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2020, 15:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | To może być piękny początek emocjonującego związku z GDI ;D 
 Tak jak wszyscy zaraz napiszą.
 Podłącz kabelek, zobacz co tam się dzieje.
 Może jakieś vacuumy się pozatykały...
 |  
				| _________________ Gaz do dechy!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bastek1713   Nowy Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Paź 2014
 Posty: 24
 Skąd: sucha beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2020, 16:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jezdze ponad 5lat i nic sie wiekszego nie dzieje. Z zrzeczy nieplanowanych to tylko przepustnica padla i sie zapikl reczny z tyłu i teraz to.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | douen   Forumowicz
 kierowca
 
  
 Auto: Carisma II polift 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 08 Sty 2018
 Posty: 72
 Skąd: K-J
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2020, 16:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja swoją jeżdżę już trzeci rok i dopiero teraz zdecydowałem się na remont. Poszły obydwa łożyska mcpersona, z lewej sprężyna pękła, z prawej wywalony sworzeń, a obydwa łączniki stabilizatora są urwnane.
 
 Pozdro!
 |  
				| _________________ Gaz do dechy!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-01-2020, 22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź gruby, sztywny przewód idący od puchy serwa do kolektora ssącego czy nie jest gdzieś pęknięty bo obydwa objawy mogą być związane z nieszczelnością w tym układzie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bastek1713   Nowy Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Paź 2014
 Posty: 24
 Skąd: sucha beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 07:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | ten gumowo metalowy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 08:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chodzi o ten gruby przewód widoczny po lewej stronie 
 
   
 Sprawdź czy gdzieś po drodze do kolektora ssącego nie ma nieszczelności.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bastek1713   Nowy Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 29 Paź 2014
 Posty: 24
 Skąd: sucha beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 10:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to u mnie jest on puzniej metalowy,tzw sa metalowe lazenia. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 13:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie pamiętam jak to było w mojej bo miałem ją około 12 lat temu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ross   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI 97
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 13 Kwi 2012
 Posty: 313
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 15:27   Re: Wysokie obroty i brak hamulca |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolego miałem też problem z hamulcem i doszedłem do tego węża co łączy serwo z kolektorem ssącym , bo tam była przyczyna z podciśnieniem do serwa i pedał hamulca był twardy-serwo nie działało.  Przeczyściłem całego węża z nagaru wraz z zaworkiem który jest w wężu i metalowym łącznikiem ,ale główną przyczyną był zatkany metalowy króciec wkręcony w kolektor i hamulec brzytwa. Myślę ,że to pomoże. 	  | bastek1713 napisał/a: |  	  | Witam,mam taki klopot. Dziś na parkingu moja Cari wskoczyła na wysokie obroty.Ponad 3tyś i do tego mam brak hamulca.Stoi na sztywno u samej góry.
 Ma ktoś jakies pojęcie co to może być???
 Z GÓRY DZIĘKUJE ZA POMOC.
 | 
 |  
				| _________________ Ross
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21074
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 17:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo. |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ross   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI 97
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 13 Kwi 2012
 Posty: 313
 Skąd: Sandomierz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 18:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | W GDI kolektor ssący, przepustnica są bardzo podatne na spory nagar. 	  | Bizi78 napisał/a: |  	  | Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo. | 
 |  
				| _________________ Ross
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21969
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Coś takiego, wiesz co się z nimi działo? 	  | Bizi78 napisał/a: |  	  | Nie wiem jak w carismach ale w space starach była akcja serwisowa na przewody przy serwo | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21074
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-01-2020, 22:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Hugo napisał/a: |  	  | Coś takiego, wiesz co się z nimi działo? | 
 Jeśli dobrze pamiętam to chyba płyn hamulcowy mętniał od użytej gumy w przewodach przy serwo lub zbiorniczku.
 W moim przypadku w 2013r. wymienili.
 |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21969
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2020, 21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | To raczej przez przewody od pompy do zbiorniczka wyrównawczego, bo przewód podciśnienia od kolektora ssącego do serwa nie ma kontaktu z płynem. Dałeś mi do myślenia, bo w moim SS płyn hamulcowy jest dosłownie brązowy, ale hamulce petarda i myślałem, że to normalne zużycie płynu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |